![]() |
äckliga mongolid omgång.
|
Härligt Jim!!!!! :claps:
|
Snyggt! Treåriga ston är sällan att lita på.
|
Citat:
|
Nu återkom självförtroendet. Violet Bi var streckad till 2 % i morse, när systemet inlämnades. Helt OK med 4 %. Treåriga ston skall garderas.
|
Citat:
|
Dibaba betyder Stridsvagn på assyriska det var ingen stridsvagn de här =)
|
Citat:
Det där med att lopp med ston visar upp en favorit-eller-skräll-profil är något vi känner igen från många andra sammanhang. jag tackar jens för den 4% |
Vad hände med Erik och Staro Lochlyn. Jag såg aldrig den?
|
Citat:
Vet inte om det bara är tillfälligheter eller att jag är helt fel ute men min känsla är iaf att Erik kör enormt mkt galopp numer...?! |
Ja han kör extremt ofta i galopp för att vara Erik. Vettefan men det hände nått med honom när han drog på sin långsemester förra vintern.
|
Citat:
Tråkigt om det stämmer då han är min absoluta favoritkusk.... |
Han lär väl darra som ett asplöv med Coin Perdu nu barfota runt om.
|
Citat:
|
Citat:
Har också tänkt på detta - skulle vara intressant att se siffrorna före och efter semestern... |
Hela vägen nu Erik!
|
Men helvete Erik!?!?!!? :rant:
|
Man undrar ju hur banan är. Såg inte ut att finnas någon anledning alls till galoppen.
|
Djäkligt många oförklarliga galopper!
|
Det va ju fan va det blir galopper!
|
2a spiken inne men hjälper inte ett skit! Alltid skönt att sätta hästar till låg procent allafall
|
3 av mina 4 gjorde bort sig så satt jag bara kvar med 11an. Det är så äckligt :) vi får väl jp på 7
|
Fan vad leds man blir på den här skiten. Kan lika gärna börja lira eurojackpot eller nått.
|
Hade iofs inget emot den galoppen men det är jävligt märkligt att Erik kör galopp så mkt numer...kan inte vara inbillning.
|
Citat:
|
vad händer med erik han kör bara galop idag
|
In å duscha, åk sen hem Erik!.... i alla fall byt ut dig själv.... 3 raka nu !!!!!!!!
|
Örjan e ju riktig b*g asså, hur fan kan han inte få ner hästen i trav när den hoppar innan bilen ens släppt. jisses detta ska vara proffskuskar.
|
Som så många gånger förr när folket skriker favoritomgång osv. så blir det fina pengar!!!:p
|
Hästen var lite het och med den form han är i nu visste han inte hur mycket han kunde ta i den.
|
Citat:
|
Citat:
SEN BLIR HAN HYLLAD SOM DEN KUNG HAN ÄR men det fattar ju inte vissa nötter |
vilken skitdag för erik, han måste bara få revansch i ngt av återstående
|
Citat:
|
Lägger ett vinnarspel på Whitehouse Express.
|
4.6
3.7 10.12 trio hepåle |
5,70 på 12 Fossens Bonus....tja, han kanske sätter dit den nu, Magnus, när han inte är favorit och när han inte behöver köra från start.
|
Nu fegar jag med ett platsspel - 200 kr på Beppe Am.
|
Citat:
|
Nu försökte han forcera fram en seger med Queer Fish men det gick såklart inte. Nej Erik är tämligen iskall idag.
|