Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 14 januari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27965-v75-jaegersro-14-januari/)

dingo1337 2017-01-13 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 516760)
Saxat ur Expressen:

– Jag hade inte så stora förväntningar
på honom men vi har ändrat på några
småsaker och de senaste månaderna
har Bellino B. blivit bättre och bättre.
Näst senast var han fyra i toppsällskap
och senast satt han fast med sparade
krafter på V75. Jag tror att han kan leda
runt om, säger Conrad Lugauer

Blandar i sina uttalanden värre än PU.. men han borde ju komma till ledningen! Kommer han inte dit av sig själv så blir han väl släppt dit

putte64 2017-01-13 19:46

Ja, Yrr släpper.

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 516761)
Blandar i sina uttalanden värre än PU.. men han borde ju komma till ledningen! Kommer han inte dit av sig själv så blir han väl släppt dit


Stimmet 2017-01-13 19:53

Avd 1 Örjan från spår 1 ungefär samma som killarna som alltid ha med Jansson i kallblod annars 4 5 6 11
Avd 2. 2, 3 eller 7 i spets ta med 15 som är bra
Avd 3 om nu det stämmer att Anna mix är så mycket sämre utan norsken så chansspikar jag dreams take time till 3% chansen om Anna mix (inte) är med i loppet borde vara iaf minst 1/10
Avd 4 första tanken Örjan runt om men hästen tjänat snabba pengar 8 9 11 bra hästar
Avd 5 tre hästar lås 4 7 10
Avd 6 spik Örjan men visst med den formen nr 9 ha var ju med i silverfinalen elitloppshelgen hästar som starta på i silver (skräller rätt som det är) form att vinna från dödens?
Avd 7 lås 3 12 untersteiners val av häst plus streckprocenten val av häst på tillägg 40

draken 2017-01-13 19:57

Kikade lite på stora vinster och TT:s ranking. Det är typ guidens tisdagstips. Känns lite nja inte så spnnande

dado 2017-01-13 20:26

Kim i form ikväll, kanske han vinner ändå med Anna mix imorgon

Melander 2017-01-13 21:27

Min känsla är att Spring Erom vinner men jag brukar ha fetfel:p

dingo1337 2017-01-13 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 516767)
Kim i form ikväll, kanske han vinner ändå med Anna mix imorgon

Ja kommer dom våga förlora med Anna mix imorgon efter all uppståndelse i veckan?

Melander 2017-01-13 21:57

"dom" det är väl bara en kusk eller..........och han beslutar säkert hur han vill loppet ska göras efter start

Fidus 2017-01-13 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 516750)
Det där är en intressant häst.
När han sitter fast i rygg ser han kanonbra ut, men de gånger han får chansen kan han ingenting.
Jag är ännu inte övertygad ...

Ja , den typen av favoritspelade kusar ratar jag ständig. Det är exakt min tanke.

Loppet blir jag inte klok på. Detsamma gäller omgången. Vad ska spikas? En dansk till 80%. Nej, tack. Det blir annat upplägg.
(Jag spikade Örjan-storis nyligen och det vill jag inte hålla på med varje omgång.
Ioana Hanover till mer lämpliga 62%. En häst jag trodde mer på än vad jag tror på baronen.)

Avd II:
Ett lopp med många kandidater, som gjort det bra. Flera betrodda hotas av trafikproblem.
Jag tar tre hästar, två jag gillar mycket och ett formkort med kusk jag tycker får fart på hästarna.

5 Very Esterel har gjort det riktigt bra så långt tillbaka i lopparkivet jag orkar titta. 10% och framspår gör hästen given för min del. Betydligt tyngre lopp än 3, som tipsters hetsar kring som väldigt trolig skräll, senast. I övrigt har hästen tagit i klart tilltalande i upploppsstriderna överlag.

14 Rainbow Of Nando (6%) är en häst med ett rejält kliv. Det är fina insatser och flera segrar i regi Aronsson. Tung stå emot häst mot häst. 13,5 när Felicia satte sig upp på Kalmar.:omfg:

11 Diablo Boko (3%)har visat form och bra resultat senaste starterna.
Danne har ett stall i form överlag är känslan.
Visst var hästen efter 7:an i ett lopp nyligen, men kusk C.E. försökte väl knappast vinna mer mark så som loppet utvecklade sig i slutfasen för ekipaget. Han var chanslös på det, men hästen såg formstark ut då blev 5:a.
Jonna är duktig på att få fart på hästarna och vågar välja varierade upplägg beroende på häst och motstånd. Ofta gör hon det med bra förstånd.

Bort med de betrodda för min del den här gången. 13 och 15 gillar jag en hel del av de mer streckade. Självklart är de väl så tidiga streck som mina val vid en normal gardering utan ställningstagande emot favoriterna.

Spikarna?:
Jo, 9 Valentino Strix. En häst jag kommit rätt på och till runt 35% får hästen chansen igen. Känslan är att han är med där framme med sin tunga avslutning.

Ett chansupplägg denna vecka kräver ju också sin chansspik. Jag spikade 9 Fransesco Boko på Jägers-V5 i maj. Minnet av att 1 Quattro Töll spurtade piggt förbi minns jag klart och tydligt, då jag strax innan satt min andraspik till högt odds. Det såg ju klart ut för FB en bra bit in på upploppet...:sad:
Spår 1 till 6% känns klart tilltalande. Nedplockad av Gideon Boko senast, vilket inte är någonting att skämmas över.
Uhrbergs andra häst i loppet hade jag i ett tvåhästarslås vid andraplatsen, som skrällidén för den omgången. Det var då till låg procent och den får alltså inte plats på mitt system den här gången. Jockes häst har fart, men jag vet inte om skor är så lyckat? 11:an har alltid varit långklivad, fast svår att få runt. Nu med ny kusk.:evilgrin39:
Många jag velat strecka...

:)

Fidus 2017-01-13 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av blavitt81 (Inlägg 516470)
Draget: 11:FRANKIE BRODDE kan bli något bortglömd här och skall man gardera är han ett tidigt streck - kan straffa samtliga över upploppet.

...usch! Jag har redan ångest!:sad44::drunk:
(Jag håller med.)

Trevligt att läsa dina fylliga analyser! Starkt jobbat.

:)

Fidus 2017-01-14 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 516695)

Sedan vill jag varna lite för Rapide du Pommeau som hade ett ton i linorna bakom Cabanneri senast och hade nog vunnit med lucka i tid. Läget är så klart uselt men med tempo och rätta ryggar kan han städa av alla här och 0% vi snackar högt spelvärde.

Bra jobbat, Klanke.

Rapide har sett lysande ut i tre raka Sverigestarter som 1:a, 7:a och 6:a.
Given på alla seriösa bongar, heter det så?
Jag plockar med utan någon tvekan. 0,82 procent just nu och en av två hästar på mitt system som orsakar stormras i kuponghögen. Den andra är naturligvis Henriettes uppsittning i avd I.

Se Thomas vinka till publiken!

:cheers:

lokatten 2017-01-14 02:19

Två ston med nr 13 är tills vidare spikar i mitt blivande system. Det är Diva Deo i lärlingsloppet och Red Rose America i avd 7.

13 Diva Deo i avd 2 har finfin rad sista fem starterna, fyra vinster och en andraplats. Ingår också 2 V75-vinster, varav den ena togs med hjälp av Linus Svensson, som kör henne i detta lopp. :cheers:

När jag såg 13 Red Rose America följa Anna Mix i hälarna var det som en uppenbarelse - klart att hon ska spelas och spikas nästa gång om det så blir i Pd'A (nja inte riktigt) :KO:

putte64 2017-01-14 02:36

Jag bestämde mig tidigt för att spika 4% Secret Mission.
Nu har tipsdårarna sabbat det, så jag vet inte.

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 516781)
Ja , den typen av favoritspelade kusar ratar jag ständig. Det är exakt min tanke.

Loppet blir jag inte klok på. Detsamma gäller omgången. Vad ska spikas? En dansk till 80%. Nej, tack. Det blir annat upplägg.
(Jag spikade Örjan-storis nyligen och det vill jag inte hålla på med varje omgång.
Ioana Hanover till mer lämpliga 62%. En häst jag trodde mer på än vad jag tror på baronen.)

Avd II:
Ett lopp med många kandidater, som gjort det bra. Flera betrodda hotas av trafikproblem.
Jag tar tre hästar, två jag gillar mycket och ett formkort med kusk jag tycker får fart på hästarna.

5 Very Esterel har gjort det riktigt bra så långt tillbaka i lopparkivet jag orkar titta. 10% och framspår gör hästen given för min del. Betydligt tyngre lopp än 3, som tipsters hetsar kring som väldigt trolig skräll, senast. I övrigt har hästen tagit i klart tilltalande i upploppsstriderna överlag.

14 Rainbow Of Nando (6%) är en häst med ett rejält kliv. Det är fina insatser och flera segrar i regi Aronsson. Tung stå emot häst mot häst. 13,5 när Felicia satte sig upp på Kalmar.:omfg:

11 Diablo Boko (3%)har visat form och bra resultat senaste starterna.
Danne har ett stall i form överlag är känslan.
Visst var hästen efter 7:an i ett lopp nyligen, men kusk C.E. försökte väl knappast vinna mer mark så som loppet utvecklade sig i slutfasen för ekipaget. Han var chanslös på det, men hästen såg formstark ut då blev 5:a.
Jonna är duktig på att få fart på hästarna och vågar välja varierade upplägg beroende på häst och motstånd. Ofta gör hon det med bra förstånd.

Bort med de betrodda för min del den här gången. 13 och 15 gillar jag en hel del av de mer streckade. Självklart är de väl så tidiga streck som mina val vid en normal gardering utan ställningstagande emot favoriterna.

Spikarna?:
Jo, 9 Valentino Strix. En häst jag kommit rätt på och till runt 35% får hästen chansen igen. Känslan är att han är med där framme med sin tunga avslutning.

Ett chansupplägg denna vecka kräver ju också sin chansspik. Jag spikade 9 Fransesco Boko på Jägers-V5 i maj. Minnet av att 1 Quattro Töll spurtade piggt förbi minns jag klart och tydligt, då jag strax innan satt min andraspik till högt odds. Det såg ju klart ut för FB en bra bit in på upploppet...:sad:
Spår 1 till 6% känns klart tilltalande. Nedplockad av Gideon Boko senast, vilket inte är någonting att skämmas över.
Uhrbergs andra häst i loppet hade jag i ett tvåhästarslås vid andraplatsen, som skrällidén för den omgången. Det var då till låg procent och den får alltså inte plats på mitt system den här gången. Jockes häst har fart, men jag vet inte om skor är så lyckat? 11:an har alltid varit långklivad, fast svår att få runt. Nu med ny kusk.:evilgrin39:
Många jag velat strecka...

:)


spalato 2017-01-14 02:44

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 516788)
Jag bestämde mig tidigt för att spika 4% Secret Mission.
Nu har tipsdårarna sabbat det, så jag vet inte.

Fortfarande mkt streckvärd. 6 % i nuläget. Tog med ekipaget på fyra hästar.

chompipe 2017-01-14 04:53

Replay Pellini kan va en bra chans spik idag.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved