![]() |
Legolaslirarna hade klart för sig. Yankee Sensation stor favorit på deras P76 spel.
|
Citat:
Olika bedömningar från domarna. Bara acceptera tyvärr |
Andre Eklund .....HERRE GUD. inget självförtroende .
Och ATG live hårt i mål ,då går man över till ett repotage , |
Citat:
|
Jävla amatörcirkus......
|
Men herregud, de måste ju av självbevarelsedrift skjuta lite på loppen nu eller? Fick inte spela till förra loppet och nu blir det väl till att spara V5-slanten också vad det verkar.
|
ATG är ett jävla skämt!! Ett spelbolag som omsätter MILJARDER!! kan inte ha en fungerande hemsida (Nej, är inte direkt 1:a gången nåt strular heller...) När det gäller marknadsföring kan man lägga hur många miljoner som helst men man kan inte ha en fullt fungerande hemsida som istället strular duktigt med jämna mellanrum!?... NEJ IN MED MER VETTIGA AKTöRER PÅ SPELMARKNADEN!! BORT MED SPELMONOPOLET!!!
|
Ja nu har atg.se lagt av igen ser jag. När ska dom få ordning på sina problem ?
|
Tror att dom är utsatta för en cyber attack
|
Citat:
Och vissa bolag låter dig inte ens lägga några spel :rant: |
F-n vad pengar man sparar in idag...:evilgrin39:
|
Skönt att man kör vinnarlir och plats på andra ställen! ATG ett stort skämt och lider med er som inte kan spela
|
Tur att de behöll ATG Classic som aldrig strular! Eller jaha, tog de bort den? Smart.
Tur att de behöll Jokersystemets PC-version som aldrig strular! Tog de bort den också? Och gjorde tjänsten dyrare med färre funktioner? Tack för det. |
Även bankerna har problem med sina internettjänster emellanåt. Det är sånt som händer, bara att acceptera.
|
Citat:
|
Citat:
Med konkurrens måste atg satsa mer på teknik vilket de inte behöver göra idag. |
Hur fan kan de inte skjuta på starten. Jävla skitbolag...
|
Citat:
|
Såja Ludde! Gasen i botten bara. :claps:
|
Vilket lopp Luddes världsstjärna Dante Boko gör. Låg 10 tid på dagens bana. Paris nästa.
|
Väntad vinnare och Spring Erom gjorde en fin avslutning på karriären.
|
Citat:
|
Spelvärde rankade ner Dante Boko men de andra betaltjänsterna trodde på den har jag för mig.
|
När jag till slut nu kom in, så visade det sig att V5 gått igenom, för en kvart sen när jag började börja försöka....så tack för det:
V5 Inlämnat: 2017-12-30, 16:57 Halmstad Lördag 2017-12-30 Start: 17:05 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5 (1, 8) 2: 2, 13, 14 (6, 10) 3: 1, 3, 5, 9, 10 (4, 2) 4: 4 Justice Ås (10, 5) 5: 1, 4, 9, 10, 12 (2, 3) 2x3x5x1x5 = 150 rader. 150 x 1 x 1,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: WINDOWS 95 |
Försökte spela flera ggr på V5, men kom inte in på kontot, atg suger...
|
Suck..nu kan jag inte ens titta på loppen live....."öppna ett Atg konto" ..wtf..
|
Tillfälligt avbrott .......
Var inloggad men blev utkastad |
Det är lite trögt, men jag fick in tvillingen.
|
Kan inte sätta in pengar.
Nu blev jag dessutom utkastad. Dj...kla ATG. |
Märkligt att inte Julia blev hårdare spelad?
|
Härligt! Har gjort en fllerbong på V5 och tvillingen satt klockrent. :clap:
|
Kom äntligen in på ATG men missade V5
|
Malla tyckte den var chanslös...
|
Johan har en enda uppgift nu: att ta sig ut!
|
Hoppas inte 9 VÄSTERBO EXACT vinner nu. 3e spiken
4an i 4e 1. 2. 3. 10. i 5e X 50. GICK INTE att lämna in |
Ingves eller Sjunne nu helst.
|
Såja Uhrberg!!! :clap:
|
Johans häst var helt under isen idag. Trist då jag hade 20 x samma V5-system. Fem rätt på V75 är ju inget att ha idag.
|
Citat:
|
Och där vann v75 och v5 spiken västerbo exact nu när man inte fick lämna in...
Sitter med dessa kvar på mina oinlämnade v75 och v5 kuponger: 4,5,6,10,11 10,11 Sitter dom så dör jag :P |