Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-09, 18:39   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

v86 Bergsåker/ Solvalla


Jackpot, dags att starta tråden. Narold borde vinna eller? Vad säger Ni om kallblodsloppet? Kanske SO kommer med nån förslag där😉
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi mot 14 mile...😀😀
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-09, 19:47   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Hoppas Loke survive fortsätter bli överspelad! Han herred är van betydligt hårdare gäng än det här och 20m tillägg borde inte spela någon roll. Haugstad har ju börjat vinna också förvånansvärt nog. Möjlig spik för mig!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-09, 21:46   #3
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

4 Kulani, 3 Navaronne och 2 Loke Survive ska bli kul se hur de räcker i sina respektive lopp.

Intrycket på 7 Narold Vox i guld näst senaste starten gillade jag. Stor, rejäl och markvinnande över upploppet.
Den här är nog bättre än jag tidigare tagit till mig. Klar?

12 Blås Undan har varit alldeles för bra på sistone för att inte få vinna snart. Ett måstestreck.
Möjlig chansspik.
Om inte vill jag ha med storskrällarna 9 Karlängs Linda 3% och 12 Lill Maria 3%.
Den sistnämnda har jag börjat på att jaga som garderingsstreck i liknande sammanhang och den förstnämnda har väl ännu lite mer fart vid bra dagar?

Jag bär på spiktankar kring 2 Optimum Dragonfly, som går tillbaka till samma utrustning som näst senast.
Då vann kusen obekymrat på 14,8. Matchar de övriga en sådan insats?
(8 Ursel Gio:s insats näst senast inger respekt.)

Två formkort i övrigt:

2 Alva Garbo 1% Arkivet 30/11! Skor r.o. 14/12!
8 Digital Archive Bra två senaste vinsterna. Mer att ge?

Sådär, en första-intrycket-analys! Snart Onsdag.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), lenninen (+5), niveon (+5), dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-09, 22:12   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Tidiga tankar till V86:
1. Många riktigt startsnabba i detta loppet och det kan bli utdragen körning. Min klara förstahäst och tänkbara spik i nuläget är Digital Archive. Trist spår, men som den har sett ut i 2 raka med jänkarvagn kan man inte annat än att tro på den. Om Norberg tar en lugn start och kör fram så fort den värsta rusningen lagt sig borde han vinna igen om han går i jänkarvagn igen. Snacka om en häst där vagnen har förvandlat hästen totalt. Senast slog han betydligt bättre hästar än detta. Om man garderar är såklart det Sambucus given som är lite av en favorithäst, vettig chans på spets trots många snabba utvändigt.

2. Ett ganska ihåligt lopp där Goops stryning 8 Cash a cheque em ut att bli stor favorit. Första gången Björn sitter upp bakom denna är ju såklart spännande. Dock stängt bakspår och och kort distans. Hittat 3 motbud, först och främst Redens Im Just a sund som är kapabel och var bra i sin senaste start efter långt uppehåll då han satt fast mot bra hästar. Haft yyterligare ett uppehåll nu och man får lyssna på rapporterna närmare start ang dagsstatus. Sen har vi startsnabbe 3 Like lightning som radat upp bra insatser. För 3 starter sedan vann han efter ett bra lopp, näst senast var han 2:a bakom fine Cut Him some slack som var grym i lördags och senast var han oxå bra som 3:a på en bra tid och hade bara 2 bra hästar före sig i mål. Den fjärde intressanta hästen är en jätteskräll i Laura roc. Visserligen ett sto som möter hingstar denna gången, men var ute i ett fint lopp senast på V86 och satt fast med gott om krafter kvar, pass upp!

3. Kallblod och har bara skuggat igenom loppet, men Blås Undan känns rent spontant som det givna draget. Han har varit uppsnackad mot tuffa hästar i sina senaste starter och har gått fint, känns dessutom som han går ner i klass denna gång.

4. Roligt stolopp där 3 & 4 ser ut att bli hårt spelade med all rätt. Kapabla hästar men det finns roliga motbud. Goops uppsittning Ursel Gio har ju sett galet fin ut i varje start, sen blev jag kär i Optimum dragonfly i sin näst senaste start, tyckte hon såg så fin ut att jag tänkte att detta kommer bli en grym klassklättrare, bara hon står på benen och får vara frisk i fortsättningen. Jag gick all in på henne senast och var helt säker på vinst i felfritt lopp. Visst fick hon inget drömlopp, men är säker på att ngt inte var rätt med henne den dagen. Blir spännande att höra anledningen till den betydligt sämre prestationen. Hon är snabb ut och trolig ledare. Iaf i första skedet. Som sagt, får se vad Svante säger.

5. Här blir vääl gamle Narold stor favorit när det är färdigt. Har ju varit bra mest hela tiden. Älskar långa lopp och mött stentufft motstånd. Tänkbar spik kanske. Gillade verkligen intrycket av Boys Going In senast, och detta är ju en grymt kapabel häst som alltid hållits väldigt högt. Verkar vara på gång att lossna för honom på allvar nu. Megaskrällen i omgången skulle kunna vara Lady lee som sett smällfin ut i två raka starter, men torde väl vara ute på väl djupt vatten denna gången. Bra platslir kanske!? Kerstin Hell i sulkyn känns väl iofs inte skitbra.

6. Omgångens bästa drag har jag här. 7 Qamaro CD är en häst med grym kapacitet och verkar vara under stark utveckling. Såg väldigt fin ut senast, Bra startspår här och favoriten Loke Survive har mkt kvar att bevisa trots sina raka vinster. Här möter Loke hårdare hästar än vad han gjorde i sina segrar och dessutom ett jobbigt startspår. Qamaro känns som en tänkbar spik, men kommer väl sluta på 15-20% tillslut.

7. Här är Angel Rain galet stor favorit på det tidiga spelet. 62% i nuläget (dock knappa 400 lax omsatt) Men det ser ju ändå ut som om hon blir en av omgångens stora favoriter. Men speltjänsterna och alla som gör sitt jobb kommer ju dissa henne vilket gör att hoon såklart kommer gå ner betydligt i %. Hon har haft innerspår bakom bilen 3 ggr och inte varit kompis med det om man säger så Sista 2 gångerna har hon tokgalopperat direkt och i starten hon lyckades gå felfritt var hon väldigt långsam ut. Visst är hon kanske loppets bästa häst i grund och botten, men med dessa förutsättningar finns ju inte en chans i världen att man kan gå på henne. Omgångens största skrik kommer befogat bli Annabelle Dimanche som gjort det väldigt bra i 3 raka V75 starter. Senast hade hon all otur i världen och drogs bakåt i tufft lopp, men avsluta fint och såg taggad ut över mål i ett stentufft stolopp. Jag tycker 2 Alva Garbo är ruskigt spännande till 1% i nuläget! Varit ute i tuffa lopp och gjort det bra varje gång, senast felade hon direkt men annars gått finfint. Spurten näst senast var riktigt ettrig. Hon sitter här i ett perfekt andraspår direkt och är garanterad en fin resa. Klart rolig och spännande häst denna gång!

8. Inte gått igenom detta loppet jättenoga än, Men Goops uppsittning känns klart spännande även här! 4 Make It Quick gjorde det klart bra senast efter snällt lopp, och detta är ju en bra häst i grund och botten. Känns som han är på gång igen och får förstastecket här. En häst som verkligen imponerade senast var ju annars 10 årige Toronto Love som plockade ner Limoncelli och Linus Wibb senast som totalt ospelad. Han har bra spår denna gng och är rejält kuskförstärkt med Uffe i sulkyn!

Mot åttan!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), lenninen (+5), dado (+5), asgaya3141 (+5), znipstern (+5)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-09, 22:27   #5
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
4 Kulani, 3 Navaronne och 2 Loke Survive ska bli kul se hur de räcker i sina respektive lopp.

Intrycket på 7 Narold Vox i guld näst senaste starten gillade jag. Stor, rejäl och markvinnande över upploppet.
Den här är nog bättre än jag tidigare tagit till mig. Klar?

12 Blås Undan har varit alldeles för bra på sistone för att inte få vinna snart. Ett måstestreck.
Möjlig chansspik.
Om inte vill jag ha med storskrällarna 9 Karlängs Linda 3% och 12 Lill Maria 3%.
Den sistnämnda har jag börjat på att jaga som garderingsstreck i liknande sammanhang och den förstnämnda har väl ännu lite mer fart vid bra dagar?

Jag bär på spiktankar kring 2 Optimum Dragonfly, som går tillbaka till samma utrustning som näst senast.
Då vann kusen obekymrat på 14,8. Matchar de övriga en sådan insats?
(8 Ursel Gio:s insats näst senast inger respekt.)

Två formkort i övrigt:

2 Alva Garbo 1% Arkivet 30/11! Skor r.o. 14/12!
8 Digital Archive Bra två senaste vinsterna. Mer att ge?

Sådär, en första-intrycket-analys! Snart Onsdag.

Vi hade några gemensamma drag såg jag nu då hoppas vi dom hittar hem!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 11:53   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 710
Sharp$: 37574
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Jackpot, dags att starta tråden. Narold borde vinna eller? Vad säger Ni om kallblodsloppet? Kanske SO kommer med nån förslag där😉
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi mot 14 mile...😀😀
Narold Vox bör vinna sitt lopp och i kallblodsloppet så var första tanken att spika Blås Undan, men den vinner inte ihjäl sig och hoppar rätt ofta så det kan vara värt att gardera. Hibokongen ska med i så fall.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 12:26   #7
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

12 Lill maria satt fast med rubbet sparat och vinner nog det loppet om hon styr på upploppet känns det som. Står bra inne och är ett måstestreck för mig i alla fall.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 22:03   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Qamaro CD släpptes till 9,5 ggr pengarna på Racebets, jag tackar ödmjukast för det
Gissar att oddset är 5-6 ggr imorgon när loppet startar.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 08:42   #9
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Jag bär på spiktankar kring 2 Optimum Dragonfly, som går tillbaka till samma utrustning som näst senast.
Då vann kusen obekymrat på 14,8. Matchar de övriga en sådan insats?
(8 Ursel Gio:s insats näst senast inger respekt.)
Är väl snabbast ut och borde sitta i spets direkt också. Har också funderat på att spika men galopp i 5 av 11 starter tillsammans med det tveksamma intrycket senast gör mig lite osäker.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 09:54   #10
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Är väl snabbast ut och borde sitta i spets direkt också. Har också funderat på att spika men galopp i 5 av 11 starter tillsammans med det tveksamma intrycket senast gör mig lite osäker.
funderar också spika den eller Redens häst i avd 2 ? Vad tror du, kanske bättre spika Redens i avd 2
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 09:55   #11
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
funderar också spika den eller Redens häst i avd 2 ? Vad tror du, kanske bättre spika Redens i avd 2
Redens i avd 2 blev precis struken så det blir iallafall inte den..

En annan spiktanke som cirkulerar där uppe är Annabelle Dimanche som bara måste vinna snart! Lyckas dom bara få en fin resa och spara krutet till slut så. Mycket talar emot favoriten här också som aldrig överlevt spår 1 bakom bilen.

I ett öppet sista lopp så ser ju Toronto Love riktigt spännande ut! Form slår klass brukar man säga och insatsen senast var ju fantastiskt. Ulf Ohlsson upp nu också är ju ett klart kuskplus! Tränaren låter också väldigt uppåt.

Senast redigerad av dingo1337 den 2017-01-11 klockan 10:04.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 10:04   #12
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
funderar också spika den eller Redens häst i avd 2 ? Vad tror du, kanske bättre spika Redens i avd 2
nej struken nu vinner väl Goop i avd 2 eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 10:55   #13
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
nej struken nu vinner väl Goop i avd 2 eller?
Han har såklart bra chans men lurigt spår fortfarande. Like lightning gör det alltid bra och lär kunna få ledningen relativt enkelt om han bara kommer iväg någorlunda bra. Har faktiskt bättre tider än Cash A Cheque Em också på 1640 med skor runt om. Kanske ett tråkigt men starkt lås på de två om man inte vill ta ställning.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 11:06   #14
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
nej struken nu vinner väl Goop i avd 2 eller?
Jag låser loppet på tre hästar.
1 This Is Alex snabb ut och kan få loppet. Formen är det inget fel på och tror absolut den står sig mot dessa hästar.

3 Like Lightning Startsnabb och pangform. Om This Is Alex skulle missa ledningen så kommer nog Olle sitta i spets med 6 Action Launcher. A-K snabbt framme och övertar och sedan får dom andra vara bra om dom ska rå på Like Lightning. Kan vara en rolig chansspik ikväll.

Annars så är det 8 CACE som är bästa hästen. Men står på bakspår och blir det inte allt för hård kubbning i början så kan det nog bli svårt att vinna. Men kör dom mot varandra och första 500-1000 går för fort så är nog Goop klar.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-11, 11:37   #15
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2503
Standard

Får lite Top of the World vibbar ÖVER Like Lightnings startsnabbhet, bra i auto... Hur är den i voltstart? 6 eller 7 spetsar
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td