Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Legolas (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28947-legolas/)

Helge 2017-07-06 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av addictedtoraw (Inlägg 533611)
Otroligt lång tråd med massor av fakta från både enkelrad och hatten. Vem som har rätt passar jag på men vad jag däremot har noterat, både här och på trottosport, är att när hatten blir trängd så höjer han bara tonläget och ordet troll kommer upp. De gånger han blivit påkommen med rena faktafel på trottosport kommenterar han det aldrig, bara tiger. Jag tycker verkligen att det är bra att någon agerar blåslampa mot Skarpen och det oerhört självgoda atg men om man själv framstår som minst lika självgod faller kritiken tyvärr mer platt än den skulle behöva göra.

Sen förstår jag inte varför en person som förmodligen befinner sig runt de 50 så ofta svänger sig med gammelsvenska uttryck. Vad är poängen? Ge nån sorts pondus eller?

Intressant! Inte läst Trottosports kommentatorsfält men kan tänka det är så.
Sett det svingas på andra forum utan backup.

Känns som "hatten" svamlar mer än vanligt eller är köpt.

Mitt förtroende har iaf dalat rejält för "hatten" :(

The_One 2017-07-06 21:54

Jag hörde att Forumet har byt ägare! Det är ju bra så man slipper bli mossad hela tiden nära man försöker skriva ett inlägg! Det är Bra ! Ett Fritt Forum. Det är detta Perra jobbat för hela tiden!!!! Så bra jobbat Ni nya ägare Perra /PerraTrav /Perra@Trav365 mm

Basse 2017-07-06 22:00

Tack Olle för att du informerade om Legolasbet extrapengar Idag ����

satte in 500 kr som dubblades till 1000kr.
Fick 11 x 4rätt på P54 och har nu ett skapligt saldo på 7200kr på en insatt femhundring.
( 3 olika lappar gav 1+3+7 fyror)

olle 2017-07-06 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 533703)
Tack Olle för att du informerade om Legolasbet extrapengar Idag ����

satte in 500 kr som dubblades till 1000kr.
Fick 11 x 4rätt på P54 och har nu ett skapligt saldo på 7200kr på en insatt femhundring.
( 3 olika lappar gav 1+3+7 fyror)

Ja helt andra pengar än om du spelat hos atg och fått 88 kr för 6 rätt. Två lopp mindre att betala för och ändå enormt mycket högre utdelning.

Atgs alla vinstpooler och jackpotregler visar verkligen hur dåliga dom är när spel hos legolas gång efter gång ger sanslöst mycket mer utdelning.

Tänk om några år när monopolet är upplöst på riktigt och när vi har ännu fler alternativ. Då borde fler spelare inse att atgs nuvarnande poolspel ofta är riktigt usla.

hatten1 2017-07-06 23:23

Minna: varför använder du "Olles" nick och påstår att han är så missnöjd med Legolas på twitter? När Olle här skriver såväl ros som kritik, dvs att Olle inte ger intryck av att han känner sig speciellt illa behandlad av spelbolaget?
Utan tvärtom verkar skriva mest positivt?
Vad har du för agenda egentligen?
Vems ärenden går du nu?
Bara trollar?

Lobo 2017-07-06 23:23

Ju färre som spelar när det är extrapengar i potten desto bättre blir det. Jag hade hellre sett 55 000:- idag, och på lördag vill jag se 275 000:- i potten.

hatten1 2017-07-06 23:31

Förövrigt Minna: Det är förtal när du skriver att jag är köpt, lägg ner den biten, förtal är den lägsta en människa kan ägna sig åt. Kritisera bäst faan du vill, men lägg ner osanningar och lögner.
Du skapar dig endast fler fiender än du behöver.

hatten1 2017-07-06 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av addictedtoraw (Inlägg 533611)
Otroligt lång tråd med massor av fakta från både enkelrad och hatten. Vem som har rätt passar jag på men vad jag däremot har noterat, både här och på trottosport, är att när hatten blir trängd så höjer han bara tonläget och ordet troll kommer upp. De gånger han blivit påkommen med rena faktafel på trottosport kommenterar han det aldrig, bara tiger. Jag tycker verkligen att det är bra att någon agerar blåslampa mot Skarpen och det oerhört självgoda atg men om man själv framstår som minst lika självgod faller kritiken tyvärr mer platt än den skulle behöva göra.

Sen förstår jag inte varför en person som förmodligen befinner sig runt de 50 så ofta svänger sig med gammelsvenska uttryck. Vad är poängen? Ge nån sorts pondus eller?

För att jag gillar ord, och tycker vissa ord beskriver det jag vill ha sagt långt bättre än de modernare och i mitt tycke fattigare uttryck som ofta används.
Alla som kritiserar utan att orka läsa in sig på ämnet, utan har åsikter byggda på känslor, kvällstidningar och annat trams anser jag vara troll ty de orkar inte ens läsa in sig på de fakta som föreligger.
Trots att det presenteras för dom.
Faktaresistenta är i mitt tycke TROLL.

The_One 2017-07-06 23:47

Jag hejj hej !!

Helge 2017-07-06 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av hatten1 (Inlägg 533717)
Minna: varför använder du "Olles" nick och påstår att han är så missnöjd med Legolas på twitter? När Olle här skriver såväl ros som kritik, dvs att Olle inte ger intryck av att han känner sig speciellt illa behandlad av spelbolaget?
Utan tvärtom verkar skriva mest positivt?
Vad har du för agenda egentligen?
Vems ärenden går du nu?
Bara trollar?

Aldrig påstått Olle känner sig illa behandlad!
Bara att Olle har koll på legolas. Där det skett fatala missöden.

The_One 2017-07-07 00:00

Men snälla muppar Tror Ni att Legolas skiten funkar! Näaaaa

The_One 2017-07-07 00:03

Hatten du pratar om Troll det finns inga Troll här nu efter man byt ägare på sharp! /Perra

The_One 2017-07-07 00:11

Det är Hatten som ser till att Perra blir Kickad bara så ni vet!

Enkelrad 2017-07-07 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av The_One (Inlägg 533727)
Det är Hatten som ser till att Perra blir Kickad bara så ni vet!

Håll dig lite lugn, så du kan vara med om mitt nästa inlägg. Jag lovar, det kommer bli något alldeles extra.

The_One 2017-07-07 01:15

Citat:

Ursprungligen postat av Enkelrad (Inlägg 533732)
Håll dig lite lugn, så du kan vara med om mitt nästa inlägg. Jag lovar, det kommer bli något alldeles extra.

Kör Jag runkar! Perra ni tror Perra är dum? NÄ sluta