![]() |
Citat:
|
Systemet=
Spoiler:
Good Luck!! L |
Citat:
Men har du hört vad Ludde tycker om banan efter hans debacle med jättefavoriten Platon Face? |
Citat:
|
Citat:
Citat:
L |
Jag tycker att spelarna har glömt bort Jeppe Juels häst i första loppet. Vore fint om den tar hem det.
|
Västerbo Exact vinnare ikke idag
|
Tackarrrrr Peter:hattenav:Dagens spik satt fint:claps:
|
11 Nelson Nora nu på 2 streck tack..
|
nu vinnare Gematria lätt tacka ;)
|
V75-1, Västerbo Exact
Böter på 2000 kronor för tjuvstart i V75 i voltstartslopp är en övre gräns. Men, bötesbeloppet bör vara högre för tjuvstart vid bilstart – allt för att jag och mina kollegor ska agera bättre bakom bilen! Förstå mig rätt. Jag är inte generellt för högre böter men i det här fallet tror jag att det fungerar i förebyggande syfte. Jag och andra kuskar är alldeles för odisciplinerade i vårt agerande när det gäller autostart. |
Jag vill ha en skräll i nästa lopp. Det brukar ju inte bli favoritomgångar på Momarken.
|
Citat:
|
Köper 12 G som A-häst , tackar för 11:an som skräll.
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra där kukberg. Åker man 80 mil för att köra ett v75 lopp bör man iaf vara med o tävla om det
|
Det blev ju en enkel seger. Jag övergarderade lite tyvärr.
|
nu vinnare Thai Navigator lätt YEEEEEEEESSSSSSSSS:clap:
|
Den ofrivilliga utkörningen gynnar den norska favoriten enormt.
|
hallå NORGE , det är tävling , ingen körning ,TRIST.
|
Citat:
|
Det blev ett helt annat lopp efter strykningen. Inte hade jag trott att Peter skulle sitta i spets och dessutom få maska bort loppet.
|
haha vad gör sopnorsken ? fram å pressa sopa.
varför låta peter köra 1.17 på hemmabanan? det scenariot hade man ju inte räknat med. hade den ju men iaf. skämsmössan på för norge. jag hade iaf räknat med att det skulle pressas och zenit lr british skulle få loppet. |
Hade ett riktigt torskår förra året och det här verkar inte bli bättre. Iaf inte början på det. Helt under isen fortfarande. Har nog pimplat för mkt i vinter. Suck. Gödslat bort allt krut i lopp där betrodda vunnit o bommat en spik. En lång o oändligt djup formsvacka håller i sig. Får jag en riktig kamel nu bara för självförtroendet tack
|
Haha jamen sug min lilla skogsnigel. Nu börjar det bli bedrövligt men jackpotten verkar byggas på till nästa vecka. Får jobba in ett par favoriter till. Alla harry boy lever väl hittills
|
Citat:
|
Citat:
Börjar gå på nerverna utav helvete. |
Ingen stor utdelning idag som det ser ut nu.
Nöjd med 193 ggr på trion. Får prova med Ferrari på Top7 som vinnare. |
Citat:
|
En till favorit och nu står väl två till på tur.
|
Dubbeljacken iaf räddad
|
6-4-2 har man ju rätt i alla fall. Få se när resten av resultaten kommer.
|
Provar en rolig liten DD.
DD1. 3-10 DD2. 8 2OO Eller 600 ggr degen. :moneybag: |
DD: 9-9. Ingen vits att köra 10:an i andra.
|
Citat:
Det är härlig sug i spurten dagarna när hästen funkar fullt ut. Bra nog här också? 1,4,9,10 mot 8 :) |
Vad är det för banveterinär? Håller på att kika på var och varannan häst.
|
DD
4-9 4-3 4-11 Den fick man äta upp, arrrghhh FORZA Bruno di Q!! |
Det blev ju lugnt trots dramatiken före loppet.
|
Haha dom stapplar fan imål
|