![]() |
Citat:
Det är dags att Sverige vaknar upp! /Perra |
Om Inte ST stänger av Fabrice Souloy på livstid här i Sverige så då........
Då är det ju ingen ide att hålla på och kämpa om det kommer hit folk som fuskar! Då kan vi ju lägga av Bye the way! Säga att Perra skall hålla Käften det retar upp mig!! |
Citat:
|
https://twitter.com/kopandel_se/stat...64226203078656
Hur gick det till? Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Citat:
|
Citat:
Ja hur fan gick det till???? Ganska konstigt när man kan göra jätte system tillsammans !!! Ja jag skulle också kunna vinna med en stor "plånbok" hur många delar på pengarna? Det är väl klart att dessa tillsammans kompisar alltid vinner när det blir en skit omgång! |
Citat:
|
Citat:
|
4
5 9 10 1 2 3 4 1 1 2 3 1 5 8 1 2 7 10 Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Reagerade själv på hans inlägg men sa aldrig något. "Systemet är inte speciellt bra" fick mig att skratta dock.. Tror aldrig jag sett ett system från honom som sett bättre ut. Grant, no offence, men dina inlägg gör mig ofta förbryllad.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tycker bara det var lustigt hur han kunde säga att systemet inte såg speciellt bra ut. Tvärtom, tyckte det var ett riktigt spännande system när jag såg det själv. Förvånar mig inte att han fick betalt för det heller. Eriksson1 du ska ha cred för de systemen du postat på sistone har varit mycket bra. |
Nu säger vi god natt! hej då ! Jag analyserar v75 /Perra
|
Citat:
|
Omgångens Toker går till Stefan Söderkvist ! med sin styrning med Orizzonte Trio som idiot kör med en häst som är spelad till 0.47% Vad Trodde du jefla idiot!
när man ser sådana styrningar undrar man ju om travet är som fotbollen med FIFA! UPPGJORT! Hej DÅ /Perra |
Perra har svårt att hitta dessa konstiga styrningarna i lopparkivet! Då kanske man måste veta lite "mera" ? Trist hur som helst för oss små spelare som aldrig får all info! Är det så det skall vara ?
|
Vet ni varför ingen skriver i forumet längre! ........
Kom igen nu va hur många lossas medlemmar har ni här ! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja ha ni verkar tro Perra är ett Troll! Då har ni noll koll! Grabbar! :cheers: |
Kan någon hjälpa Perra ifrån dessa personer som försöker få mig kickad igen?
|
Citat:
|
Citat:
Är du full så gör något roligare än att snacka skit i ett travforum. |
Vad tycker ni om Fabrice Souloy ??
|
Citat:
|
Citat:
Jaha du är en sådan person jagar folk och skall rapportera in allt. Har du skrivit in något vettigt! Full kan du var själv!!! Sluta pissa här! |
Citat:
|
Eriksson1 skickat PM till dig.
|
Citat:
|
Sluta plocka inläggen !
|
eriksson1 ärligt talat Vem fan är du ! Perra har varit på detta Forumet sedan det började, Jag har kick rekordet typ +200 gånger
|
Grant är ju bra ! Vi gillar alla en whiskey
|
Perra gillar dig ! Grant! Du är så sött Kan vi ha något ?
|
Ni Sitter här och frågar vem Perra är!! vad håller ni på med!
|