![]() |
Fick hela loppet, men inte mig emot.
|
9an hade fått loppet annars som jag läste mig till. Men kevin klipper den så det blir galopp. Böter , diskning och spö i omklädningsrummet. Finns inget annat på kartan.
Helt sjukt. Får behålla andrapriset. Hade inte ens varit 3a annars |
Citat:
|
Citat:
|
Märkligt att hålet blev så lite spelad?
|
Vem är Svend Dyhrberg och vad gör han i en sulky....?
|
Har inte folk sett trav och vet förutsättningarna när Melander drar skorna, runt om - Inertial stenklar och dunk! Fick ju extradeg att satsa nu... Lyssna nu på pappa Fulsprit!
|
Citat:
|
FERRARI B.R startar kl 2051 på Bjerke, derbykval
|
Citat:
|
Born Unicorn - SKENGALOPP!!!
|
Citat:
Ja, en gång... |
Gött med omstart.......
|
Citat:
Skulle inte vinna. 1an skullee heller inte vinna, 9 var ju den som skulle ha loppet av pappa. Men fick för många tryckare, peter har för lite respekt med sig. Så många som ville sabba för unters. Veijo kör fram i onödan. Flirting tryckte sig ner. Sen var det loppet över tyvärr. |
Atg (kanske) höll på att kosta mig pengar nu..Skulle sätta in pengar 20:20 via bank..funkade inte X 3 försök..Ringde ATG 20:25 sade att "det är lite problem just nu med detta,betala med swish om du kan"
Jag han och lade spel ca 15 sec innan start..Varför kan det inte komma upp en "flash" om detta så man slipper poteniell hjärtattack?... Sys= Spoiler:
Kanske det varit bättre om jag ej hunnit ..men hyfsad start iaf.. Lycka Till! L |
Såja, första spiken inne! Synd att den blev favorit till slut.
|
Citat:
L |
Hoppas Ingves kan trolla lite nu.
|
Revansch för Peter U.?
|
Oj, oj, oj - denna var tankad! Krafter kvar och såg MYCKET fin ut...
|
Citat:
Hoppas att min "för" stora insats är värt det -bra start iaf. Lycka Till! L |
Belong Life - fram och baklänges!
|
Går tungt för Veijo med styrningarna...
|
Citat:
|
Herregud. Ingves måste ju köra tidigare....
Varför 40 meters tl å inte 20? |
Ingves hade vunnit lätt om han vaknat lite tidigare.
|
Står och skrattar, ja varför blev denna favorit, tyckte tränaren???!!! Ja, kanske för att du proppat denna fulla av skit...
|
Skämt åsido - körde helt perfekt, Peter - 1.17 på varvet för att sedan öka till runt femton - inte lätt att ta 40 meter då... Kuskseger!
|
Citat:
När man kollar tidigare starter med andra kuskar så är dom 2 sek snabbare haha |
Citat:
Dom borde stått 20 max. Igentligen så borde det inte finnas tillägg alls. Har man inte nog bra häst så får man fan finna sig i att förlora |
Liam Dana om denna gör om prestationen senast! Såg i alla fall grymt fin ut då och fin idag med... Kööörrr!!!!
|
Tungt när man sitter med spik på Rigoletto i tredje och Ingves kör 10m för sent....
|
Citat:
Kan dock bli lite väl dyrt i längden...:moneybag: |
Usch, vad jag egentligen hatar Solvallalunken - ingen tävling alls!
|
Härligt Svedberg!!! Formlöst my ass... :clap:
|
Nice=Lite värde iaf
L |
Snyggt! Det är bara det att jag måste få in ettan i sista som U och så ska resten sitta såklart.
|
Räddningsplanka nummer 1! Vinner inte Nobel Amok - ja då är det någort fel med mitt hästkunnande. Det står spets och slut hos mig i alla fall och dunkelidunk!!!
|
1 eller 4 i nästa, helst ettan då den ger mest.
|
Spik på Nobel.A i nästa ,sen 4X5X6 streck..men behöver 1XAhäst i dessa lopp..
Kan bli bra.. L |