![]() |
Citat:
*edit JAHAA! Du menar att han ställer sin netbook :) bredvid TV:n och på så vis löser att se på materialet från datorn? Ja det fungerar ju! |
Uppåt från Stig H på Dream Lane. 9 % - man tackar och bockar:hattenav:
|
Sluta nu med tjat om teknikprylar eller skapa en ny tråd!
|
Citat:
edit: sista inlägget om detta för mig sry för ot men packade gubbjävlar som tror de är lustiga gör mig grymt irriterad. |
Takter hade alla möjligheter att gå ut långt tidigare och stöta ut nån till draghjälp och i vilket fall som helst kan man hålla större marginal till framförvarande och man vill ta sats och gå fram.
|
På tal om konsult...
Vad tror ni kan det bli femsiffrigt idag eller det är flerbong som gäller? Mvh Uffe |
Citat:
|
Ludde har verkligen prickat toppformen!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lärdom av detta? Tack för ett bra konsultjobb på förhand. mvh Fidus |
Fortsätter med skräll på plats...
PLATS Inlämnat: 2017-05-27, 16:26 Solvalla Lopp 10 Lördag 2017-05-27 Start: 16:30 Kostnad: 161,00 kr Vadet gäller startnummer 10 Amazing Man 1 x 161,00 kr = 161,00 kr. Totalt: 161,00 kr. Rättningskod: GXJ RTR FZZ |
Citat:
|
Citat:
|
I dag var man iskall......1 rätt än så länge. Då har jag inte ens spikat nån favorit...
|
Örjan med Nappa Scar i nästa om det ska följa mönstret idag
|
Citat:
|
Helvete BÖGFISKEN! Vilket satans lopp :hattenav:
|
Fan, nu gjorde jag fel igen. Gjorde tvilling med u-häst på sjuan. Först tänkte jag ta bort 1 och 3, men ändrade mig och tog just de två bakom.
|
OMG! Vilken prestation!!!
|
Citat:
Häng med i den nya tekniken vettja! Lycka till med liret nu lillsyrran! |
Rätt stor jackpotvarning nu va?
|
Rak DD: 2-13.
|
Citat:
favoriter eller så spelar man inte alls. Genialiskt, funkar alltid. Mvh Uffe |
Det är inte lätt att tippa/spela. Hur ska man kunna förutse, att lillunter ska köra rätt över benen på Re Doc?
Att lillludde inte har vältränat går att förutse. Men en så ful tagning, som Johan gör fanns inte i min värld. |
Varför strök Roger Dragster?
|
Pokemon nedstrykt till okej från illa spår... Siktat och laddat, lite bortglömd? Blir lite DD på den.
Sheriffen ser också intressant ut! |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-05-27, 16:46 Solvalla Lördag 2017-05-27 Start: 16:58 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 M.T.King of Cash 2: 2, 10, 13 3 x 50,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: CTF ZTS DSW |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ruggig och värdig vinnare. :clap: Din platshäst måste passas fortsatt. Kul kolla trav idag, trots att systemet mitt mest innehållit galopphästar. DD 1 (Får resan i draget och kan avsluta fort över ett upplopp) mot 2, 5, 10, 13, 14 för en total hundring. (Berghs och Kolgjinis stall verkar sakna vad som behövs för seger idag. Jag ratar dem i dd2.) |
Citat:
Står hälta på ST. |
Upphittat bankkort på Valla. Säkert någon som ruttnade på att inte kunna köpa bira
|
DD: 7-7
|
Citat:
Antingen kör man flerbong eller så spelar man inte alls. Genialiskt, minst sagt! Nu ser jag positivt inför morgondagens V7. Problemet är att omgången känns svårrankad. Turligt nog visar ATG i % hur jag ska tänka runt den saken. Bra service. ;) DD-drag idag, Grant? |
PLATS
Inlämnat: 2017-05-27, 16:57 Solvalla Lopp 11 Lördag 2017-05-27 Start: 16:58 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer 2 Aron Palema 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: FWC NTS JST |
Kung Åke fick fart på Aron Palema
|
Citat:
|
Ingen som reagerar över att spetshästarna har stora problem att vinna?
Skum V75 omgång detta ;) |