Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-28, 12:57   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

V86 Åby/Solvalla 29/3


Smått oväntat () går Adrian ut i Expressen och lovar ett offensivt upplägg med Rajesh Face.

"-Han är fortfarande inte jättesnabb men det kommer. Distansen är gynnande och han lever på sin styrka hästen. Han har ingen direkt speed och jag kommer att köra därefter, säger Adrian Kolgjini och flaggar för en offensiv styrning."


Visst är det bästa hästen men jag lutar nog åt gardering...
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 13:23   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Smått oväntat () går Adrian ut i Expressen och lovar ett offensivt upplägg med Rajesh Face.

"-Han är fortfarande inte jättesnabb men det kommer. Distansen är gynnande och han lever på sin styrka hästen. Han har ingen direkt speed och jag kommer att köra därefter, säger Adrian Kolgjini och flaggar för en offensiv styrning."


Visst är det bästa hästen men jag lutar nog åt gardering...
Jag tror den vinner och Adrians taktik är helt rätt. Kan man inte köra på speed så är det bara att dundra till spets och dra sönder dem.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-28, 17:09   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Troliga spiken:
GRAINFIELD ACE som har vunnit 3 av 4 när han spelats till 0-50 i odds och det kommer han högst troligt bli idag. Vejo säger att hästen är extremt snabb och kommer köra i spets då det är hans årstid. 20% Toppchans och spelvärd!

Roliga Spiken:
MR MAYDAY såg helläcker ut senast och vann okörd. ff gg med björn och lyckas starten så blir det intressant. 18%

Favoriter som kan vinna:
Rajeh Face är förvisso stänkrädd men galopperar inte lika ofta som tidigare troligen har den blivit mognare Normalt skall han vinna detta men om han försvinner skjuter värdet till i höjden...

SEEDORF O.M.F är en häst jag gillar skarpt och hästen vinner nästan alltid efter vila. Har 7 av 8 segrar när han spelats till 0-50 och mycket talar för att han görs det även idag. 35% är grymt spelvärde..

Senast redigerad av Klanke den 2017-03-29 klockan 08:10.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 10:51   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Riktiga rensare:
Avd 1 nr 2 Baron d' Inverne startsnabb form barfota bak + och helstängt. Spets runt om?
Avd 3 nr 11 Lisa With AZ vann liknande lopp 22 februari, perfekt inne på pengar
Avd 5 nr 5 Diva deo, spetsar och vinner !

Känn på den
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 11:35   #5
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror den vinner och Adrians taktik är helt rätt. Kan man inte köra på speed så är det bara att dundra till spets och dra sönder dem.
Det är å andra sidan taktiken man använder sig av i ALLA lopp.

Den vinner helt säkert, men det galopperas ofta och här tar jag alla.
New Future tidig, men osäker på om distansen är en fördel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 12:12   #6
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Det är å andra sidan taktiken man använder sig av i ALLA lopp.

Den vinner helt säkert, men det galopperas ofta och här tar jag alla.
New Future tidig, men osäker på om distansen är en fördel.
Hästen har blivit mer stabil på slutet bara hoppat 2 av 10 senaste vilket ger 20%, galopprisken är nog inte så stor som många tror. Men däremot vet jag ej om hästen tar i på samma sätt när han får attackera bakifrån har ju tagit ledningen vid samtliga segrar..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 12:25   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Det är bara andra loppet som känns lite öppet, i övrigt ser det ut att stå mellan några hästar i varje.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 12:28   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är bara andra loppet som känns lite öppet, i övrigt ser det ut att stå mellan några hästar i varje.
för någon vecka sedan vann en 2%are och en 3%are resten var mer eller mindre favoriter och ändå gav den närmare 80 kkr. Så trots några klara kan det ändå ge bra betalt
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 12:53   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
för någon vecka sedan vann en 2%are och en 3%are resten var mer eller mindre favoriter och ändå gav den närmare 80 kkr. Så trots några klara kan det ändå ge bra betalt
Ja, V86 är ett kanonspel.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 13:53   #10
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är bara andra loppet som känns lite öppet, i övrigt ser det ut att stå mellan några hästar i varje.
Vinner inte Kim Moberg i andra ? Formen är nog minst lika god som när den vann på Eskilstuna. Galoppen sist ska man inte bry sig särskilt om då flera andra hade problem på Momarken. Jag kommer spika
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 14:11   #11
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hästen har blivit mer stabil på slutet bara hoppat 2 av 10 senaste vilket ger 20%, galopprisken är nog inte så stor som många tror. Men däremot vet jag ej om hästen tar i på samma sätt när han får attackera bakifrån har ju tagit ledningen vid samtliga segrar..
Jag tänker mer på Kolgjinis hästars galopprocent överlag och då garderar jag gärna en häst till 75%. Det brukar vara vinst eller galopp, inget där emellan.

Funkar hästen så sitter han tidigt i ledningen så om den funkar bakifrån eller ej tror jag spelar mindre roll.
Sen kanske man kör låga 10-tider i spets och då kanske någon annan bjuds in dessutom
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 14:47   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Vinner inte Kim Moberg i andra ? Formen är nog minst lika god som när den vann på Eskilstuna. Galoppen sist ska man inte bry sig särskilt om då flera andra hade problem på Momarken. Jag kommer spika
Jag gillar den hästen och har haft bra flyt med den. Visserligen lång distans, men tillägg och det kan strula.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 15:55   #13
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ja, V86 är ett kalkonspel.
Vi har lite olika åsikter om V86. Vi kan kolla det egentliga intresset i därför
avsedd tråd.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 16:13   #14
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Vinner inte Kim Moberg i andra ? Formen är nog minst lika god som när den vann på Eskilstuna. Galoppen sist ska man inte bry sig särskilt om då flera andra hade problem på Momarken. Jag kommer spika
Den måste kvala om den hoppar idag, så risken är att den tas väldigt lugnt och sedan inte körs speciellt offensivt bara för att köra felfritt.
Edit: Det är egentligen ingen risk, utan snarare ett extremt troligt scenario.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spojs (+5)

Senast redigerad av Shizznit den 2017-03-29 klockan 16:14.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-29, 16:17   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Den måste kvala om den hoppar idag, så risken är att den tas väldigt lugnt och sedan inte körs speciellt offensivt bara för att köra felfritt.
Edit: Det är egentligen ingen risk, utan snarare ett extremt troligt scenario.
Det är ju vad de säger i intervjuerna, men vi får se.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td