![]() |
Det bästa var att Odin Tabac slapp bli pissad på av Westholm denna gång. :lol:
|
Citat:
|
Alla betaltjänsterna borta. Alla föreslog lås på 2,5,9 i detta lopp. 50 000 åt pipan för oss som lämnade in alla deras spelförslag :(
|
Citat:
|
Odin Tabac är bra från ledningen.
en gåta att man ger honom den....Gratis.... |
Citat:
|
Nu kan man nog gratulera atg till jackpot kriteriehelgen. Härligt lopp.
|
Där dog omgången en gång för alla.
|
Färjestad måste vara en av landets sämsta banor ur spelsynpunkt.
|
Faktiskt ett underbetyg till experter och kollektiv att ranka ner Odin så långt. Även undertecknad som inte trodde den skulle bli släppt till spets. Men Tjomsland gav loppet och då var det över, borde man räknat ut faktiskt...
Att Blekkan nitade i dödens är dock fortfarande en gåta för mig, går det att göra ett sämre taktiskt val i det läget?? |
Citat:
Jomar Blekkan kände givetvis att inte hästen kändes helt ok. |
En skrupelfri mångmiljonär målas upp som "liten amatör". Man spyr!
|
Citat:
Järvsörappen hoppas jag får ett veterinärbesök efter detta. Höll på att hoppa flera gånger under loppet och såg allmänt krokig och jävlig ut. |
Borgås och Fernlund är inga matematiker... :whoco5:
|
Citat:
|
Citat:
|
Svag insats av Västerbo Hardcash...
|
Örjan lurade dom alla.:clap:
|
Körde efter klockan vilket är standard för en yrkesman. Var inte så mycket lurande i det.
|
Fan att man inte tog med Odin Tabac . Hade räckt som C häst. En bunt sexor lär inte ge mycket ens hos legolas, men hade 50 kr rätt komb i deras dopade DD pool, så det borde ge tillbaka vad man torskade på P76an
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Saturday, Sep 23 - 18:53 Pool: 877268.56 kr Pool Guess 7: 877268.56 kr Payment: Dividend 7 55087.40 kr Dividend 6 1241.18 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Stod över allt spel idag. Men nära lämna in en DD med spik på 9 Västerbo Exact, vilket lopp den gjorde!
|
Citat:
Satte sjuan på mitt andelsbolag. Mår inte så dåligt ändå... |
Citat:
|
Citat:
Åke Svanstedt Hade en bra häst (kommer inte ihåg namnet) som inte gillad Jägersro. Tacksamt när han startade där storfavve varje gång. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Blev förvånad att den här raden ens gav utdelning på femmorna och att det inte blev jackpot till nästa vecka. Det blev väl fyra favoriter och två andrahandare som segrade?! Tycker jag sett betydligt svårare omgångar där det blivit jackpot på femmorna och knappt någon deg alls på sexorna.
|
Citat:
|
Citat:
"Snart" vete tusan. Vad som är "snart" är en rejäl definitionsfråga. "Kanske" lär nog vara en underdrift. |
Citat:
Det var en rejäl högoddsare att 5-rättsutdelningen orkade upp över 15,00 kr. Teoretiska värdet var någonstans runt 12-13 kr och det är mycket ovanligt att 5r-utd ger så mycket mer än den teoretiska. |