Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-24, 14:44   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

V75 Solvalla 30 sept


En lite annorlunda mix på lördagen. Guldfinalen och klass 2 finalen flyttad till söndagens extra V75a. Spåren inte klara när jag skriver detta men ser väl spontant inte ut som en V75a som kommer ge speciellt hög utdelning.

V75-1

Ett långlopp över flera volter inleder och detta ser rätt öppet ut, men tidiga vinnaren får bli Rigel Face på startvolten. Ute mot stentufft motstånd sist i europaderbykvaley. Borde väl gå felfritt med bara två hästar där framme.

V75-2

Europeiskt femårsmästeskap och Readly express blir väl storfavorit. Bara fem hästar. Då är det väl risk att dom radar upp sig på ett pärlband . Kan inte bedöma den franska hästen just nu.

V75-3

Silverfinalen ser ut att vara ojämn. Zenit Brick lär bli klar favorit efter uppvisningen senast. Springover och Aron Palema utmanar. Kanske även Michelangelo Ås.

V75-4

Tror Nurmos rycker skorna nu och sätter på biken på Global Trustworthy i finalen. Det är min söndagsvinnare.

V75-5

Härlig klass 1 final med många tänkbara vinnare. Fyra som känns allra hetast. Palermo Broline, MT Joinville, Knifetown Winner och Urgent Call . Kanske även Highspirit. Qahar QC är det nog för kort distans för.

V75-6

Generaal Bianco vinner nog igen .

V75 -7

Trevligt treårslopp. Många med otroligt höga startpoäng. Många som kan vinna men spontanvinnaten får bli Vamp Kronos .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 15:59   #2
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5155
Standard

Ja nu när de kommer sno 20% av alla jackpottar till nyårsafton så ska de väl göra allt för att få till sådana också :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 18:58   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Nu är de kompletta startlistorna till både lördagens och söndagens V75a ute. Spontant känns det "lättare" att lösa lördagens V75 rebus. Men grym sport båda dagarna och nästa helg blir det full fokus på travet både vad gäller sporten och spelet. Dessutom galopp på V64 på torsdag och bara kallblodslopp på fredag så extra mycket tid till att läsa på.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-25, 08:17   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 132
Standard

Man skippar streckspelet den här veckan iaf. Såg inte så lockande ut precis
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-25, 08:25   #5
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Fin sport o dött spel känns det som. Får försöka hitta annan spik än Readly, Global Trustworthy och Generaalen om det ska va spelvärt ö h t. Kanske Zenith Brick?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-25, 13:07   #6
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

Spik på Officer CD och Bålsta Palema. ..
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-28, 08:11   #7
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Cash and go i avd 2, någon som har koll? Tänker nog spika Readly express men långväga gäster är riktigt lurigt ibland alltså..
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-28, 21:26   #8
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 10
Standard

Zenit Brick kan väl inte torska mot dom hära?
discovolante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-28, 21:28   #9
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 10
Standard

Känns som dom ''långväga'' gästerna generellt sätt får det svårt när dom kommer till Solvalla, det gäller såväl dom Franska som dom Amerikanska. Vet inte om det bara är hästarna i Grand Prix I.U.E.T som får flyga upp? Någon som har koll?
discovolante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 06:39   #10
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av discovolante Visa inlägg
Zenit Brick kan väl inte torska mot dom hära?
Har väl stor chans att vinna. Men trav är trav och inget är klart i förväg..Goop har kört bort många "klara" spikar för mig. Sällan en kusk jag lägger alla mina ägg hos. Men lördag får han en chans. Då en felfri o frisk brick nog inte går att ta ner. Blir väl att ta några till om man inte spikar den.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 08:24   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Har väl stor chans att vinna. Men trav är trav och inget är klart i förväg..Goop har kört bort många "klara" spikar för mig. Sällan en kusk jag lägger alla mina ägg hos. Men lördag får han en chans. Då en felfri o frisk brick nog inte går att ta ner. Blir väl att ta några till om man inte spikar den.
Jänkarvagn ffg (åtminstone hos Untersteiner) på Springover känns minst sagt intressant. Peter Untersteiner halvliggande i biken har fått många hästar att springa mycket fortare än tidigare .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 08:35   #12
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 142
Sharp$: 2282
Standard

Zenit Brick är en given utgång för mig men det kommer gå undan från start och helt travsäker är han inte med sju galopper på nitton Valla starter. Trolig vinnare ja men den roliga liksom förra veckan är Officer CD från ledningen denna gång.
Executive är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 08:51   #13
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jänkarvagn ffg (åtminstone hos Untersteiner) på Springover känns minst sagt intressant. Peter Untersteiner halvliggande i biken har fått många hästar att springa mycket fortare än tidigare .
Ja är väl den som lurar i vassen. Men kör nog Goop ändå. Sen som vanligt är det väl en 3 häst som vinner. Så spikar o tar ställning, annars får ialf jag strecka på..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 09:47   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 691
Sharp$: 37599
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jänkarvagn ffg (åtminstone hos Untersteiner) på Springover känns minst sagt intressant. Peter Untersteiner halvliggande i biken har fått många hästar att springa mycket fortare än tidigare .
Går dock med bakskor.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-29, 10:28   #15
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Som Cab Hornline var sist är den självklar på lappen tycker jag. Troligtvis bfro och sen blir det full fart..
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td