![]() |
Piraten får sitt glidarlopp nästa V75 på Färjestad istället...
On track piraten har 13.500 poäng, följt av Thai Broadway med 2.845, Allaballakaitoz 1.135, 3 hästar med 8-900 poäng, en med 600 och två med 160-220 poäng ;) Totalt 9 hästar. Antar att de inte vågade ta bort ett till så att det inte skulle räknas in i hans V75-statistik :P https://www.travsport.se/kompletteri...ceDayId=560415 |
Ja att de inte vågade plocka bort honom 2 gånger på raken med rädsla över mer dålig press måste vara enda anledningen till att de inte lyfte ut loppet den här gången. I och med kortare distans och en aning bättre motståndare är han något mer sårbar än i förra loppet men vinstchansen uppgår väl ändå till sisådär 90%.
|
Japp, särskilt med tanke på att han fick ett bra spår medan Allaballakaitoz och Thai Broadway fick dåliga.. Royal Fighters spår är ju visserligen bättre men han funkar ju bara barfota :P
|
Citat:
Jag menar, han vinner på lördag om han så hade fått starta med dubbla tillägg. Med Fossen i Silver har denna V75:a förvandlats till V5. Båda loppen skulle ha kastats ut från V75. Lockar veckans V75 till spel? :no: |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis till trådstartaren som nu får sin On Track Piraten på V75 och en totalt stendöd omgång på köpet. Bra jobbat ATG! :clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag vill också gärna ha spelvärde när jag tippar men i de bästa av världar behöver inte det ena utesluta det andra. |
Citat:
Med nuvarande prissummor för högsta klassen verkar de flesta ägare av dessa hästar antingen satsa på Frankrike, eller så vintertränar man med sikte på den mycket penningstinna sommarsäsongen i Sverige/Norden. |