![]() |
5 av 12 hästar tränas av JOP.Då är loppet redan kört i stallets stora badkar.
|
Inte ofta jag jobbar in en så stor favorit... Men kom igen toothie!!!!
Ge mig fan på att den bränner säkert. Örjan... mina räknerver är i spel. Så länge jag kan minnas har de varit stolpe ut för mig |
Citat:
|
Ha ha. Godnatt Janne Norberg. Dags att ta pension?
|
HAHAHAHAHA visste de... HAHAHAHAHA så jävla tragiskt
|
Det är ju själva fan att Tand Kraft ska hoppa bort sig.
|
Örjan
|
Och Mallas häst vann loppet. Suck!
|
Örjan är nog landets bästa kallblodskusk också.
|
Ska man skratta eller gråta?
|
Malla sjöade. Min DD galopperade bort sig med Sture.
|
Citat:
|
Faaaaaaaan! Levde på v86 med 6 hästar i v86-7 och 8st i sista loppet och missar vinnaren i avd 7 pga ett feltryck. Tammefan helt otroligt...
|
Citat:
|
Haha dessa jävla kallblodslopp.... Parodi
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Citat:
|
Citat:
Allt går in.. förrens när det drar ihop sig. Olle! Stort tack för din info idag. Tog med många fina vinnare tack vare din info idag. Så fint system. Men nu får man EN SJUA... |
Citat:
|
En chans att få en liten slant tillbaka men likaväl som jag är nöjd med Örjans vinst nyss så är jag rädd att just han spräcker min DD med barfota Tweener.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2017-07-26, 21:19 Östersund Onsdag 2017-07-26 Start: 21:27 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Järvsö Pegasus 2: 1, 5, 6 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: HTT STP BRC |
Janne fyllot sabbar mina chanser till 8 rätt. Sitter med 4 häst i sista! Avgå för fan. Vinnarlir på 5 och 10 bara för att jag känner för det
|
Citat:
|
Fyra sjuor kan det bli som bäst om Orlando vinner sista.
|
2an o 3an i loppet hade jag men inte vinnaren J Pegasus så där rök chansen på 8R.
/N |
Citat:
|
VINNARE
Inlämnat: 2017-07-26, 21:43 Östersund Lopp 10 Onsdag 2017-07-26 Start: 21:48 Kostnad: 700,00 kr Vadet gäller startnummer 4 Pirate Broline 1 x 700,00 kr = 700,00 kr. Totalt: 700,00 kr. Rättningskod: All in |
Citat:
|
Citat:
|
Varför köra på i tredje... Klart den inte kan ett piss från start. Men men. Man är sjukt grinig nu...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kör Bergh på 5an i förstasväng?
|
Citat:
|
Citat:
|
V5 gav 1500 spänn hos atg . Samma lopp hos legolas gav 7300 på femmorna och 300 på fyrorna. 3 ggr så hög insats men minst 6 ggr så mycket i vinst. Mer med ett stort system med många fyror.
|
Citat:
Ser inte varför du annars skulle rabbla så mycket om Legolas om du inte är anställd där. Vad har du själv att vinna på det? Det blir ju bara tjatigt i längden. Vi har ju förstått för längesen av dina inlägg att Legolas kan ge bättre betalt. |
Citat:
Din kommentar är så onödig. Olle skriver alltid vart de är bäst odds och jämför olika sidor. Det är inget nytt. Jag vet inte varför du ska störa dig.. |
Citat:
För mig är Legolas ett parasitbolag, är det då konstigt att jag stör mig? Varför inte posta allt snack om Legolas i Legolas tråden så slipper jag eller någon annan att "störa" oss. edit: Att Olle är påläst har inget med saken att göra, det är inte det jag pratar om. |
Citat:
|
Citat:
Never the less! Ni har säkert helt rätt. Jag är bara jävligt grinig just nu gällande travet. |