![]() |
MONTREAL nästa gång
|
Citat:
|
Typiskt, stora lappen lär vara rökt nu. Man ska lita på sig själv istället.
Behöll en sniklapp med ursprungliga spikarna Usch |
Tur att det finns v5
|
Kitos Veijo för den förhandsinformationen. "Skulle inte ha anmält". Nej, just nu blev du bara en finne i de "bakre regionerna". Perkele, där åkte jag.
|
Citat:
Det var 6 (s e x) startande i loppet. Och Magnus J lyckades med konststycket att hamna "punshigt" på det..... På samma sätt som i det här loppet. Veijo vinner på 15.7 (?). Finns det ingen som kan ge Magnus J ett par hundra meter i försprång så att OnHold åtminstone får chansen? |
Citat:
|
Tror han var lika chockad själv över att det gick vägen. Sen blev ju loppet iskallt efter lillunters gunga.
|
Att ha två rätt nu kan ju bara kännas som man redan åkt ut på V75 ;)
|
Citat:
I andra står jag o väljer, ska man spela utgång på veijo eller erik? tar ju så klart ERIK... De stora draget här? JO torbjörn.... Fan va iskallt! Månen, va händer i avd 3? Vinner Örjan? Kan björn lösa det? Något tvillingförslag? |
Första torskspelet idag, 2X på 4 Thai Broadway och 1X på 5 Magic Tonight.
|
Ursäkta Robin måste bara stänga av nu.
|
Citat:
|
Laggar galet nu
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Goop ändrade precis (efter spelstopp) från c¢ till cc på din spik. |
Fattar inte Haugstad att det är "från start" som han måste köra? Eller ringde inte klockan i tid?
|
Örjan vann solklart.
Som sagt, elitloppskaliber vs brons. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hamnar i tredje och lägger en speed förvisso. Men andra ytter och inte kunna något sen. Otroligt tråkigt. Spelade ett ganska tungt platslir på honom. Blev 4. Men det fattade jag att han skulle bli varvet kvar, visste att Thai Broadway skulle ha ton kvar. Däremot kan man ju fråga sig hur Magic har tjänat så mkt. Elitloppet? Ska den gå i spets eller vadå. För jag har alltid tyckt att den är rätt så medioker och inget mer... |
Citat:
Var väl mest för att han bevakade Björn, men Coldtown är en tuff sate i ledningen. :hattenav: |
Örjan är det berömda håret?
|
Citat:
|
Att ha tre rätt nu kan ju bara kännas som man redan åkt ut på V75 ;)
#supertorsken |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nä fortsätter mot jackpotten? |
Veijo tar på sig galoppen på Fridericus för att han var framme vid bilen onödigt tidigt .
Dr. Nybrink VET naturligtvis bättre: "Hästen ville för mycket". Visst är Nybrink en clown som borde omhändertas... |
Citat:
|
Citat:
|
Spelar ingen roll när var och hur Fridericus kom upp bakom bilen. Lika bra för Veijo att han fick spara hästen eftersom den hade fått råpisk av både Coldtown och Volstead idag.
Nybrink borde sluta röka svamp. |