![]() |
Citat:
|
Spika i Första känns lite som lottot! SA jag att ATG gillar lotto spel? 50/50 chans så bättre att ta 2 så är man 100%. Ganska korkat annars kan jag tycka att flyga. Volstead är ju ändå Volstead. Sedan att Örjan muppen som valt är ingenting att bry sig om. Örjan är ingenting att lita på han kan lägga sig 3:e invändigt med en 70% om han fått order om det. Så jobbar han om ni inte förstått det redan. Vill man ha Örjan så hjälper det ju till med en fett plånbok! Money Talks som i allt! Vad skall man säga om Piraten? Ja Ni vet ju att det är Perras gullegris och hela Dalarnas (Leksand) :)
Hur gör man idag? Tror väl hans bästa tid har varit i Vinter där han bollade med packet då resten var i Frankrike. Har svårt att se honom vinna med Kaj Raj Raj...... Hoppas Ni kan läsa Mina Tankar eller mellan raderna med Humor! Då kanske Ni hittar något...... https://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0 DU DET ÄR NÅGOT JAG VILL SÄGA ER ! https://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0 Det finns bara en av mig och det är jag ...... |
Tesio måste vara helt överjävligt bra för att vinna, de inledande 5%-en lär hamna uppåt 25...samtidigt går vinnaroddset rejält ner och oddset på Test Drive höjs, den iskalle väntar tills TD ger 4,50 och slår sedan till...
|
Bet365 har 7,50 på Tesio och visst hade jag testat det om jag kunnat spela där...
|
Citat:
|
OTP uppe i 5,25 på unibet, kliver in där då jag anser det vara 50-50 på spetsen, 3 o 4 kan inte solfjädra och förvånar nog inte många om Kajan sitter i front och därmed toppchans...
|
Citat:
Men ruggigt intressant med skoryck och bike dessutom för andra gången. Kim och bike är en grym kombination. |
Citat:
|
V75-2: Ja här har jag problem..........Media Paket har skrikit ut Tesio. Många som har bra form så det loppet blir helgarderingen för min del i omgången. PS: man skall alltid helgardera i ett lopp så man kan få in den 0.5%
Bye The Way: Har ni satt en 0,57% steckad häst som Spik? Det har jag! :cheers: |
Som jag skrev så har bet365 fortfarande 7,50 på Tesio och det skulle jag lirat till om jag kunnat..."draget" på v75 kommer dock troligtvis att göra hästen"överstreckad"...
|
Citat:
Tror man på skräll så strecka skräll men inte favoriter. Vänd på strecklistan och strecka de 6 minst streckade. Mvh Uffe |
...hittade en polare, så nu har jag en liten slant till 7,50 på Tesio, tillsammans med en lite större slant på TD till 4,25...problemet är att det alltid går åt h-e om man spelar två kusar i samma lopp:rolleyes:
|
V75-3: Tirunesh Dibaba - Trodde hon var en långdistansare........
Har man laddad iväg Vanquisch Kronos tidigare? Christoffers bollar verkar växa för varje dag så man vet aldrig! |
Citat:
|
V75-4: Här kommer ett fynd! det var ju lite snack om spetskörningen! innan här! Vincent Zaz kommer ju bara dra till ledningen från spår 8: Perra bjuder på den 7%. Då får de andra vara bra för att slå den!
|
Citat:
facit finns att tillgå. Det brukar vara en (1) som vill skämma ut sej och redovisar i därför avsedd tråd. Mvh Uffe |
Citat:
Behöver du få upp den så har jag blå piller så hör av dig! |
Citat:
|
Citat:
Du var det bara därför du la detta inlägget eller har du några EGNA tips? Kom igen !:cheers: Forumet är ju till för man skall dela sina tankar. KOM IGEN DET ÄR FRITT FRAM MED ATT KOMMA MED EGNA IDEER OCH TANKAR IDAG! |
v75-5: jag den konstiga fisken kommer ju pressa sönder ledaren oavsett så då kan vi få en skräll här!
Balfour är ju enormt bra! är ju hur stark som helst. Tänk om FOSSEN kan lifta med i draget? |
CALLE CROWN streckad till enbart 9%, När jag går igenom loppet så kommer han till spets, frågan är om han klara att hålla ut? Tycker den är värd att ha med iallafall när COIN PERDU är streckad till 72%..
|
Citat:
|
Citat:
%-listan. Doping är jag helt emot. Mvh Uffe |
Citat:
|
V75-6: Jag säger att Calle Crown kommer inte lägga sig direkt i all fall so 72%:aren kommer få göra jobbet i dödens om man skall slå ledaren Calle Crown! 7% Spelvärdet är ju att man spikar Calle! sedan kan man åka till Calles och handla champagne .......
|
Det är extra kul när trådarna blir totalt hi-jackade så här.....
|
Citat:
|
V75.1 spik 2
V75.2 1u,8u,10,5,7 V75.3 4,9,11 V75.4 spik 4 V75.5 7u,12,3 V75.6 3,11,2,8 Krav minst 1u V75.7 2,6,7,1,3,10,9,4 |
Matteus intervjuar stall Melander men missar att ställa frågan som alla vill ha svar på. Vad blir huvudlagen på Volstead och Bruno? Borde bli löneavdrag på det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Magnus träff tar minst en tränar seger idag,
omgångens mest överspelade som vanilgt Roger walmann med sin usla stallform. |
Jag går för potten. Spikar OTP, Gianluca och Zenith.
Så vi ses väl på pantbanken på måndag då.... |
Citat:
|
Intressant med bike ffg på Vamp Kronos. Inget det skrikits om i liven. Det gjorde det inte heller när Twister Bi gick i bike ffg i Oslo GP. Det gav ju hyfsad effekt för Riordan då och han tror ju på jätteeffekt även på den här.
|
Mitt system
1,2 1,4,5,8,9 3 4 3,7,11,12 2,3,5 2,6 120kr |
Citat:
|
Citat:
:lol: |
Kaboom
|
Helvete vad dålig Volstead var, helt otroligt pissusel.
Vad fan har hänt med Tarzans kanoner? |