Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 11/2 finaler (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28170-v75-solvalla-11-2-finaler/)

zabatsu 2017-02-11 18:25

Magnus Jakobsson kan ju äta skit i alla fall. Pressar så hårt och vägrar släppa förbi Usain Henna bara för att. Stor mening att fullständing skita ut loppet för in hen polle enbart för att han inte skulle släppa förbi Erik. 10an dog ju totalt redan innan upplopskurvan. Trött jag blir!

gevgevgev 2017-02-11 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 519569)
Chanslös oavsett. Framförallt med galopp..

Men det har jag sagt till dig sen igår. Trist för dig att du inte lyssnat på ALLA som sagt det till dig.

ja, speciellt med galopp.

sa till dig 1 och 11 emot, var låst på 3 om man ville gardera sig emot en galopp

zabatsu 2017-02-11 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 519573)
Erica var tidig, trodde inte den skulle vara sådär bra dock.

Wahlman ska nog sluta lämna klartecken. Gick ju inte ett skit trots smörlopp.

Erica va bra, men hästen fick ju loppet totalt pga magnus körning. Usain Henna fick ju springa tredje ytter halva loppet. Grattis ni som hade Erica, jag valde bort den precis innan jag köpte systemet. Gah.

Kocken14 2017-02-11 18:26

Som jag skrev i morse startvolten vinner detta lopp år efter år ändå blir det alltid en waoow att det skräller.

Kocken14 2017-02-11 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kocken14 (Inlägg 519398)
V 75 mästaren vinns alltid från hästarna på startfältet, man minns bland annat de härliga skrällsegrarna på Åby
Admiral Sea med Takter
Maximillian QC med Goop
Rocket Power som slog självaste Commander Crewe

Tänk på det i dag, de 10 hästarna på start har tillsammans bara 27 % av strecken.

Mina tankar om loppet.
1 Erica till spets släpper (bäst på kort) till Tumble Dryer som kommer att dra i jämt tempo så att tilläggshästarna inte hinner fram.
Rank A 7 B 3, 1, 4, 5 C 10, 2, 8, 9, 6 D 12,11,15,13,14

Som sagt var..

Stekel 2017-02-11 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 519575)
Magnus Jakobsson kan ju äta skit i alla fall. Pressar så hårt och vägrar släppa förbi Usain Henna bara för att. Stor mening att fullständing skita ut loppet för in hen polle enbart för att han inte skulle släppa förbi Erik. 10an dog ju totalt redan innan upplopskurvan. Trött jag blir!

Antingen hade han stallorder att under inga omständigheter släppa ner någon eller så tog hästen i och han ville inte strypa den (det troligaste). Tänk efter lite först tack! Usain hade ändå inte haft med utgången att göra om du nu spelat på den, det fick vi iallafall facit på.

Stekel 2017-02-11 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 519560)
https://s5.postimg.org/mpv6rcyg7/image.png

Vore inga fel med 1 Erica och 6 Brittish Steel på DD:n nu! :KO:

Lycka till nu! Är inne på att British Steel är klar, alla lampor lyser grönt där tycker jag. Oavsett borde du sitta säkert med de där om nu inte Aron hittar fint slagläge!

zabatsu 2017-02-11 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 519582)
Antingen hade han stallorder att under inga omständigheter släppa ner någon eller så tog hästen i och han ville inte strypa den (det troligaste). Tänk efter lite först tack! Usain hade ändå inte haft med utgången att göra om du nu spelat på den, det fick vi iallafall facit på.

Knappast, hästen tog inte i, man får vara bra blind om man ser något annat :lol: Klart han hade, Henna är en bra sprinter över kortare distanser och så som han fick pressa i tredje ytter så kunde det inte sluta på något annat sätt. Dags att plugga kanske? Du borde tänka innan du skriver stekarn.

mackpeter 2017-02-11 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av gevgevgev (Inlägg 519561)
Lycka till, men se upp för Bergh:KO:

Det här ser ju snyggt ut. Erica gick 13,3 och då blev hon omöjlig att nå för tilläggshästarna.
Du får en hyfsad utdelning om inte 8 kan lura dom. Håller tummarna.:moneybag:

Oj - skulle citerat din kupong.

Spiken64 2017-02-11 18:37

Rejäl bortkörning Erik.A.?Nej hästen såg inte alls lika bra ut tycker jag.

linfre 2017-02-11 18:38

@Mackpeter och @Stekel

Tack. Ja Erica drog på och klarade distansen bättre än jag hade kunnat hoppats på så blir spännande avslutning.

Hade 1000kr på Bet365 så har spritt ut vinnarspel på samtliga hästar som jag inte har för att lindra smärtan vid eventuell miss av 7an :P

Lobo 2017-02-11 18:39

Tycker det går bättre för Torbjörn Jansson men när man tittar på segerprocenten ligger den fortfarande på 7-8 procent. Hmmm.., Anledningen till detta är nog att han kör för mycket i andraspår med för dåliga hästar.

Haugstad börjar hitta tillbaka till sina 9-10 procent, 13 för tillfället i år. Tittar man på Frantic i fjärde som blev trea så såg man att det vinnaroddset steg med 80 % sen i förmiddags. Och det är inte så jävla konstigt för han vägrar köra bakifrån och det går inte att spela en sådan kusk från spår tolv.

Stekel 2017-02-11 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 519584)
Knappast, hästen tog inte i, man får vara bra blind om man ser något annat :lol: Klart han hade, Henna är en bra sprinter över kortare distanser och så som han fick pressa i tredje ytter så kunde det inte sluta på något annat sätt. Dags att plugga kanske? Du borde tänka innan du skriver stekarn.

Nej jag tyckte också att det såg konstigt ut, att hästen inte var het. Men jag vet att Jakobsson inte är någon lallarkusk som gör sånt utan anledning. Lyssnade du på liven nu precis? Du får nominera Jakobsson till en lögnare av rang eller krypa till korset här helt enkelt...

oggeb 2017-02-11 18:42

1,11 för sju rätt
4,6,8,9 för 6 rätt

Stekel 2017-02-11 18:45

Vilken jävla kuse han är Carabinieri, det ska verkligen bli intressant att se honom i guld framöver!