Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åmål 28/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29147-v86-amal-28-6-a/)

The_One 2017-06-28 23:43

Nu säger vi god natt! hej då ! Jag analyserar v75 /Perra

The_One 2017-06-28 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 532427)
Grant kom med den kommentaren efter första loppet. När eriksson1 satte sin inledande spik. Bättre början kan man inte få.

Tycker bara det var lustigt hur han kunde säga att systemet inte såg speciellt bra ut. Tvärtom, tyckte det var ett riktigt spännande system när jag såg det själv. Förvånar mig inte att han fick betalt för det heller.

Eriksson1 du ska ha cred för de systemen du postat på sistone har varit mycket bra.

Du verkar tro på Tomten fortfarande? puss på dig! :smoke:

The_One 2017-06-29 00:14

Omgångens Toker går till Stefan Söderkvist ! med sin styrning med Orizzonte Trio som idiot kör med en häst som är spelad till 0.47% Vad Trodde du jefla idiot!
när man ser sådana styrningar undrar man ju om travet är som fotbollen med FIFA! UPPGJORT! Hej DÅ /Perra

The_One 2017-06-29 00:21

Perra har svårt att hitta dessa konstiga styrningarna i lopparkivet! Då kanske man måste veta lite "mera" ? Trist hur som helst för oss små spelare som aldrig får all info! Är det så det skall vara ?

The_One 2017-06-29 00:24

Vet ni varför ingen skriver i forumet längre! ........

Kom igen nu va hur många lossas medlemmar har ni här !

eriksson1 2017-06-29 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av The_One (Inlägg 532426)
Sedan är ju den vanliga frågan! Det är lätt att lägga efterhandare ! :smoke:

Ja ,det är det ständigt, men man ser tydligt om det fanns möjlighet eller inte. Tycker det är värt att nämna det när man ratar ett system bara för att man inte har med många skrällar, utan skrällar man tror mycket på. Det är helt meningslöst att lägga ett system för stora summor där hälften av hästarna oftast inte har en chans. Sen spika jag inte en enda favorit. Det är helt befängt att kalla det för svagt system! Extremt många system ryker om inte en enda favorit vinner. Försök göra ett slagkraftigt system för den summan som jag lirade för som står sig i längden och inte endast 1 gång vart 100 år och jag köper andelar!

Cyran 2017-06-29 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av eriksson1 (Inlägg 532435)
Ja ,det är det ständigt, men man ser tydligt om det fanns möjlighet eller inte. Tycker det är värt att nämna det när man ratar ett system bara för att man inte har med många skrällar, utan skrällar man tror mycket på. Det är helt meningslöst att lägga ett system för stora summor där hälften av hästarna oftast inte har en chans. Sen spika jag inte en enda favorit. Det är helt befängt att kalla det för svagt system! Extremt många system ryker om inte en enda favorit vinner. Försök göra ett slagkraftigt system för den summan som jag lirade för som står sig i längden och inte endast 1 gång vart 100 år och jag köper andelar!

Han verkar vara ett troll. Det du säger är helt korrekt. Såg du mitt inlägg på förra sidan?

The_One 2017-06-29 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av eriksson1 (Inlägg 532435)

Ja du bubblar men vad vill du säga Perra? :smoke:

The_One 2017-06-29 00:52

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 532436)
Han verkar vara ett troll. Det du säger är helt korrekt. Såg du mitt inlägg på förra sidan?

Ja ha ni verkar tro Perra är ett Troll! Då har ni noll koll! Grabbar! :cheers:

The_One 2017-06-29 00:54

Kan någon hjälpa Perra ifrån dessa personer som försöker få mig kickad igen?

eriksson1 2017-06-29 01:01

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 532436)

Ja, tack! Vi är på samma våglängd! Kul att någon förstår en fattig. Har dom andra andelsbolag eller? Ge mig också 12k så tar jag med fler hästar där jag annars tvingas spika eller fler favoriter som jag ratat eller fler skrällar som jag tror mycket på! Sen drar jag söder ut!

Cyran 2017-06-29 01:03

Citat:

Ursprungligen postat av The_One (Inlägg 532439)
Kan någon hjälpa Perra ifrån dessa personer som försöker få mig kickad igen?

Jag gav dig en chans med inlägget i V75 Bergsåker tråden, men sen fortsatte du att spamma med substanslösa inlägg och började rabbla om Perra igen så jag rapporterade dig. Hur skulle detta forum se ut om alla spammade med onödiga inlägg som du gör och pratade om sig sjävla i tredje person?

Är du full så gör något roligare än att snacka skit i ett travforum.

The_One 2017-06-29 01:07

Vad tycker ni om Fabrice Souloy ??

eriksson1 2017-06-29 01:13

Citat:

Ursprungligen postat av The_One (Inlägg 532442)
Vad tycker ni om Fabrice Souloy ??

En sak är säker - han verkar vara vettigare än Perra!

The_One 2017-06-29 01:14

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 532441)
Jag gav dig en chans med inlägget i V75 Bergsåker tråden, men sen fortsatte du att spamma med substanslösa inlägg och började rabbla om Perra igen så jag rapporterade dig. Hur skulle detta forum se ut om alla spammade med onödiga inlägg som du gör och pratade om sig sjävla i tredje person?

Är du full så gör något roligare än att snacka skit i ett travforum.

Jaha du är en sådan person jagar folk och skall rapportera in allt. Har du skrivit in något vettigt! Full kan du var själv!!! Sluta pissa här!