Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 14 januari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27965-v75-jaegersro-14-januari/)

mackpeter 2017-01-14 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 516871)
Går inte Ludde finns inte på kartan

Sorgligt att se sådana här luddekörningar. Hästens öron sprutade mjölksyra redan 800 m kvar.:no:

Spiken64 2017-01-14 14:41

Kör du ner hästen bakom Eklundh Ludde så är du 2a i mål.Det är hemskt att se på hur hästen får springa sig trött.

Knutman 2017-01-14 15:00

Staketkusken
 
Du har rätt, "experterna" saknar utbildning, det är bevisat.
Enligt uppgift från "säker källa" följer dom spelvärdes analyser, själv saknas
ofta egna ideér, undantag Fernlund som ofta framhåller Westholms hästar
svagt av en "expert" som går ärenden åt en arbetsgivare.
Svaret är enkelt: Ingen, nästan, många spelförstörda, har någon utbildning i journalistik.
Vid ett tillfälle pratade jag med en genom tidernas bäste körsven om uttagningen till Årets kusk, vilka som utser, experter- han sade att om någon
vid något tillfälle vunnit en stor V75:a därefter är han/ EXPERT.
Eskils tjat om Halmstad och hans enögda värmningar, ryck upp dig!
Sant som det är sagt!

eveton 2017-01-14 15:02

Spikar Aron och Mr Hot Shot - minst en av dessa bränner idag alltså ;)

Lazze 2017-01-14 15:15

V75:3 Guld..
8 Anna Mix 30%
5 hästar streckade över 10% i detta lopp..
Plötsligt enormt spelvärde på Anna som spik..

Manprinsen 2017-01-14 15:24

Tack Johan :claps:

drakdead 2017-01-14 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 516870)
Trav-tv fruktansvärt usel journalistik. Noll objektivitet och enorm rädsla för att vilja utveckla programmen rent sportslig, prata om t ex stallkörningar, diffusa tränarkommentarer och dessutom självrannsakan för hur man skriker ut saker som sedan går helt åt skogen.

Är det inte så,att ATG betalar detta,och då blir man inte gammal om man sitter och hackar?

hestfaust 2017-01-14 15:28

Travnet

Visserligen är svåraste motbudet 6 M.T.King of Cash säkert mer gynnad av den långa distansen (stark insats i spåren senast) men han är osäker och långsam från start och måste efter en troligen trevande inledning fram i spåren och göra grovjobbet utvändigt om Aileron. Att han ska knäcka denne och sedan vinna själv är lite långsökt som jag ser det och jag kan bara tacka ägaren Lähdekorpi som gått ut och sagt att hans häst knappast kan förlora. Hoppas att tillräckligt många lyssnar mer på Kari än på mig…


tacka kari , :clap:

znipstern 2017-01-14 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 516888)
Är det inte så,att ATG betalar detta,och då blir man inte gammal om man sitter och hackar?

Varför skulle trav tv ha något med journalistik att göra över huvud taget?
Snacket ska vara speldrivande. ATG står för fiolerna.

Oblix 2017-01-14 15:46

Gött nu alla spikar klara hoppas lite på skrällar nu som man har med på kupongen :D

dado 2017-01-14 15:46

grattis mackpeter

mackpeter 2017-01-14 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 516803)
Intressant att vi har en seriös debatt om V75-2. Lärlingslopp och spårtrappa borgar för svårigheter. Kollektivet streckar 20 %-arna 2,13 och 15. Några dokumenterat travkunniga spelare här lyfter upp 3 och 5. Osv.

Min spik blir 2 Bellino B. Putte menar, att han alltid ser bra ut i ryggar men visar inget, när han får chansen. Lugauer har legat lågt om hästens kapacitet ända tills senaste starten på V75 i Halmstad. Då klättrade han i ryggar och fick aldrig visa Putte och oss andra hur han varit med fritt. Vi hade fått 20 ggr vid vinst. Gången innan blev han fyra bakom Treasure Kronos, Twister Bi och dagens största favorit Aron The Baron. Han slog Timbal och Poet Broline. Kusken Henriette Larsen har kört 3 Secret Mission sex gånger, bl a två gånger i V75. Hon är duktig och vet vad hon har att köra med. Idag blir det ledning och inga ryggar.

Mina spikar idag blir Bellino B. och Aron The Baron. Återkommer snart med hela systemet.

Härlig spik. Suveränt Henrietta:clap:

Manprinsen 2017-01-14 16:08

Helvete vad dålig Claes Boko var, pissusel.

asgaya3141 2017-01-14 16:08

Bra trioodds nu

Manprinsen 2017-01-14 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av MatsE (Inlägg 516843)
När röken har lagt sig står Anna Mix där som vinnare

Hoppas du inte klev in med hela spelkassan. :whistling:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved