Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 22/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29344-v75-axevalla-22-7-a/)

olle 2017-07-22 19:28

Otroligt dålig utdelning hos legolas. 6 rätt gav 10 lax. Då ska man komma ihåg att 100 procent av pengarna delades ut sär mot 20 procent hos atg. Så deras saltade pool gav noll effekt egentligen . Inte ens 5 ggr så mycket på sexorna som hos atg trots att 250 procent av spelade pengar betalades ut mot 65 procent hos atg. Skulle gett minst 40 000 om man beaktar det. Slutsatsen blir väl att genomsnittsspelaren hos legolas måste ha varit otroligt mycket skickligare än hos atg idag.

Själv fick jag inte en krona hos legolas på sju stycken femmor. Hade blivit knappt 600 kr om systemet spelats hos atg.

Strappa71 2017-07-22 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 535922)
Kan det möjligen bli en liten slant på 6:orna?
Hade fyra hästar i 4:e avd, men givetvis inte 60-oddsaren...

Riktigt bra betalt för 6&5. Kul att det händer ibland!

Fulsprit 2017-07-22 19:35

Otrolig insats utav Serious Try - tredjespår runt om och spurtar bäst av alla och inkommer som tvåa...

Shooter 2017-07-22 19:39

Fem femmor är inte mycket att skryta med så nu ska jag göra något annat. :)

Trinity 2017-07-22 19:40

La till Nr: 4 i avd: 6, På denna Kupongen! :)

1: 1 2 3 4 6 8 9 10 12
2: 8 Bålsta Palema
3: 4 Readly Express
4: 8 J.H.Mannerheim
5: 2 3 6
6: 1 2 4
7: 1 2 4 6 9

Trinity 2017-07-22 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 535924)
GRATTIS!:claps: 4 sexor och en bunt femmor bör ge bra!:clap::cheers:

Snyggt tippat mackpeter! :clap:

travanalys 2017-07-22 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 535926)
Otroligt dålig utdelning hos legolas. 6 rätt gav 10 lax. Då ska man komma ihåg att 100 procent av pengarna delades ut sär mot 20 procent hos atg. Så deras saltade pool gav noll effekt egentligen . Inte ens 5 ggr så mycket på sexorna som hos atg trots att 250 procent av spelade pengar betalades ut mot 65 procent hos atg. Skulle gett minst 40 000 om man beaktar det. Slutsatsen blir väl att genomsnittsspelaren hos legolas måste ha varit otroligt mycket skickligare än hos atg idag.

Själv fick jag inte en krona hos legolas på sju stycken femmor. Hade blivit knappt 600 kr om systemet spelats hos atg.

Tycker det gav helt ok ändå, samtliga tre skrällar lyste det ju rött på och det har nog legolasspelaren bättre koll på än atg spelaren. Nöjd med trettio lax in, hade väl blivit runt en tredjedel på atg på samma system.

tomtom2 2017-07-22 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 535924)
GRATTIS!:claps: 4 sexor och en bunt femmor bör ge bra!:clap::cheers:

Tack, det blev 12.300 totalt, hyggligt ändå :)

olle 2017-07-22 22:35

Om jag hörde rätt (följde inte sändningen så noga) sa dom i vinnarcirkeln att Prince Cobol som vann sista avdelningen på Bergsåker i kväll till 55 ggr pengarna tävlade med jänkarvagn för första gången. Undrar hur många som fick reda på det innan loppet?

Därför det inte känns speciellt kul att spela till omgångar som dom på lördagarna efter V75 där det finns oerhört lite spelinformation . Undrar hur lång tid det ska ta innan denna information ska rapporteras in och delges spelarna? Krävs kanske att några 50 oddsare till vinner på de stora spelen först utan att infon kommit ut?

Major 2017-07-22 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 535943)
Om jag hörde rätt (följde inte sändningen så noga) sa dom i vinnarcirkeln att Prince Cobol som vann sista avdelningen på Bergsåker i kväll till 55 ggr pengarna tävlade med jänkarvagn för första gången. Undrar hur många som fick reda på det innan loppet?

Därför det inte känns speciellt kul att spela till omgångar som dom på lördagarna efter V75 där det finns oerhört lite spelinformation . Undrar hur lång tid det ska ta innan denna information ska rapporteras in och delges spelarna? Krävs kanske att några 50 oddsare till vinner på de stora spelen först utan att infon kommit ut?

Endast den inersta kretsen som gör dom extremt bra spelen på den informationen,vi vanliga "dögliga" har inte den lyxen.

olle 2017-07-22 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 535933)
Tycker det gav helt ok ändå, samtliga tre skrällar lyste det ju rött på och det har nog legolasspelaren bättre koll på än atg spelaren. Nöjd med trettio lax in, hade väl blivit runt en tredjedel på atg på samma system.

Tur för dig att min spelkassa är begränsad. På mitt reducerade 2av 4 A hästar system jag komponerade igår had jag haft 7 st sexor. Problemet var att det kostade 1300 kr, så bestämde idag att göra om det till ett 1av 3 A hästar system och fick då spika B Mingo (hade vinnaren som B häst från början ). 2 a hästar satt (avd 2 och 7). Det blev en tusenlapp billigare men kostade typ 60 000 kr i utebliven vinst.

olle 2017-07-22 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 535944)
Endast den inersta kretsen som gör dom extremt bra spelen på den informationen,vi vanliga "dögliga" har inte den lyxen.

Så som det var förr. Då handlade mycket om att ha bra kontakter i stallen. Det kan dock vara bra idag med. Hade gärna varit sms polare med t ex Robert Bergh. På de stora spelen brukar dock numera sådana ändringar i regel komma fram om man lusläser tipstidningar och betaltjänster.

coolmanriver 2017-07-22 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 535943)

Kollade på loppet o såg Ulf liggandes bakom Prince Cobol flyga fram över upploppet,så jag titta direkt på infon på atg o där stod vvvvv senaste 5 starter
o de gör mig fly förbannad när denna info om jänkarvagn hålls hemlig när till och med liken springer elittempo över mål!
Tack Atg för ni sänker trovärdigheten på en sport jag snart spyr på, för det har ju ingen påverkan på hästen med jänkarvagn hahahaha

olle 2017-07-22 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 535948)
Kollade på loppet o såg Ulf liggandes bakom Prince Cobol flyga fram över upploppet,så jag titta direkt på infon på atg o där stod vvvvv senaste 5 starter
o de gör mig fly förbannad när denna info om jänkarvagn hålls hemlig när till och med liken springer elittempo över mål!
Tack Atg för ni sänker trovärdigheten på en sport jag snart spyr på, för det har ju ingen påverkan på hästen med jänkarvagn hahahaha

Låter som att Stefan Persson ska köra Darling Mearas med jänkarvagn för första gången i stochampionatet i morgon (dessutom barfota ffg sedan hon vann oaks). Låter nästan på honom som hon kommer kunna springa hur fort som helst med dom ändringarna . Ska bli mycket intressant att se. Han vet nog att det kommer krävas minst en växel till för att ha chans mot Puros häst.

Major 2017-07-22 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 535952)
Låter som att Stefan Persson ska köra Darling Mearas med jänkarvagn för första gången i stochampionatet i morgon (dessutom barfota ffg sedan hon vann oaks). Låter nästan på honom som hon kommer kunna springa hur fort som helst med dom ändringarna . Ska bli mycket intressant att se. Han vet nog att det kommer krävas minst en växel till för att ha chans mot Puros häst.

4ggr på V spelet just nu hos Bet365 på DM och
4.75 hos Unibet