![]() |
Skit! Hade fyran på fyra hästar, men inte som U så där rök V5.
|
Goopen kör in Massitj till en andraplats. Det är starka papper.
|
Huvva , går inte å se på tv. "Jag har tränat själv" inte inför nån beauty contest iaf.
|
Hur resonerade Spelvärde med sin spik på Westerholm?
|
Citat:
|
Citat:
|
Äckliga Stall Bergh... :gun_bandana:
|
Haha vad gör lillhjärnan kim eriksson. Orkar inte med sånt där. Han körde verkligen för bästa placering.
Dumma helvete |
Citat:
|
Vad i helvete sysslar lisell med???? Vill han inte vinna loppet?? Korrigera för i helvete!!!!! Hur fan ska han torska det där om han inte ska köra upp i vagn.. Sätt proffskusk på hästen nångång..
|
ANTE LISELL vilken strålande kusk insatts. HAHAHA
|
Takter tappar position efter galopp(?, såg inte) men kolla hans slalomkörning mot slutet till en andra plats.Hade vunnit lätt annars....men räddar min tvilling!
TVILLING Inlämnat: 2017-09-30, 18:19 Solvalla Lopp 10 Lördag 2017-09-30 Start: 18:20 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 6 Utgångshästar 10 Linus Boy 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: ZMB WTN RVF |
Men vad fan! 2.45 på Unibet 1.91 på atg.
Hur i helvete hade de gjort upp detta? Tråkigaste uppgjorda jag sett å vinner trots usel. Grattis kuskar som Måste gjort upp detta |
Avslutar speldagen med vinnare på Lucifer Lane. Sen blir det en sväng till krogen. :cheers:
|
Citat:
|