![]() |
Från demenshjärneavdelningen:
Isola Sund kommer jag ihåg som en spetsare och vinnare. Kom dit lätt från spår 8 förförra starten, men skuffade då. Minnet ljuger? |
Citat:
Digital Archive, Narold Vox, Blås Undan samt Qamaro CD får agera spikar på olika system idag. Angel Rain, Alva garbo samt Annabelle får agera lås på ena systemet, likaså Make It Quick och Toronto Love på det andra systemet. |
jävlar vad tungt det är på solvalla
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens V86:
Spoiler:
Dagens bästa spik= 8 Digital i 1:a....(37% =skämt)Nja=gåva... L |
Citat:
|
Citat:
Mvh Uffe |
V86
Inlämnat: 2017-01-11, 20:22 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2017-01-11 Start: 20:30 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Digital Archive (3, 6) 2: 3, 8, 9 (6, 7) 3: 6, 9, 12, 13 (8, 3) 4: 2 Optimum Dragonfly (4, 8) 5: 3 Beau Mec (7, 4) 6: 3, 6, 7, 8 (4, 2) 7: 2, 3, 4, 10 (5, 1) 8: 3, 5, 6, 9 (4, 2) 1x3x4x1x1x4x4x4 = 768 rader. 768 x 1 x 0,25 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: BÖSSA MÖSSA MASK |
Hoppas Leif Eriksson får bära hästjäveln i mål.
|
Hoppas det var någon som tog betalt
|
HA HA !!!! ..snacka understreckad (kollar inte folk på tidigare starter?) rak TV 7-8 skadar inte..
|
Citat:
|
Det blev ju lätt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
säkarare pengar än när Nuncio ute |
Citat:
Älskar ironi..... Gissar att dom får skamlön..... |
Citat:
Citat:
Jag har formintrycket registrerat på en häst jag verkligen gillat sista starterna. Sedan ska jag omotiverat ta ställning för en spetshäst i nån sorts "statisikvinnare"! Jag ska inte spela så utan lira främst på mina grundidéer/formdrag. Sorgligt gjort. :whoco5: FormV3: 9,12,13 7 2 |
Så jävla vackert Björn <3
|
Bra/Dåligt...men krav A-häst inne...
|
Nån som vet om dom tillämpar feministisk snöröjning även på Solvalla?
|
Tråkig vinnare i andra. Hade tänkt spika den först, men det lät ju inte så kul och dessutom för stor favorit, så jag tog tre streck.
|
Citat:
Vet ej.... LILL MARIA NU!!!! L |
He he..spikat Blås Undan som 5% på V75...borde gjort detsamma idag ,med på kupongen iaf..
|
Suck...Kajsa G. kan man stänga av henne?...........(inte ens i en religös kanal med 100 lyssnare...)
|
Favoritbetonat så här långt och nu kommer en till.
|
Kanske jackpot till nästa vecka
|
Citat:
|
Citat:
|
Udo's jobbade på fint utvändigt. Passas framöver.
|
Då får vi se om Han Herred mäktar med att ta sina 20 eller om jag är fel ute.
|
Fyfan vilken jobbig tjej att lyssna på i lajven... Dumma frågor och är inte ett dugg påläst...
|
Citat:
|
Trisslotten Haugstad, kan han flytta hem till Norge nån gång?
|
Han Herred var smällfin. Hade vunnit om han valt att köra utvändigt också.
|
Vad är detta?! 6 storfavoriter i rad, minns inte att det hänt någon gång förr..
|
Surt att sitta med spik på 4 Arctic Lord...
|
ha ha ha:claps::claps: favorit pajas:claps::claps: favorit
|
6x5 hästar kvar, så åttan borde ju gå in tycker jag. Bara hoppas att det blir några tusenlappar. Kicki The Dancer och Duffman kan man ju drömma om.
|