![]() |
v86 JÄGERSRO/SOLVALLA
Bästa spik? bästa drag?
nu kör vi :) |
Jag skulle just göra en V86-tråd men du hann före. :) Jairo känns som en bra chans. Distansen är nog till nackdel för Carabinieri och Vivo Per Lei har bakspår. Borde kunna bli en gammal S&S. Uncle Lasse återupptar nog sitt segrande, men man får väl se vad Tarzan säger om förra loppet. Habitat i första är ett oskrivet kort och känns överstreckad.
|
Jag ser nu att Expressen spikar Augustus F. i samma lopp som Jairo och tror att den körs i spets. Det är klart, Adrian upp och han är ju offensiv. Jairo kan nog vinna ändå.
|
Tarzan varnar för French Laundry ikväll. Jag garderar nog upp loppet. Heavy Sound och Work Out Wonder får plats. Har inte tagit ställning till King Of The Hill ännu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är många som ska ut i Breeders-kval efter det här och de får man vara lite försiktig med. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
8 ska backas då den matchas mot B.C 12 lär hamna byngligt på det. 1 håller förmodligen t o m spets, skulle den inte göra det lär lucka uppstå med massa icke betrodda omkring sig & då är det bara att överta. Enligt mig är det omg i särklass vettigaste spik. |
Citat:
|
Tarzans egen kommentar:
"1 Bruno Bagheera (V86-8) ”Tempotorsk i Kriteriet och hann ej med i speedkörningen, bättre läge nu, kan inte räknas bort även om möter mycket bra motstånd. Utrustning: Barfota fram, öppet huvudlag." |
Jag spikar Heavy sound idag tror det är hans tur idag. Flera vassa lopp på slutet, en vacker dag käkar han upp allt och den dagen kan mycket väl vara idag. :rolleyes:
|
ingen som har spelvärdet och travtjänsten till ikväll
|