![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V4 är Mjölner Spik en bra spik
|
Fossens var en given spik. Tjacko Zaz blev en chansspik.
Mitt bolagssystem: 1) 3 r11-4 (3 Fossens Bonus i full form efter kastrering på försommaren. Kusken likaså?;) SoS) 2) 4,6,9,12,13 r15-1(Knepigt långlopp. 4 M.T. King of Cash såg bra ut efter ny regi och Lähdekorpi som delägare. Stallet optimister och kör i ledningen så länge lampan lyser. 6 Tellmeastory bfro är stark som hemgjord lingondricka men kan hoppa som en drucken. 9 Montreal börjar återfå gammal form. 12 Usain Henna är tidigt streck på stigande form och elitkusk. 13 Nougat Ås urstark dansk. 15 On Hold blev förstareserv och står nog 20 m för långt bak) 3) 1,2,4,7,11 r12-5 (De finska kuskarna på 1 Fridericus och 2 Coldtown strider om ledningen. Ledaren har bra chans att vinna. 4 Thai Broadway gör sin tredje start i år och är på väg upp i form. 7 Volstead har tampats med elithästar och fått det jobbigt. Favorit i stor fara från dåligt spår. 11 Food Money kan skrälla och har ungefär samma kapacitet som 4 Thai Broadway - heja Jennifer!) 4) 6,8,9,10 r11-13 (Antingen spikas 10 Björs Frej eller streckas många. Usch!) 5) 2,3,4,6,9 r1-5 (Knepigt lopp för lägsta klassen. Med 2 Azzarro la Marc tror Björn på vinst. Men hästen liksom 1 Island Life är inte startsnabb. 3 Niagara Broline är formmässigt på väg uppåt. 4 Rorri Bris bfro är min förstahäst. 6 Oceanic Clearence spikas av största speltjänsten. Dom vet tydligen något som inte jag vet. 9 Mithril har jag följt ett tag och han är MYCKET bättre än raden) 6) 3 10-8 (3 Tjacko Zaz från Nurmosstallet blir min chansspik i ett lopp, där många garderar) 7) 1,2,8,9,10,12 r7-5 (Vilket getingbo! 4 Raging Mack rusar till ledningen. Stannar i god tid och kan bli en loppförstörare. Gardera!) Kostar 1500:-. Hoppas Torbjörn gör en äkta hat trick i de tre sista avdelningarna. |
Romme brukar vara en skrällbana så jag tror på bra utdelning. Spikar blir M.T.King Of Cash, Azzaro La Marc och Tjacko Zaz.
|
Byter ut min spik mot Björs Frej istället. Favoriter från bakspår har bättre chans än framspår enligt rommes statistik. Björs Frej fick en 0a av bestform och även i mina beräkningar så känns det som en sund vinnare trots allt.
Troliga spiken: 10 Björs Frej Dragen: 13 Nougat ås 1 Fredicoulus 6 Oceanic C 8 Mactheman Prisvärda skrällar: 7 Coco de Vie 11 Quantum B 8 Victor A.U |
Citat:
Carabinieri Usain-Henna Doctor Doxey Zenz Då kan vi prata utdelning för alla tre hästar har mycket bra vinstchans idag. |
Dagens pengar i sjön:
1: A 3 B resten 2: 15 3: A 7 B 2,4 4: A 8 B resten 5: 2,6 6: 3,5 7: 2 Villkor: Minst 1 A i avd 1/3 resp 1/4. |
Har svårt att skaka av mig veckans tidiga spik. Har hela veckan försökt hitta anledning till att inte spika 3 Niagara Broline i avd. 5. Starkaste argumentet just nu är att Aftonbladet tippar den... i övrigt ser det ut som ledning runt om, eller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Lycka till idag Oskar troll finns det alltid på forum.
|
Sugna på att jobba för Rune Andersson? Scrolla lite nedåt på sidan.
http://www.legolas.bet/ |
Lugn körning i fjärde Torbjörn. Din dag idag på V75.:thumbup:
|
Chansar idag och kör på
9 Fender och 3 Niagara Broline |
Per Skoglund i studion verkar trovärdig! Efter intervju med Jennifer Tillman, obligatorisk sådan studiostjärnor emellan, så säger Skoglund att Food Money "är populär" i stugorna. Tjosan! Food Money spelad till 2%.
|
Äh, nån jävla skrällrad ska väl in här också?
V75 Inlämnat: 2016-10-22, 15:53 Romme Lördag 2016-10-22 Start: 16:20 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Mon Petit Cheval (3, 11) 2: 6, 12, 13, 15 (4, 9) 3: 6 Gigant Slugger (2, 7) 4: 5, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 14 (3, 2) 5: 4 Rorri Bris (3, 2) 6: 1, 3, 6 (5, 2) 7: 1, 5 (12, 2) 1x4x1x8x1x3x2 = 192 rader. 192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: Fossens går på Tjack(O) |
Bytte spikar efter värvningarna
Så istället för att öppna med Magnus och veijo Så blir det två spikar på slutet😮 Blev väl fel som vanligtko |
Vart i helvete tog Jansson vägen från start? "startsnabb"? My ass...
|
mitt ljud brytts ibland, någon annan?
|
Helvete va bra Carabineri va! Väldigt laggig sändning...
|
Tänk om nån jävel hade gjort nått istället för att ge bort loppet?
|
varför tar inte johan dödens istället för att gå sista varvet först i tredjespår. Helt obegripligt
|
Citat:
|
Har spik men
Fossens ska fällas nästa lopp! :) |
Dessa värmningstips och den jävla Robin kan döda vilken lördag som helst.
Men får skylla mig själv som inte tar bort ljudet. |
Man får vara glad, att man inte garderade i första. Sex streck och dunderfavoriten vinner är det värsta jag vet.
Resolut agerat att sätta på bootsen och snabb start av Mognus:claps: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Otroligt...en häst utan kulor som har mer kulor än kusken...!
|
Vill bara gå ut med en liten varning tillsammans med svensk polis. Folk som uppträder som "clowner" ska omedelbart tas om hand. Ber härmed att polisen eller någon på ATG/Kanal 75 hämtar och förflyttar den störste clownen av dem alla, Micke Nybrink, ut ur studion för alltid.
|
I nästa 15 On Hold till 7%..?
1 lopp i kroppen och tillägg på 3140 ej så stor verkan(beroende på tempo) Bortglömd hur som helst.. **Grovt räknat tid** Tillägg per 20m/km= 1640-1.3 sec 2140-0.9 sec 2640-0.6 sec 3140-0.4 sec Källa(kommer ej ihåg :p) L |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1.13.9 i spåren på 3200m efter vila...sen kan kusken fucka upp det såklart... Min vinnare = Usain H... |
Johan Untersteiner totalt under isen idag...
|
"skrällbanan Romme" :lol:
Två iskalla favoriter i rad. |
Fan vad et luktar jackpott.
|