![]() |
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/lrkwq.jpg |
Citat:
Får se hur jag gör efter V4 loppens utfall. |
Det är intressant att diskutera hur kupongen taktiskt skall komponeras en sådan här dag. Vädret och banans beskaffenhet spelar stor roll. Alla kör med hundra olika skor. En del skruvar i brodd. En del hästar har aldrig tävlat med skor och en del kan inte stava till brodd.
En viktig faktor är att vi har 19 extra miljoner i jackpot för sju rätt. Vi har stora favoriter i avd två, tre och sju. Mitt bolagssystem skall kosta ca 1500 kronor. Deltagarna klarar att följa tävlingarna med kupongen framför sig. Men de flesta fattar inget om reducerade system. Därför är kupongen ett rakt enkelt system. Även om vi inte får in en krona till kommer vi att ha tjänat ca 30' netto vid årsskiftet under innevarande år. Systemet jag presenterade här för ett par timmar sedan har spik i avd ett och tre. I sjätte blev det ett tvåhästarslås. Därmed fanns utrymme för garderingar i avd två, fyra, fem och sju. Det vore intressant, att höra hur ni resonerar vid upplägget. Tyvärr är det stor risk för att någon totalt okunnig "snabbköpskassörska" komponerat ett "gulliganamnsystem", som tar hem jackpotmiljonerna. Jag unnar inte dem att ta hem vår dyrt betalda infrusna femrättspott från förra veckan. God Jul! |
Citat:
|
Jag går för miljonerna idag och anlitar inga favoritspikar.
Anna Mix, järnladyn, sluggern tror jag bara vinner oavsett vilket lopp hon får. Jag skiter i att skorna sitter på, tror hon är bäst oavsett. Ska inte köras nå preparé som antytts på sina håll, utan tvärtom. Andra spiken är en mer chansning, måste ju hitta ut. Nyttjades som spik på V86 (6% då, 10% idag) och det gick ju bra då trots tungt lopp. Ska funka på dagens bana och kan även bli ffg jänkarvagn idag. http://piclair.com/data/s9bno.jpg Resten målar jag på med bevisade resultat på något tung bana och andra idéer. |
Sophia Jacobsens tack för den:)
Uddevallas stolthet. |
Ledaren kroknade helt i montén.
|
Helges spik Perfect Dynamite vann finalen i Anders Kilströms Minne till 31 ggr pengarna på Bollnäs 13/10 med skor ro före dunderfavoriten Le Miracle. Hästen är inte särskilt snabb från start men Kajjan hittar säkert ut från innerspåret. Bra chans till 10 % med skor på dagens söliga bana. Jag streckar men vågar inte spika.
|
Monte vad är det? Snygga tjejer men noll intresse annars och lika stor koll som dom sk experterna i studion hahah
|
Ni får tänka på att det inte är Some Summit som sitter i spets nu som Anna Mix ska plocka ner.
OTP är en klart hårdare häst och det här är dagens säkraste spik. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|