![]() |
Citat:
|
Man tar alla i det loppet eller låser på 2 -9-11
|
Citat:
|
Dagens drag för mig blir Beppe AM. Kommer bli körning där framme, gynnar Beppe och gubben i lådan. Den trivs när det blir kallare och ruggigt avslut på Jägers senast. Oklart vart den hamnar dock men tror att ekipaget kan ge övriga en rejäl match.
Kämpa! |
Citat:
|
Citat:
|
Ang. spelformer
Man kan ju konsekvent har 3 spikar på V5. Helst en skräll och sedan ta alla i två lopp. Jag fick tidigare i år in 4 spikar på V75 (varav tre skrällar) och då ska man väl klara tre på V5. Men jag har inte provat, men är rätt sugen på det...
|
nån bugg på le miracle ? var nyss anmält barfota runt om. men nu står det skor igen, fel kanske dom skulle anmäla hurray med det men klicka in på le miracle också
|
Citat:
|
massor med pållar idag som ska gå med skor som inte går som bäst med.
Jag vill veta om ohlsson ska köra i spets lr om han släpper till johnny. släpper han inte så spikar jag per lennartsson , släpper han så spikar jag johnny |
Det kanske är rätt att köra Frida Zonett utan skor då kuskarna verkar tveksamma på banan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kan vi från och med nu hålla oss till att posta rena bongar i tråden avsedd för just detta så håller vi oss till diskussioner här. Vill man lägga upp sin rad samtidigt som man motiverar sina val så kan detta fortfarande göras här. OK? |
Spets och blommor på Global Trust? Lyser dubbelrött i min startlista iaf samtidigt som Monark Newmen ska gå med skor.
|