![]() |
Blir kund på Legolas om 20 min om ATG inte fixar detta!
|
Nu gick mitt spel igenom!
|
Nu funka det att lämna in ;)
|
Starttiden framflyttad till 16.50, hoppas det löser sig nu.
|
Någon som har info om BONNIES CELEBRITY bu eller bä?
|
V75 framflyttat.
Är väl ändå givet att spela hos legolas idag om man tänker till lite. Omsatt ca 100 000 kr och en vinstpool på 330 000 kr just nu. Vem lämnar då in hos svenska atg utan jackpot och 35 procents spelavdrag ? |
Citat:
|
Citat:
|
Avd1:
Seethestar är högkapabel, barfota bak idag, vilket gör att man kan tänka att hästen är här för att vinna trots vila, tränaren ligger halvlågt. Tiger williams har gått fina lopp, gick helt okej senast efter bara fått ett halvt varv i kroppen på en månad, barfota fram idag och kanske börjar formen närma sig. 2 måste streck om man garderar RK king. Tänk på att Johans hästar verkar galoppera idag, det gjorde dom för någon vecka sedan oxå. Så RK king kan vara en bra spik. |
Citat:
|
Letar ni fortfarande efter spikar?
Den 13 augusti 2015 möttes Bålsta Palema och Readly Express. Bålsta vann med Readly tvåa. Bålsta har startat åtta gånger i år och vunnit fem, varav senast i V75. Coffie U.N.G. har vunnit två. Ingen annan av loppets 13 hästar har vunnit mer än ett lopp i år. Bålsta drar till ledningen och reglerar loppet. Bra spik eftersom nästan alla garderar här. Med Bålsta till 29 och Readly till 59 % som spikar får man råd att ta med några skrällar i övriga lopp. Lycka till! |
Citat:
Personligen vill jag vinna pengar & spelar där det bästa värdet finns. |
Citat:
|
2u,9,1,3
8 5u,4,6 7,10,15,12,2,5 3,6,10,9,1 2u,8u,7,10,1 2,1 Krav minst 1u och 150k i utd |
Citat:
|