Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-28, 18:46   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

V86 Åby/Solvalla 30/8


Bästa spik/drag?

Nya tider 20.30 samt jackpot

Nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-28, 18:52   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Bara ta Unter.hästar fy fan vilket form ...helt otroligt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 23:44   #3
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuxFlux Visa inlägg
V86-1: ja visst har förmodligen Peter bra chans att hålla upp ledningen med 1 Going Diablo men hästen har ju inte vunnit några större lopp. 16% på den nä jag chansar bort den då jag tror den inte håller hela vägen. Mellby Dashing klart bästa hästen men PU envisas kanske och släpper inte. Stallkörningar från röda stallet har vi ju sett många gånger tidigare så 9 Sangria Night med Johan U skall väl också med på lappen då. Har råd och slänger med Veijos kuse 10 Schatzi Face också då den är kapabel. Kim kör ju som en gud för dagen så även 11 Snow Angel kommer med på lappen. jag nöjer mig med dessa 4 kusar. 3,9,11,10

V86-2: Här plockar ja bort de två största favoriterna. 3 Free to Party med Jorma på dekis är långsam ut och mera stark som den åker i papperskorgen. 5 Wreckless MM med galopp Örjan. Har varit lite mycket galopper den senaste tiden. Jag kommer chansa bort Örjan i alla avdelningar utom den sista . Det blir liksom nyckeln till miljonerna imorgon. Jag har ju inte hur mycket pengar som helst så jag sätter 7 Born Unicorn som första häst och slänger in 2 stänkare vid sidan av. 2 Alexander Ur avslutade på ett bra sätt efter galoppen senast och såg fin ut i mål. 6 SethMikael Blanche är van att möta hårda hästar. Kanske dags imorgon för en fullträff. Kör Mats!!!!!! 3 kusar i denna avdelningen vart det. 7,6,2
Flirting Girl är rask ut första biten och kan ställa till det i spetsskörningen. Om det blir gratisspets för Takter är förmodligen loppet över.

Born Unicorn och Alexander Ur är två fina hästar som galopperar bort sig hela tiden. Varför chansa bort de mest travsäkra och formstarka hästarna i just detta lopp av 8 att välja bland?
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 09:08   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Fina lopp i afton. Jag frågar mig dock varför Kajan kör Goopens Windowshopper istället för Jeepster.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 10:19   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Finns en del intressant info att beakta.

-Snow Angel i avd 1 ska gå med skor. När man plockade av skorna blev det ett jättelyft.

- ändringar på gång på Born Unicorn, men som vanligt när det gäller stall Melander olika bud beroende på vilken intervju man läser. Men mest intressant att man testat helstängt huvudlag i jobb med gott resultat, och den ska gå med det ffg i kväll om det inte kommer nya bud under dagen. Helstängt ffg på Melanderhästar ger ofta enorm positiv effekt.

- Barfota runt om på Staro Jellybean i avd 3. Gått så två gånger och galopp båda gångerna. Men skulle det fungera nu intressant från kvällens läge.

- flera i avd 6 som ska ut i oakskval i nästa start troligen. Risk för Preparelopp. Ev jänkarvagn på Maharani De Baroda. Vanlig vagn två senaste. Digital Bits förbättrad sist första barfota och första bike. Samma aviserat idag men den borde inte räcka ändå i detta sällskap .

- intressant med barfota runt om och jänkarvagn nu på Normans Love you avkomma Mystery Love i avd 8. Den har inte gått med bike enligt tränaren sedan finalen av Mantorpsloppet 2016. Kollade det loppet. Den satt då fast på innerspår men när luckan kom gick den enormt bra (bäst av alla) och blev tvåa bakom Whoehouse Express som redan var i mål i princip när luckan kom. Rolig skräll på det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1), Langdon (+5), Champinj0nen (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 10:46   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Making Love struken. Nu blir väl Veijos jättefavorit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 10:51   #7
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 169
Standard

Om Perra kan bete sig så kanske Perra får stanna kvar i forumet, Jag skriver inte mycket,men läser här inne. Och enda gång jag stör mig på poster är när du Perra skriver en massa dynga som inte har med travet att göra.
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 10:52   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13246
Standard

själv tror jag mycket på I LOVE PARIS goops häst
Såg förra loppet på valla
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 11:21   #9
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Om Perra kan bete sig så kanske Perra får stanna kvar i forumet, Jag skriver inte mycket,men läser här inne. Och enda gång jag stör mig på poster är när du Perra skriver en massa dynga som inte har med travet att göra.
Varför då ???
Han har ju en avstängning att avtjäna först.
Precis som i travets värld
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 12:22   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Unibets 5,50 på Mellby Dashing och 4,50 på Free To Party måste väl ha spelvärde, eller har jag missat något?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 12:24   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Unibets 5,50 på Mellby Dashing och 4,50 på Free To Party måste väl ha spelvärde, eller har jag missat något?
Ev skor idag på Mellby D enligt stallet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 13:09   #12
 
Caballus_Carnivoress avatar
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 24
Sharp$: 61
Standard

Born Unicorn kommer gå bf fram, vanlig vagn, evt helstängt.
Caballus_Carnivores är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 13:22   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2636
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Fina lopp i afton. Jag frågar mig dock varför Kajan kör Goopens Windowshopper istället för Jeepster.
Kaj Widell har inte kört Jeepster sedan Elitloppshelgen, andra kuskar de fyra senaste starterna, därav Adielsson i de tre senaste.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 13:44   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Kaj Widell har inte kört Jeepster sedan Elitloppshelgen, andra kuskar de fyra senaste starterna, därav Adielsson i de tre senaste.
Jag vet det, men det besvarar inte min fråga. Kajan känner hästen, det gör inte Haugstad, så Widell hade varit det självklara valet om du frågar mig. Kan mycket väl tänka mig att spika och att det är S&S, men det är skillnad på kuskarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-30, 13:59   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2636
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag vet det, men det besvarar inte min fråga. Kajan känner hästen, det gör inte Haugstad, så Widell hade varit det självklara valet om du frågar mig. Kan mycket väl tänka mig att spika och att det är S&S, men det är skillnad på kuskarna.
Det är säkert något som har skurit sig mellan amatörtränaren och Kajan efter att Jeepster var oplacerad i finalen under Elitloppshelgen.
Håller med dig om att det är läge för att den leder runt om nu, distansen är ju en klar fördel och läget är smaskigt. Men visst hade det varit bättre med kaj Widell i jollen jmf med Haugstad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td