Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-17, 05:05   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

V75 Färjestad 23 Sep


Härlig kallblodslopp att vänta på lördag just nu klara

Smedheim Solan är klar för Unionskampen 2017



Svenske Hulte Magnus är klar för Unionskampen 2017




Norske Lome Brage är klar för Unionskampen 2017




Norske Ingbest är klar för Unionskampen 2017



Svenske Tangen Haap är klar för Unionskampen 2017




Norske Järvsörappen är klar för Unionskampen 2017




Svenske Odin Tabac är klar för Unionskampen 2017




Norske Odd Herakles är klar för Unionskampen 2017


Sen hoppas vi på att Fossens Bonus är med i Uno Sweds minneslopp i guld.


Sen vill många bland travfolket in och kolla på
Färjestad-Frölunda som startar19.00.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 10:06   #2
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5146
Standard

Jag lade märke till att det verkar vara väldigt populärt med travet på lördag - 38 stycken anmälda till klass 2! sedan 24 till Klass 1 och 22 till brons just nu.. det är bara guld som ännu inte har fullanmält (saknas en)
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 11:59   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Ser ut som en sanslöst svår omgång när man ser anmälningslistorna . Det är så mycket för mig okända norska hästar i komplettetingslistorna att jag inte vågar mig på någon söndagsgenomgång. Hittade i alla fall inte ett enda spontant givet singelstreck i något av loppen. Tar väl 3 ggr så lång tid som normalt att läsa på en sådan här omgång blandad med norska, svenska och en del danska hästar så lutar åt att jag själv hoppar över denna V75a.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 12:09   #4
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5146
Standard

Jag ser att det bara blir nio i kallblodsloppet (som skulle varit tio startande) - fyra hästar har strukits, en av dem kan man inte se några tävlingsresultat men de övriga tre har strukits för att de har en start idag och halvrad var bara tillåten t.o.m. igår :P Klantigt :P

Guld blev 10-hästars då en av de anmälda blev struken för förbehåll.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 18:51   #5
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Tråkigt att vi inte får se Månprinsen i Unionskampen. Lutar åt spik på Järvsörappen nu.

I avd 1 fick jag spontanfeeling för T.Rex D.K. Dock ingen som helst koll på hur den öppnar?

Gulddivisionen vill jag nog helgardera.

Västerbo Hard Cash lär Björn ha ställt i ordning på hemmaplan. Sund spik.

I övrigt ser det rätt svårt ut, många hästar man har noll koll på.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 18:58   #6
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5146
Standard

Man brukar ju läsa att Goop kör dåligt på egentränat - är det fortfarande så eller bara ett rykte som inte stämmer?
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-17, 19:02   #7
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Man brukar ju läsa att Goop kör dåligt på egentränat - är det fortfarande så eller bara ett rykte som inte stämmer?
Han kör dåligt med det mesta just nu men nån gång måste det vända. Även Erik och Örjan har varit rätt kassa på sistone. Tungt för oss som lirar på kuskar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 09:33   #8
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Man bör nog beakta hemma/Värmlandskuskar när det är V75 på Färjestad. Brukar alltid vara någon som lurar i vassen med en låg %.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 09:53   #9
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Funderar på att spika Bruno di Quattro. Det känns som att det är kraftig uppåt form där och hittar Frode ett bra slagläge tror jag den kan vinna. Your Highness bra i grunden men över ett år sedan den vann senast. Hur är formen egentligen...?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 18:18   #10
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Med risk för att krascha fullständigt, så ska jag säga att Your Highness känns inte het alls.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 22:17   #11
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Tankar:

avd1.
T.Rex har varit riktigt bra på slutet och är han i samma slag nu på lördag avgår han troligen med segern. Given utgång!

avd2.
Uncle di poggio åkte dit på linjen senast och har mycket fin kapacitet för sin klass. Hittar peter ut har de toppchans till seger.

avd3.
Your Highness har inte tjänat en krona på tre starter, björn säger också att formen är svårbedömd. I min bok tar nr 5 spets men släpper troligen till Mind your face 6% som Lars är mycket nöjd med inför detta. Utgång!

avd4.
Nr 5 tar spets men släpper högst troligt till nr 2. Händer inte så värst mycket i loppet och Järvsörappa vinner med en gäspning!

avd5.
Wellino avenue tar spets enkelt här och även om det skulle gå under 10 första 500 så har han visat sig palla det också. Har 9 av 9 i spets och det ser onekligen lovande ut på förhand.

avd6.
Vidöppet och många vill köra för position vilket bäddar för skräll? Draget är Handsome Brad som man skall korrigera lite på och det låter påställt inför helgen. "ide"

avd7.
Två hästar sticker ut där en av dem knappt är streckad på mer än 12% i form av Staro Ivy L som har spurtat topp bra på slutet, kan bli tufft för nr 14 att ta 20 meter på denne. Duell?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 00:07   #12
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

Börjat kika lite på spetsstriden i v75-1. T rex försvarade innerspåret för tre starter sedan och kan öppna bra. Men samtidigt var det på en bana där det var mycket fördelaktigt med innerspår och kusken tog dessutom en flygande start. På Färjestad brukar det vara tufft att hålla upp från innerspåret eftersom startbilen går snabbare och det är svårare att accelerera ut ur kurvan från innerkanten. T rex är inte heller helt klockren i aktionen och laddas han absolut max tror jag det finns lite galopprisk. Misstänker att han är något stabilare med skor som han gick med senast gentemot barfota fram starterna innan. Jänkarvagn lär han väl gå med då plumpen i raden kom med vanlig vagn. Att hästen är bra är det inget snack om, imponerade stort senast och för fem starter sedan plockade han ner midnight hour utvändigt.

Wifi kan definitivt ställa till det i spetsstriden, han tog en längd på nobel amok senast och är blixtrande första biten. Tycker spår 5-6 är bäst på färjestad så han är min favorit i spetsstriden. Global republic är också vass första biten och kan följa med wifi första biten och sikta på att överta? Även Officer cd är riktigt vass från start och skulle han laddas max är det inte helt otänkbart att han kan blanda sig i det också. Skulle vara extra intressant med en strykning invändigt. Loppet känns just nu lite lurigt och för hård körning kan bädda för någon spurtstark. Vill dock inte sia för mycket om utgången innan jag har hyfsad koll på vagn och barfotainfo...

Senast redigerad av travanalys den 2017-09-22 klockan 00:08.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 08:12   #13
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Om H.S.NO FOOLING i avd 7 skulle vara lika stark som senaste insatsen som tvåa bakom Västerbo hardcash skulle den kanske kunna smälla till, rejält. Falsig har bra stallform, pass upp!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 08:29   #14
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

T.REX D.K. struken - läge för Global Republic att överta nu?

Senast redigerad av Torstens den 2017-09-22 klockan 08:32.
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-22, 09:43   #15
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Hur se norska lopp nu igen? Måste vare nörsk??

Vill se Noir Noir senaste...
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td