Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Legolas (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28947-legolas/)

olle 2017-09-13 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 543378)
Tack, ska absolut hälsa från dig och tack för all info! Det låter helt fantastiskt och även han på legolas berättade att förra resan blev en stor hit så förväntningarna har blivit rätt stora nu! Rätt kul också att min lillebror blir 18 år på söndag så det var inte så svårt att bestämma vem som skulle följa med, han lär få en 18-årsdag han sent lär glömma. Vi fick dock ställa in allt firande här hemma :D

Rätt sjukt också att det kändes mycket större att vinna detta än alla andra travvinster man haft, känns som att det är något som inte går att köpa för pengar...

Grattis. Jag vann ingen resa men får trösta mig med att det är en spelare mindre att tampas med på lördag när deras pool är saltad med 500 000 kr, för det lär inte bli tid för dig att lira P76 på lördag. Trevlig tur. Hälsa malmöpågen Zlatan om du möter honom.

donkyklonk 2017-09-13 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 543332)
Någon mer som ska med till manchester i helgen?

Jag ska! :):)

Basse 2017-09-13 16:45

Grattis Donkyklonk :D

travanalys 2017-09-13 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 543381)
Grattis. Jag vann ingen resa men får trösta mig med att det är en spelare mindre att tampas med på lördag när deras pool är saltad med 500 000 kr, för det lär inte bli tid för dig att lira P76 på lördag. Trevlig tur. Hälsa malmöpågen Zlatan om du möter honom.

De har tänkt på allt:D Ledig eftermiddag med egen tid fram till middag under lördagen ;)

Citat:

Ursprungligen postat av donkyklonk (Inlägg 543384)
Jag ska! :):)

Härligt! Då ses vi! ;):)

SH 2017-09-13 20:12

Försökt sätta in pengar i en halvtimma nu, fler felmeddelanden har jag nog aldrig fått. Bra sajt.

TravPeter 2017-09-13 20:13

Försökt spela i en halvtimma, fick också bara en massa felmeddelanden..........

magfa 2017-09-13 20:14

katastrofalt dålig sida. Försökt betta på loppen nu, men helt omöjligt. blir bara bombarderad med "remote exception", sen blir man utloggad.

Lazlo 2017-09-13 20:18

Prova nu får ni se. Samma sekund som spelet för storpotten stängde så fungerar sidan perfekt. :whoco5:

travanalys 2017-09-13 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 543429)
Prova nu får ni se. Samma sekund som spelet för storpotten stängde så fungerar sidan perfekt. :whoco5:

Attack mot hemsidan?

Ante30 2017-09-13 20:29

sidan klarade inte trycket. men var väldigt många som lämnade in tidigt idag så omsättningen blev ganska hög ändå.

sigh 2017-09-14 18:05

Brukar de behandla uttag? Jäklar vad segt det går

olle 2017-09-14 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 543559)

Tog ut (via trustly) sent i går kväll, och när jag kollade bankkontot vid 3 tiden idag fanns pengarna där.

Strappa71 2017-09-14 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 543559)

Rekommenderar att både sätta in och ta ut via Trustly. Allt annat är omväg och besvärligt.

Rekommenderar även att fixa med verifieringsdokumenten så snart som möjligt. Om man väntar tills det är dags att ta ut drar man på sig extra väntetid. Maltesiska nitiska tjänstemän tar tid på sig.

olle 2017-09-14 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 543590)
Rekommenderar att både sätta in och ta ut via Trustly. Allt annat är omväg och besvärligt.

Rekommenderar även att fixa med verifieringsdokumenten så snart som möjligt. Om man väntar tills det är dags att ta ut drar man på sig extra väntetid. Maltesiska nitiska tjänstemän tar tid på sig.

Dom bråkade inte med mig. Men jag visste nog vad dom ville ha. Några mail och det var fixat .

Strappa71 2017-09-14 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 543593)
Dom bråkade inte med mig. Men jag visste nog vad dom ville ha. Några mail och det var fixat .

Alla har inte allt som de vill ha i första hand. T ex "utility bill" i personens namn. Finns annat som duger istället såklart ( som de kan behöva tid på sig att förstå sig på ). Men det allmänna tipset är att ta hand om verifieringen så snart som möjligt och inte vänta tills det är dags för första uttaget.