![]() |
v86 JÄGERSRO/SOLVALLA
Bästa spik? bästa drag?
nu kör vi :) |
Jag skulle just göra en V86-tråd men du hann före. :) Jairo känns som en bra chans. Distansen är nog till nackdel för Carabinieri och Vivo Per Lei har bakspår. Borde kunna bli en gammal S&S. Uncle Lasse återupptar nog sitt segrande, men man får väl se vad Tarzan säger om förra loppet. Habitat i första är ett oskrivet kort och känns överstreckad.
|
Jag ser nu att Expressen spikar Augustus F. i samma lopp som Jairo och tror att den körs i spets. Det är klart, Adrian upp och han är ju offensiv. Jairo kan nog vinna ändå.
|
Tarzan varnar för French Laundry ikväll. Jag garderar nog upp loppet. Heavy Sound och Work Out Wonder får plats. Har inte tagit ställning till King Of The Hill ännu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är många som ska ut i Breeders-kval efter det här och de får man vara lite försiktig med. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
8 ska backas då den matchas mot B.C 12 lär hamna byngligt på det. 1 håller förmodligen t o m spets, skulle den inte göra det lär lucka uppstå med massa icke betrodda omkring sig & då är det bara att överta. Enligt mig är det omg i särklass vettigaste spik. |
Citat:
|
Tarzans egen kommentar:
"1 Bruno Bagheera (V86-8) ”Tempotorsk i Kriteriet och hann ej med i speedkörningen, bättre läge nu, kan inte räknas bort även om möter mycket bra motstånd. Utrustning: Barfota fram, öppet huvudlag." |
Jag spikar Heavy sound idag tror det är hans tur idag. Flera vassa lopp på slutet, en vacker dag käkar han upp allt och den dagen kan mycket väl vara idag. :rolleyes:
|
ingen som har spelvärdet och travtjänsten till ikväll
|
Avd 5. Augustus F spets o slut.
Avd 4. Ni som vill ha en kantboll Xanthis Amazing |
Känns som Bucks to Burn blev tidig på första barfota. Hade tänkt spika Bruno men nu får det bli 2 hästar.
|
Citat:
För mig själv räcker det med kusken för att inte få plats på mina system :smoke: |
Citat:
|
Citat:
Ser att Walmann inte anmält på alla hästar än så kan nog bli en korrigering. Vi får se. |
Citat:
|
7 Heavy Sound (Kenneth Haugstad) var klart bra senast. Har fått en liten träningsperiod nu och det här loppet är ett led i matchningen till Breederssemifinalerna. Möter ett par riktigt skarpa konkurenter men ska kunna vara med och kriga om en plats ändå, säger Roger Walmann. (källa ebbes-travstudio.se) För mig kan en plats lika väl betyda vinst men med lite mer försiktiga ord. :D Tycker hästen har presterat kanon bra på slutet och senaste insatsen gav mersmak. Jag kollade av bestform (bestform.se) formtall som ofta stämmer riktigt bra. Han har 0,5 medans Uncle Lasse har 0,5 (-2) parentesen står för äldre prestationer än 60 dagar.
Har vunnit närmare miljonen på v75 bolag i år och året är inte slut än. Jag får framför allt tacka bestform som hjälpt mig på vägen. Ett bra verktyg att hitta absoluta formhästar.. Här har ni lite formrader.. 1.AVD. Jägersro 1640 M AUTO 1 DAY OR NIGHT . 0+ 2 APAPMAND 11 (7 ) 3 HABITAT - (3 ) 4 APOLLO DAMGÅR. 13 (8 ) 5 PAJAS FACE 3.5 (3 ) 6 KRYSSA FUTURA. 4.5 7 SIMB GRACIA 13 2.AVD. Solvalla 2140 M AUTO 1 UP IN THE TRE. 2 2 UNIQUE JUNI 2 3 REMEMBER RIVN. 3 4 FORTUNE TELLE. 3+ 5 D'LAINA 3.5 6 GATELINK 4 7 MAHAMARI - (7+ ) 8 RIO RITA FACE. 3+ 9 BUGATTI BRICK. 2.5 10 CADDIE LISIEU. 0+ 11 QUEEN C.D. 7g 12 DEVON AM 6 3.AVD. Jägersro 2140 M AUTO 1 RAJESH FACE 0 (-6+ ) 2 MITOS GOLD 0 (-1 ) 3 KUNG EDWARD 3 4 SPRINGFIELD 1 5 NEW LEXINGTON. 3+ (-3 ) 6 FABRIZE B.R. 0+ 7 JOCKE CANE 5g 8 RICOCHET FACE. 0.5 9 MULLIGAN 0.5 4.AVD. Solvalla 2140 M AUTO 1 CASMIRA 2+ 2 XANTHIS AMAZI. 2.5 3 OCEANIC CLEAR. 4+ 4 VIOLA 4+ 5 PANDORA FACE 0 6 IRENE SUND 6.5 7 TELLMEWHATTOD.6.5 (6 ) 8 MISS GLADIATO. 0 9 ORKIDEE SKIFT. - (6+ ) 10 TIME IS MONEY. 5 11 FEEL THE MUSC. 5 12 KEYPAD 3 Här är några exempel ;) mer om vad formtallen betyder kan ni läsa på www.bestformratings.com God tur! |
Jäkla fina möjligheter Tarzan har idag på V86.
|
Peter.U vill inte säga det rent ut men mellan raderna så känns ju Fabrize B.R rätt het ikväll.
Drar till med spik på Fabrice B.R och Augustus F som jag inte kan se torska. |
Mina spikar för kvällen blir Oceanic Clearance och Bruno Bagheera.
|
V86
Avd 1: 1, 3, 6 2: 2, 8, 10 3: 5 New Lexington 4: 3, 5, 10 5: 1 Augustus F. 6: 2, 3, 5 7: 3, 7, 13 8: 1, 3 |
Härligt Johan! En U-häst inne. Det enda trista var att jag hade den som spik ett tag, men inte vågade riktigt.
|
Citat:
V86 Avd 1: 1 Day or Night In 2: 2 Unique Juni 3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 4: 3 Oceanic Clearence 5: 1, 4, 5 6: 2, 4, 5 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 8: 1 Bruno Bagheera Lycka till...! |
Citat:
|
Citat:
|
Avd 1: 1, 3
Avd 2: 2,10 1, 3, 8 Avd 3: 6 Fabrize B.R Avd 4: 3 Oceanic Clearance Avd 5: 1 Augustus F Avd 6: 2, 5 3, 7 Avd 7: 2, 3, 4, 5, 7, 10 Avd 8: 1, 3 7, 8, 12 Minst 2 av 3 fetmarkerade, 120kr. Tror också att Fabrize BR har bra chans och det finns bra spelvärde i den spiken tycker jag. |
Citat:
|
Jaja, ingen skräll där men U-förutsättningarna är avklarade.
|
Haugstad vinner med en favorit, det hade man inte direkt räknat med. Men ska det någon gång ske så sker det väl från bakspår. Med på systemet, men bara som C-häst i helgarderingen. Jag undrar vad som hänt om Örjan hade kört sin häst och inte bara låtit den springa med?
|
Synd att Luddes häst har så knepig aktion. Gjorde ett strongt lopp.
|
Slänger in en tidig DD: 5-1.
|
Örjan har vunnit ett lopp idag - men visst tusan är det något som är fel? Han är inte sig lik, otroligt långsam och trög i uppmärksamhet och rörelser och kör riktigt passivt. Sjuk eller allmän preparé?
|
Faaaan kunde inte 1an kämpat sig fram. Hade varit fint med 1% där med 7x5 streck kvar
|
Och där var det totalt godnatt. Favoritkvoten svämmade över och dränkte mitt system. 4 - 1 på dubbeln istället.
Edit: och 4/3. |
Härlig skräll jag fick in där. Trist att jag åkte på Örjans trea som spik, den var ju helt under isen.
|