Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 14 okt (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/30258-v75-aby-14-okt/)

olle 2017-10-14 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 547468)
Svårt idag. Staro Ivy League är ett tänkbart spikbud, men läget är vanskligt och det blir nog gardering. Candor Hall spikade jag i montédebuten. Idag tycker jag att den är för mycket streckad till 57%. Kan absolut vinna, men Nantucket har ju regerat så här långt, har lopp i kroppen och har som övriga här laddat mot just det här loppet. Fjärde loppet är hur öppet som helst. Har tagit ut åtta hästar med vinstchans, men lurar på att spika Tillmans istället. Gjorde ett fint lopp senast och om Jennifer sansar sig och får ut en bra rygg sista 700 så bör det vara en vettig chans. Två strykningar dessutom. Now Or Never Flair barfota runt om igen, men har torskat mot de här från bättre spår tidigare och Goopen rycker alla skor på sin. Det blir nog några till. Readly Express alldeles för mycket streckad, men jag får nog rätta in mig i ledet och spika. Verkar inte bli utmanad.

Tillmans har ju noll spelvärde idag. Var närmast ospelad på P76an när den vann senast. Nu andrahandsfavorit. Tillmans usla V75 statistik kombinerat med att det inte känns lika optimalt med jänkarvagnen i voltstart tycker jag gör att spelvärdet på den är helt borta. Har med den på P76an men bara som b häst. Chansade med stenströmers som a häst på första bike och barfota runt om. Jepson i biken gillas.

Shooter 2017-10-14 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 547475)
Tillmans har ju noll spelvärde idag. Var närmast ospelad på P76an när den vann senast. Nu andrahandsfavorit. Tillmans usla V75 statistik kombinerat med att det inte känns lika optimalt med jänkarvagnen i voltstart tycker jag gör att spelvärdet på den är helt borta. Har med den på P76an men bara som b häst. Chansade med stenströmers som a häst på första bike och barfota runt om. Jepson i biken gillas.

Bra spelvärde på Tillmans! Inte ens favorit och ett lopp där 95 % av alla garderar hårt. Stenströmmers har gått barfota runt om två ggr tidigare och det har inte varit något särskilt.

777 2017-10-14 15:54

Tror att någon av Sofiorna vinner i montén.

Shooter 2017-10-14 15:56

Synd att nian skulle ta ner min fyra om andraplatsen.

TVILLING

Hästar
1, 4, 9
Utgångshästar
6 Sambuca Knight

inournature 2017-10-14 15:58

Ingen som pratar Carja? Jorma upp

Shooter 2017-10-14 15:59

Jag behåller spikarna Nantucket, Global Trader och så dunderfavoriten.

tomtom2 2017-10-14 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 547476)
Bra spelvärde på Tillmans! Inte ens favorit och ett lopp där 95 % av alla garderar hårt. Stenströmmers har gått barfota runt om två ggr tidigare och det har inte varit något särskilt.

Det finns inte på kartan att det någonsin kan vara bra spelvärde på Tillman,
såna lallarkuskar står jag gärna över oavsett vad hon kör.

olle 2017-10-14 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 547476)

Enligt guidens statistik har Tillman kört 50 V75 lopp senaste 12 månaderna utan att vinna ett enda. Den var spelad till under 2 procent senast trots infon om jänkarvagn då och att den gått grymt bra med den vid en tidigare start. Jag kan inte se något spelvärde på den idag baserat på det, men det betyder inte att det är något avslag. För sent att ta betalt på den bara.

Shooter 2017-10-14 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 547483)
Det finns inte på kartan att det någonsin kan vara bra spelvärde på Tillman,
såna lallarkuskar står jag gärna över oavsett vad hon kör.

En anledning till att det just finns spelvärde! Om folk står över hästen. Bara tredjehandare nu. :)

trance_error 2017-10-14 16:10

Olle vad kör du för spikar?
Förutom Readly :)

Shizznit 2017-10-14 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 547485)
En anledning till att det just finns spelvärde! Om folk står över hästen. Bara tredjehandare nu. :)

Det är insatt folk som står över hästen, och jag tror inte de påverkar procenten jättemycket.

Shooter 2017-10-14 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 547488)
Det är insatt folk som står över hästen, och jag tror inte de påverkar procenten jättemycket.

Står de över är de inte särskilt insatta. :KO:

Rakka 2017-10-14 16:15

Spikar också Nantucket utöver RE.

olle 2017-10-14 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 547487)
Olle vad kör du för spikar?
Förutom Readly :)

Ingen. Systemet står mest och faller på att det kan vara lite väl många billiga c hästar då bara en sådan får vinna.

Manprinsen 2017-10-14 16:21

Härligt vi inleder med ett materialfel.