Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27680-v75-solvalla-jackpott/)

Speedyearl 2016-11-26 18:47

Blev 6 rätt till slut efter missen i första..så nära men ändå så långt ifrån!

linfre 2016-11-26 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 512462)
Blev 6 rätt till slut efter missen i första..så nära men ändå så långt ifrån!

Grattis. Samma här, trodde 6orna skulle ge mer faktiskt. Men man ska inte klaga :)

oggeb 2016-11-26 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 512463)
Grattis. Samma här, trodde 6orna skulle ge mer faktiskt. Men man ska inte klaga :)

Det var ju trots allt väldigt enkelt från avdelning 4 och framåt. Två andrahandare, omgångens största favorit och en tredjehandare.

linfre 2016-11-26 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 512465)
Det var ju trots allt väldigt enkelt från avdelning 4 och framåt. Två andrahandare, omgångens största favorit och en tredjehandare.

Ja, nu när man tittar på raden så är ju avslutningen ganska enkel. Så är inte så konstigt att det inte gav mer. Grämer mig nu att jag inte tog med Orkidéen i första efter att Jansson sa att det kändes så jäkla fin. Var så nära men avstod och det blev mitt fall :D

Cyran 2016-11-26 19:13

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 512466)
Ja, nu när man tittar på raden så är ju avslutningen ganska enkel. Så är inte så konstigt att det inte gav mer. Grämer mig nu att jag inte tog med Orkidéen i första efter att Jansson sa att det kändes så jäkla fin. Var så nära men avstod och det blev mitt fall :D

Haha det gör det hela ännu värre eftersom du hade den i huvudet. Ett knapptryck bara, några kronor dyrare system, och du hade vunnit miljoner. Att förlora på det sättet är det absolut värsta. Betydligt bättre när man missar sjuan på en häst man inte ens lagt en tanke på, lättare att smälta.

Så gick det för en nära vän till mig som satte 6an 2009 när det var dubbel jackpot och ingen hade 7 rätt. 6or o 5or gav 250 000:-. Åkte på en häst han och resterande av spelarna glömt bort totalt. Jag betalade in systemet på nätet åt honom, hade jag råkat klicka i vinnaren så hade han vunnit ca 50-60 miljoner kr :P

linfre 2016-11-26 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 512469)
Haha det gör det hela ännu värre eftersom du hade den i huvudet. Ett knapptryck bara, några kronor dyrare system, och du hade vunnit miljoner. Att förlora på det sättet är det absolut värsta. Betydligt bättre när man missar sjuan på en häst man inte ens lagt en tanke på, lättare att smälta.

Så gick det för en nära vän till mig som satte 6an 2009 när det var dubbel jackpot och ingen hade 7 rätt. 6or o 5or gav 250 000:-. Åkte på en häst han och resterande av spelarna glömt bort totalt. Jag betalade in systemet på nätet åt honom, hade jag råkat klicka i vinnaren så hade han vunnit ca 50-60 miljoner kr :P

Haha, ja det är inte kul men hade jag klickat i Orkidén så lovar jag att den inte hade vunnit. Någon typ av "butterfly effect" hade ändrat på det :lol:

pistje 2016-11-26 21:45

Innerspåret måste varit enormt tufft idag, då bara OTP höll undan från ledning egentligen(Aron palema*)!
Hade 200 vinnare till 50x och 800 plats till 8.75x på Victor AU på unibet. Och när galopperna kom som brev på posten och såg att Torbjörn laddade rätt hårt och öppnade 300 första rätt snabbt men sedan dämpade farten till behagliga farter egentligen så trodde jag platsen åtminstone var stenklar.
Såg dock hur fin heartbreaker såg ut och förstod att han hade bäst vinstchans men trodde Tobbe skulle följa han hela vägen till linjen ändå!
Danne edel, tung och stark som han är så kriga han till sig en fin andra plats och funderade lite på plats på han faktiskt för trodde han skulle gynnas av det tunga innerspåret, dock trodde jag han skulle bli över helt och ligga sist på inner och inte se dagens ljus och därför hoppade jag honom.
Jaja, 28 femmor och 5400kr får ändå var godkänt och någon tusenlapp plus i totalen. Plus är alltid plus, hörs imorgon igen kära Sharpsare:)

Saeljarsnoken 2016-11-26 22:09

Man känner sig både upprymd över att ha varit nära millarna och som en sopa att ha missat Workout på systemet när jag spelat vinnare på den utanför...http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...59ff4d03e1.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Lobo 2016-11-27 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 512450)
Det kan väl inte vara det "värsta", man ska tro på sig själv.

Mvh Uffe

Om Adrian gör misstag efter misstag och fortfarande tror han gör rätt får man en falsk bild av vad som verkligen är det. En del saker bör bedömmas objektivt, typ hans styrningar.

Ztazze 2016-11-27 14:14

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 512505)
Om Adrian gör misstag efter misstag och fortfarande tror han gör rätt får man en falsk bild av vad som verkligen är det. En del saker bör bedömmas objektivt, typ hans styrningar.

Finns väl ingen som är perfekta förutom oss själva om vi ställer frågan ;)

Alla gör misstag. Viss fler och vissa mindre.

Ztazze 2016-11-27 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av Saeljarsnoken (Inlägg 512475)
Man känner sig både upprymd över att ha varit nära millarna och som en sopa att ha missat Workout på systemet när jag spelat vinnare på den utanför...http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...59ff4d03e1.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det är det är tjusningen med streckspel. Det räcker inte att ligga rätt i t.ex. 6 av 7 avdelningar...

Lobo 2016-11-27 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av Ztazze (Inlägg 512517)
Finns väl ingen som är perfekta förutom oss själva om vi ställer frågan ;)

Alla gör misstag. Viss fler och vissa mindre.

Jag blir lite irriterad när folk inte läser vad man skriver.