Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-27, 18:51   #1
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 115
Standard

V86 Åmål 28/6


Den här veckan kör Åmål och det är en 800-metersbana. Mycket svårt att runda fält i spåren och vinnare i främre träffen lär det vara gott om.
Björn Goop vinner ofta på Åmålstravet och jag litar på hans Wir Ideal.

Saxat från Expressens Jonas Noreén. Tankar på det?

Finns det några sköna drag från den främre träffen? Kanske t.om från de bakre?
johnnybgoode är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 19:22   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Två av loppen är sanslöst usla och borde inte få finnas på V86. Hästarna i avd 5 har bara totalt 31 starter. En vinst totalt hittar jag bland dom. På 19,3 i ett 12 tkr lopp i Årjäng.

3e avdelningen bara marginellt bättre.

Kallblodsloppet vimlar av Norska kallblod som ingen någonsin sett.

Tur det finns några andra lopp i alla fall värdiga V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 19:49   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Litar Ni på BG? Jag köper inte snacket eller spiken på BG:s Kuse i allt Media snack. Inte alls säkert den kommer till någon ledning. 1:an kanske vill köra i ledningen. Jag kanske har missat något ?


Senast redigerad av The_One den 2017-06-27 klockan 19:53.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 20:29   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Staro Joli vinner eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 20:47   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Staro Joli vinner eller?
Nerstruken till innerspår. Låter väldigt påställt på Punk så Björn Goop är väl favorit till spets med den startkatapulten till häst. Innerspår borde inte vara perfekt på 800 m bana för att hålla spetsen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 20:49   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nerstruken till innerspår. Låter väldigt påställt på Punk så Björn Goop är väl favorit till spets med den startkatapulten till häst. Innerspår borde inte vara perfekt på 800 m bana för att hålla spetsen.
Ok ska kolla ..nån bra spik/drag?snyggt drag idag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 20:50   #7
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nerstruken till innerspår. Låter väldigt påställt på Punk så Björn Goop är väl favorit till spets med den startkatapulten till häst. Innerspår borde inte vara perfekt på 800 m bana för att hålla spetsen.
Givet att gardera Staro efter den strykningen i min bok. Goop lär GASA från start!
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:02   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Givet att gardera Staro efter den strykningen i min bok. Goop lär GASA från start!
Då kanske vinner sjuan
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:24   #9
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Jag tror så lite på Mack dragan i inledningen att jag nästan är inne på att inte ens betala för ekipaget på 5 streck.

Får se hur jag resonerar under morgondagen.

Mer inne på PU från innerspår i femte och BG från andraspår i sjätte.
Lutar åt att jag spikar där till vettig procent (i nuläget af)!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:26   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Litar Ni på BG? Jag köper inte snacket eller spiken på BG:s Kuse i allt Media snack. Inte alls säkert den kommer till någon ledning. 1:an kanske vill köra i ledningen. Jag kanske har missat något ?

Tycker också det är helt sjukt att en häst som galopperat de två ggr man försökt sig på autostart (varav en med Goop) ska bli storfavorit. Annars är det väl som vanligt på Åmål, Goop, M J Andersson, M Jakobsson, C J Jepson och en och annan norrbagge i kallblodsloppet.

Finns en del roliga drag tills i morgon så det kan nog ge en vettig utdelning ändå.

Avd 1: 3 Tanya Gel, varit ute i mkt tuffare lopp än det här och Ohlsson upp, senaste vinsten 1/5 på V75 Bergsåker med Erik A.

Avd 2: 9 Bilbo B.S Maxad utrustning i morgon och Dagfinn har vunnit förut på banan.

Avd 3: Skräll och skräll men jag rankar 1 Mateo Manassero före både 6 Wir Ideal och 4 You to Neat. Letar man längre ner så tycker jag att 5 Bermuda känns intressant. Nu har Widell fått känna på hästen och här har man framspår med en offensiv kusk. Min känsla är att den kan sänka lite och då räcker den bra i den här omgivningen.

Avd 4: Strykningen av 1 Wy Fi förändrat loppet en del. Den som fick bäst spår är ju tveklöst 3 Cool Keeper. Visst kommer Goop att ladda vad som går med f d Punk som inte gjort många glada de senaste 2-3 åren typ. Strunt samma jag spikar eller tar de tre mest betrodda och hoppas på 3 Cool Keeper för där ligger spelvärdet.

Avd 5: Alla, jo jag menar det är en skräll om ngn av de här vinner...ngn gång.

Avd 6: Lås 3 Zola Grand Cru och 8 Julia af Solnäs eller spik på M Jakobsson på Zola Grand Cru. Ett riktigt bra lopp på Färjestad senast, banan brukar ju förvisso kunna ge lite glädjetider.

Avd 7: Draget här måste vara 7 Digital Cirkle, kan t o m tänka mej att chansspika. Trivs på distansen också. Annars blir det nog en fem-sex stycken.

Avd 8: Här tänker jag inte spika. Gör sällan eller aldrig det i sista loppet, är inte alls hundra på att U Ohlsson vinner med 3 Orlando Triss. Tänkbara utmanare är bl a:
1 Tromb Access, 7 R. K King om formen är där, tycker Jepson är plus jämfört med Veijo, inte minst viktmässigt. 10 Havbergs Knight, gillar distansen, bra startrygg, och fri från allergiproblemen som han led av senaste starten. Letar man längre ner skulle jag passa 8 Carmine AM och 5 Betel AM.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
olle (+5), johnnybgoode (+5), Torstens (+5)

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-06-27 klockan 21:28.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:32   #11
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Perra är på G med sina Tankar Jag har bara kommit halvvägs! Jag måste pinka lite!

ÅMÅL - Ledningen guld värd: Upplopp = 105 meter så tipset är väl att glömma alla hästar från dåliga lägen eller? Ett annat tips är ju att kolla vilket måstånd hästen varit ute i. Om hästen bara varit ute i 30" kr lopp så kanske en vinst inte säger så mycket........

V86-1: Antar att Jorma kommer göra allt för att leda detta loppet runt om med 1 On the Line 18%. Är startsnabb och Jorma kan ju bara köra i ledningen som Ni vet. Uffe kommer säkert ladda också med startnabba 3 Tanya Gel 8%. Hon känns ju jätte intressant!!! Så pass upp på den!

V86-2: Kallis lopp! Är inte så insatt i dessa loppen. Bryr mig inte mycket utan brukar ta alla i dessa loppen! Det brukar löna sig i längden numera sedan faxen slutat.

V86-3: Ja här spikar media experterna och litar tokblint på att BG skall fixa detta med favoriten 6 Wir Ideal 46%. Är det i brist på andra ideer eller tankar kan man ju undra. Kan ju vara så att 1 Matteo Manassero 17% vill köra i ledningen pch då måste ju favoriten vara bra för att slå den. I övrigt hittar jag ingenting i loppet värt att nämna!

V86-4: Ja här har man svårt att se hur Kim skall skall bränna detta med 2 Staro Advisor Jolie 65%. Det skulle möjligen vara att kurvorna kommer tidgare och är snävare. Detta måste man kolla upp innan man spikar imorgon dvs hur hanterar hästen detta. 4 Punk är ju en väldig kapabel kuse när den funkar så det kanske är ett vettigt lås + att BG kör den. Jag har lite svårt med detta loppet som ni fattar. Det är mellan dessa 2 hästar loppet står och övriga kameler gör sig inte besvär! Man skall alltid haja till när någon sätter upp BG på en häst!

Halvlek.....

Redigering: V86-4 : Staro Nedstruken till spår 1!!!!! Punk med BG kommer ladda och tar ledningen !

Senast redigerad av The_One den 2017-06-28 klockan 00:45.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:42   #12
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Vi är hyffsat lika i tankarna hugotheboss efter första halvlek! hehehe ja jösses....
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 21:49   #13
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Vi är hyffsat lika i tankarna hugotheboss efter första halvlek! hehehe ja jösses....
Ja, du får ändra ditt system så vi slipper dela på vinsten
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 22:01   #14
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

avd1.
Tanya Gel är startsnabb och säljer sig dyrt om hon når piken först. Härdad i v75 och med Uffe i jollen bör chansen vara god alla vägar. 8% Fynd!

avd2.
Sjö Kongen reser långt för att tävla, Tränaren har siktat på loppet och skickar iväg en enda häst nästa 90 mil. tur och retur. Hästen är stark och gynnad av distansen. Bra chans att blåsa ner allt till slut... 22%

avd3.
Bästa draget är You To Neat som gick dryga 15 sista varvet senast, går fram med täta starter, radade upp fina segrar under fjolåret och börjar närma sig sin absoluta toppform... Säker kusk i Magnus och till knappa 20% är hästen spelvärd och jag spikar eftersom chansen är större än så..

avd4.
Risk att favoriten blir överflygad av startkatapulten nr 4 som aldrig missat spets från spår 1-5 på 12 starter. Kan bli över och då är han sårbar som storfavorit. Leif var rejält uppåt på Cool Keeper senast, läget är bra även nu, Leffe har visat fin form på slutet och en Cool Keeper till knappa 7% måste vara ett fynd! Passa även nr 7 då det är hans årstid nu.

avd5.
Min ide har bra kapacitet för dagens lopp och i felfritt lopp har han toppchans alla vägar... Rapide....

avd6.
Bästa hästen är nog Julia af solnäs dock föreligger en viss vingelrisk och dryg inledning vilket kan kosta till slut. Peter har dock börjat få i gång sina hästar igen... Utgång!

avd7
Normalt höjer sig fyra över resten men vi kryddar på med två tokdrag i form av Digital C som håller fin form för dagen och Bobbery som kan öppna, får fint lopp och kan utmana med ett liknande upplägg som senast. 2%

avd8.
Havbergs Knight har jag fått betalt på tidigare och jag går samma väg även nu. Kan runda samtliga, har verkligen hittat stilen.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-27, 22:29   #15
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Andra Halvlek:

V86-5: Jösses vilket lopp! Inte ens värt att försöka analysera. Vad vill ATG att vi skall göra? Sätta på oss våra VR glasögon och kasta tärning? Bara att ta alla för att överleva och hoppas på en skräll! ATG gillar ju sina LOTTOSPEL.

V86-6: Ja här tror jag att man har omgångens fynd så långt 1 Raise Broline 13%. Lär sälja sig dyrt från ledningen!! Perra gillar att hitta fynd spikar till 13% för att kunna gardera upp i övriga lopp! Ser inte jätte mycket där bakom så jag bankar in spiken 13% just nu gott folk!

V86-7: Vet inte om man kan köpa 11 Aron Palema 30% med Mikael J Andersson. Det finns en del svarta får här på framspår. BG:s styrning 2 Carlos Milos 6%. BG har kört bra med hästen när han fått chansen. 5 La Diva Rossi 13% är ju jätte intressant som varit ute i härdade gäng! Vill ni ödsla streck på bakspåren då spelar ni enligt strecklistan .

V86-8: Känns rätt trisst i sista ...... Uffe kör till ledningen sedan är loppet över! Ibland är det enkelt det måste man ta !

Perra kanske är en blind höna! Kan ni ta det?
Lycka Till! /Perra

Senast redigerad av The_One den 2017-06-27 klockan 23:14.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td