Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Solvalla 29/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28547-v86-aby-solvalla-29-3-a/)

Manprinsen 2017-03-29 20:57

Bara lyfta på hatten för Adrian som lyckades hålla den där dampungen i trav. Lite körhänder har han ändå grabben.

Shooter 2017-03-29 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 523552)
Bara lyfta på hatten för Adrian som lyckades hålla den där dampungen i trav. Lite körhänder har han ändå grabben.

Hästen har funkat fint i år måste man säga.

Bluesmith66 2017-03-29 21:04

ATG-strul...precis som vanligt...de klarar inte ens av att redovisa värdet i tid...är väl nåt jävla mygel på gång !! :gun_bandana:

Och det urusla web-baserade jävla junket till Jokersystem de skapat har också kraschat.
Dags att hitta nåt annat program....fan att betala 79 kr/månad för det där jävla skräpet....långsamt och alltid nåt fel som inträffar.

Bluesmith66 2017-03-29 21:27

Örjan ???!!!:rolleyes:

legolasse 2017-03-29 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Bluesmith66 (Inlägg 523556)
Örjan ???!!!:rolleyes:

Ok, så här ser jag på det. Örjan ska som alltid köra snyggt. Ohlsson fel såklart men så otroligt onödigt av Örjan att köra så med en överlägsen häst. Som spelare är det inte speciellt kul att åka på såna tjurskalliga styrningar.

:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:

Shooter 2017-03-29 21:40

Island Life hade jag garderat, men det hjälper inte idag. Väldigt enkla hästar som har vunnit så här långt, ändå är jag snett på det.

Bluesmith66 2017-03-29 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 523557)
Ok, så här ser jag på det. Örjan ska som alltid köra snyggt. Ohlsson fel såklart men så otroligt onödigt av Örjan att köra så med en överlägsen häst. Som spelare är det inte speciellt kul att åka på såna tjurskalliga styrningar.

:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:

Precis....summerar man allt man torskat på örjan genom åren så räcker det knappast med en miljon....snarare uppemot 5 skulle jag tro.
Skaffa en Skalman-klocka åt karlfan så han kan hålla sig vaken även om det inte är en miljon i förstapris !! :cheers:

Manprinsen 2017-03-29 21:54

V86 är ett jävligt hopplöst spel

sigh 2017-03-29 21:55

Känns som att Haugstad sov bort ännu en seger.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

GGS 2017-03-29 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av Bluesmith66 (Inlägg 523554)
ATG-strul...precis som vanligt...de klarar inte ens av att redovisa värdet i tid...är väl nåt jävla mygel på gång !! :gun_bandana:

Och det urusla web-baserade jävla junket till Jokersystem de skapat har också kraschat.
Dags att hitta nåt annat program....fan att betala 79 kr/månad för det där jävla skräpet....långsamt och alltid nåt fel som inträffar.

Ja idag var det mycket knepigt med ATG:s sida, jag fick ibland upp äldre uppdateringar, från att haft oms% kl 19:46 så helt plötsligt kom 19:00 upp!!