![]() |
V86 Jackpot 13/12 Jägersro/Solvalla
Vi måste ju börja prata om den nån gång :)
|
13/12 Jägersro/Solvalla V86 Jackpot
What do you do?
Go! |
Tycker det ser spelvärt ut idag.
Vad säger ni om Gogo di quattro från spår 5 på 1640 från stall i form? |
Citat:
|
Jag ser att Reijo tror en hel del på Red white and blue.
|
Jackpot i kväll och det är åtta rätt som gäller!
|
Ska bli spännande att höra tränaren om 5 Wild is the Wind i avd 1.
|
Så den befintliga tråden dög inte? :D
|
Jag får uppa den här tråden då.......! :)
|
Citat:
Nu kör vi! Gogo! |
Ser inte alltför intressant ut på P54an spelmässigt.
Nuncio möter ingenting i första. Vinner den inte detta lopp lär det inte bli Frankrike. Tarzan låter nöjd i sin krönika idag. Hotshot Luca också en svårfälld megafavorit troligen i avd 4. Tävlat med skor i alla tidigare Sverigestarter och gjort det väldigt bra. Främsta motbudet bäst barfota. I avd 5 är alla troliga vinnare bäst barfota så rätt neutralt på förhand. Hade hellre sett Erik i vagnen på Louie Brodde. Hinner Qahar QC med närvdet bara är två varv? Svårt att fälla Reverend Wine i P54-2 med troligen. Öppnade väldigt bra sist i ett lopp innan V86. Spets, solvallalunk och slut när man kör det i badkaret, men Kern är med. P54-3 det lopp som ser mest öppet ut. |
Jag nöjer mig nog med två spikar ikväll (tidig inlämning blir det) och det är Reverend Wine samt Slide So Easy. Synd att de strök Halva von Haitabu dock.
|
Vad tror vi om MEGAMUSCLE måste nog med
|
Vem är det som har smakat på kola påsen då? Hahah
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och vad fick du höra? Ok såg nu Den posten syntes inte tidigare. Tror du Platon Vinner? |
Adrian Kolgjini är avstängd i tre månader i väntan på vidare utredning, enligt travsport.se. Det framgår inte av vilken anledning, men vi kan nog drista oss till att gissa.
|
Hade en känsla att det var Adrian! Blir lite så när man är ute o springer med fd paradise hotel folk o diverse annat löst folk. Kämpa Adrian
|
Har börjat regna i Malmö och enligt radarbild kommer det fortsätta hela kvällen. Viktigt att tänka på för V86 spelarna.
|
Citat:
|
Slide so easy glider först över linjen ikväll!
Pass på för Bastian T i avd 5, på gång! |
travtjänstens spik i sista någon? Fightern eller Louie?
|
Helge! Någon vinnare/spik ikväll ?
|
Avd.2
nr.2 - Give me Ten. Bara bäst? Blir kanske en chansspik eller ev. Lås med favoriten då risken finns att Björn får bestämma hela loppet. |
En kan ju undra varför inte Slide so Easy till 64% är under rubriken "omgångens mest överspelade" hos spelvärde när de har bedömt att Augustus F har högst segerchans i samma lopp.
Om inte Slide so Easy är överspelad så innebär det att Augustus F har högre segerchans än 64%. Århundradets bästa lås till minst 128% segerchans. |
P54 blir flerbong ffg. Favoritflerbong helt ok på P54. Värdelöst däremot på V86.
Ser upplagt ut för de stora favoriterna. System 1 Nuncio Reverend Wine 1,2,5 Hotshot Luca 1,2,6 9 rader x 5 = 27 kr x 5 System 2 Nuncio 1,5,8,9 1;2,5 Hotshot Luca Louie Brodde 12 rader x 3 = 36 kr x 3 Totalt 243 kr. |
Tror inte Loiue tar sig förbi fighting bax ifrån start. Och därifrån ska han slås, kan såklart ta det ifrån rygg ledaren med. Toppchans i mina ögon!
|
Vet inte om det ser så upplagt ut för Reverend Wine om innerspåret är löst. Borde väl gynna Sir Q.C. i stället.
|
ang Adrian
Är ingen fan av Ludde men tycker jag att ha inte är värd detta.
Ludde är en rak, bra och skicklig-utan tvekan betyder mycket för Svensk Travsport, Tycker att det är tråkigt för Ludde, han är en man för sin hatt. Ta tag i pojken..... det kan du!!!! |
Nuncio såg inte ut som en PDA häst trots skor, vanlig vagn och öppet huvudlag. Gissar att det inte blir någon Frankrikeresa.
|
5 Gogo Di Quattro Struken i avd 4
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skrik om avslag på Havbergs Viking. Jag tror han är stenklar.
|
Citat:
Edit: Jag ska sluta lyssna på Eskils sågningar av hästars aktioner i värmning. Fy fan, jag går på det varje gång när jag är stressad. (Ändrat från spik på Cash Valley, eftersom Havbergs och Bo Kenneth var klara avslag). |
V86
Inlämnat: 2017-12-13, 20:29 Solvalla, Jägersro Onsdag 2017-12-13 Start: 20:30 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Cash Valley (10, 3) 2: 1, 2, 5, 8, 9 (12, 4) 3: 1 Sharp Dream (13, 14) 4: 1, 2, 11 (3, 6) 5: 3, 4 (7, 9) 6: 3, 4, 8, 9 (1, 6) 7: 4, 7, 8, 9 (5, 6) 8: 2 Louie Brodde (1, 6) 1x5x1x3x2x4x4x1 = 480 rader. 480 x 1 x 0,25 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. |
Cash Valley dagens klaraste.
|
Citat:
|