![]() |
Det viktiga är nu inte att vinna, utan att komma före Upstream...:KO:
Red: Nu hade jag inte med en riktigt bra vinnare på mitt system, men undra hur mycket Upstream stannade? Hann Kim ifatt?:ful: |
Örjan! :clap:
Så jävla komiskt att han snyter av Adrian gång på gång... grabben lär ju behöva terapi snart. |
Fucking underbart!!!
VINNARE Inlämnat: 2017-05-27, 14:52 Solvalla Lopp 6 Lördag 2017-05-27 Start: 14:53 Kostnad: 226,00 kr Vadet gäller startnummer 11 Uppohoppa 1 x 226,00 kr = 226,00 kr. Totalt: 226,00 kr. Rättningskod: GPF QTV FPW |
Den här hästen har jag trott på så många gånger, men sen har jag fått känslan av att den inte är så bra. Två raka nu!
|
Vem tog ledningen Lazze? Rushmore Face gick felfritt.
Jag har sagt, att loppet skall garderas. Tack Örjan för 9 %.:claps: |
Tog med den på nåder pga Örjan, annars är inte Aikiotränat jättetidigt på kupongen.
|
Citat:
|
Rushmore Face var helt otroligt överbra den med...
|
Citat:
|
Vem vinner Sweden Cup? :) Buzz Meras? Spitcam Jubb eller är Ringostarr Treb bara bäst?
|
Citat:
Och stuvade makaroner smakar bäst med mjölk! Du förstår inte riktigt hur du tänkte fel va? Det är okej :) |
Kung Åke har verkligen inte varit kung hittills.
|
Vilket bjudodds på racebets i H2H nu i Sweden Cup.
2.10 ger Buzz Mearas mot Volstead. Skorna rycker och hästen växer samtidigt som Volstead har hetsiga tendenser och galopperar ibland samt gick betydligt fortare i försöket pga andraspår mot innerspår när de var huvud vid huvud över mål |
Citat:
:) |
Citat:
|