Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28828-v75-aby/)

mackpeter 2017-05-13 16:24

Petri Puro - världens bäste tränare. 30 hästar i träning.

DD's Hitman i Elitloppet. Snart även Edward Ale.

eveton 2017-05-13 16:25

Fy helvete vilken jävla märr!

dado 2017-05-13 16:26

Vilken häst...oj oj

Shooter 2017-05-13 16:27

Bra häst, men galopp för ettan i rygg och ett par av de betrodda ville inte tävla, utan satt kvar när tåget gick. Lite avslaget lopp.

doob 2017-05-13 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 528047)
Glöm absolut inte att strecka 2 Inga In Heaven i första!
Ett av dagens bästa outsiderbud! Idag rattar dessutom Björn Goop! Hästen kommer att ta spets och Goop vet vilken rygg han vill ha och dessutom har han erfarenhet att ta snabba beslut beroende på hur fort det går från start att släppa samt har den respekt med sig som krävs att blänga till höger om "fel" ekipage ställer frågan!

Hästen kommer i fin författning och vann från open stretch sist! Kan ställa till det igen när dom värsta konkurrenterna får spilla krut i spåren!

Se upp! 5% är galet bra!

Satan fick upp bra hopp men bara nära.... Skön tvilling och Trio hur som helst! Tackarrrrrrrrrrrrrrrrr :cheers:

Rickart 2017-05-13 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av midcapking (Inlägg 528031)
Finns det något värde kvar nu? Helgens mest upphaussade häst är nu uppe i 25% och har "fina" 165K på kontot mot mycket hårdare hästar!? Vinner denna märr från spår 12 kliver förmodligen jag av då det är omöjligt att vinna ute i 3:e spår sista 5-600.

TT lyckades göra en "rookie" till favorit från spår 12, man bara måste älska spelexpertena!

:hurt:

Lazze 2017-05-13 16:30

I V75:2 ..8 Bottnas C till 9% ....Understreckad även från detta läge

Manprinsen 2017-05-13 16:30

Inte långt ifrån att guldhjälmen sätter dit Inga in Heaven.

mackpeter 2017-05-13 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 527925)
I första avdelningen kan man spika 12 Cash Crowe. Hon är liksom 3 Dixi Sisu och favoriten 6 Caddie Lisieux efter Ready Cash. Cash Crowe har startat sex ggr och började med fem raka. Senast i kvalet snubblade hon på en ojämnhet i banan och hoppade. Därefter gjorde hon en imponerande upphämtning. Cash Crowe tränas/ägs av sin uppfödare Petri Puro. Petri är en av världens fem bästa tränare. Här har vi en härlig spik till 20 %.

Tackarrr. Tredje vinsten för Petri i Drottning Silvias Pokal. Tränaren som månar mer om sina hästar än hästarnas nyrika ägare.

Ingen tillfällighet idag.

Shooter 2017-05-13 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av Enkelrad (Inlägg 528079)
Jag spikar också Amazing Dynamite. Såg fin ut i värmningen.

AMAZING DYNAMITE (11) svarade för en bra avslutning senast och bibehåller formen. Det är en väldigt fin och okomplicerad häst som både är stark och kan speeda fort. Näst senast vände jag upp för tidigt varpå han galopperade. Vi lade på en springrem senast som fungerade väl så att han ska galoppera igen är ingenting jag tänker på. Han går lika bra i ledningen, som utvändigt ledaren och i ryggar. Jag tror alltid på segerchans med den här hästen, säger Ken Ecce.

Det är mest kusken jag är osäker på. Det gäller att han kör åt rätt håll. :cheers:

Om_sommaren 2017-05-13 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 528090)
Tackarrr. Tredje vinsten för Petri i Drottning Silvias Pokal. Tränaren som månar mer om sina hästar än hästarnas nyrika ägare.

Ingen tillfällighet idag.

Det är bara att lyfta på hatten. Han vet vad han pysslar med Puro. Detta var det ruggigaste man sett på länge. Men man hade det på känn

Manprinsen 2017-05-13 16:34

Nu tror jag förvisso inte att Puro är den enda tränaren som är mån om sina hästar. Men han är en duktig tränare iaf.

mackpeter 2017-05-13 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 528086)
Satan fick upp bra hopp men bara nära.... Skön tvilling och Trio hur som helst! Tackarrrrrrrrrrrrrrrrr :cheers:

Fick du med din idol Stefan Söderkvist på trion till 600 ggr fläsket?
I så fall får man verkligen gratulera!:thumbup:

Gasellen 2017-05-13 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 528091)
Det är mest kusken jag är osäker på. Det gäller att han kör åt rätt håll. :cheers:

Det är lugnt så länge han bara håller sig till Tuborg och Carlsberg...

mikaels 2017-05-13 16:43

Hehe, vi var nöjda med Nuncio och det var vi nöjda me och hoppas att formen infinner sig:)