![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Christoffer borde ha gett upp spetskörningen direkt när han ser att han i te kommer förbi. Men nejdå, fortsätter pressa så första 10 går på 1.12 Mkt hjärndöd människa |
Svensk travsport är fantastisk. Den enda kusken som får hästarna att gå framåt fyllde 70-år för flera år sedan....Uhrberg, Untersteiner, Sjunnesson? Har de kommit i mål än?
|
Citat:
Och ja han hade kunnat släppa med 3an. Men 13 SKA backa i det där läget och fatta att han är körd. |
Citat:
|
Citat:
|
Är det bara jag som tycker att Christoffer gjorde rätt som körde för spets? Sitter utvändigt ledaren från spår 13 redan efter halvvarvet med en hårdare häst.
|
Grattis Oscar..snyggt
|
Jag är salty för att 3 borde vunnit lätt utan kamikazekörningen,
Dvs min dubbel 3 mot 1-7 x 200 hade gått in. Till fint odds , det gjorde den inte :( men ändå. 8an tar man inte med , ens på 10 hästar. Björn hyrt in chrille för sönderkörning ? Såg att han kört tinamo jet endel ;) |
Fan! Åkte på spiken i sista också. Bägge spikarna jag åkte på idag tränas av Tarzan och de har satt på skor bak. Andra veckan i rad där jag endast åker på spikarna.
|
Vad gav DD:n? Typ 1 miljon gånger? :hurt:
|
Citat:
Du är rolig du , hårdare häst ? Vars slutade han ? Vet att du vill busa när du skriver sådär för att jag pratar ner livssopan |
såg ni Oscars system grabbar?
|
Citat:
|