![]() |
Citat:
|
Jag spikar nog Tudor Kronos och Athos Race på V5 (som det känns nu i alla fall).
|
Utgångar på Platon Face och Going Diablo
Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12, 13 (9, 11) 2: 7, 9 (8, 2) 3: 6 Going Diablo (3, 7) 4: 2, 9, 12 (3, 5) 5: 9 Mack Dragan (4, 6) 6: 9 Athos Race (6, 2) 7: 1, 4, 5, 10, 12 (2, 6) Avd 1: 7 Platon Face (13, 12) 2: 7, 9 (8, 2) 3: 2, 6, 9 (3, 7) 4: 2, 9, 12 (3, 5) 5: 9 Mack Dragan (4, 6) 6: 9 Athos Race (6, 2) 7: 1, 4, 5, 10, 12 (2, 6) |
Citat:
(För övrigt förstår jag inte varför man "sparar jänkarvagnen" , sliter väl inte på hästen..) L |
Citat:
|
Vågar man ta bort Platon Face?
|
Citat:
|
Inre kretsen säger att 15.Powerful Teemer är bästa hästen i loppet visas nu på Unibet där hästen sjunkit tre gånger i olika etapper.Startodds va 25 gånger bara 4% på atg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ok, nya tag idag. Igår kostade atgs teknikstrul mig över 50 000kr då jag inte lyckades lämna in mitt system som hade gett alla rätt. Har grämt mig rejält över det måste jag säga :P
Men men. Får hoppas att atg pallar trycket idag och att man får lämna in. Banan ser lite småtung ut, speciellt på innerspåret. Något att ta hänsyn till när man streckar. 10 Donatella Center i avd 3 vågar jag inte lämna utanför idag. Kan svepa många trots kort upplopp. |
Någon som vet vad TT spikar ?
|
Banan börjar släppa och kommer bli lös och något tung enligt senaste rapporterna.
|
Citat:
|
Tackar!
|
Citat:
|
Väldigt vad det skriks om Taffy överallt.
|
Jag går ut hårt och spikar Frankie Brodde i första.
|
Suck. Jag skulle lämna in tidigt, men speltjänst verkar ha börjat dyka redan för fem minuter sedan...
Den inte bara dyker, hemsidan är helt nere nu. Suck. |
Citat:
|
Spikar 9 Vikens High Yield, 2 MT Mighty Winner & 9 Athos Race.
Får bära eller brista. |
Citat:
|
|
Lämnade in mitt system nyss men kommer ej upp bland mina spel :ohmy:
|
Totalt fiasko för ATG på dagens V75 omsättning, blir väl bara runt 100 mille, var väl över 140 mille förra året om jag minns rätt...
|
Citat:
tog ca 30 sek innan det dök upp |
Citat:
|
Citat:
Okej vilken tur, mitt kom upp nu med nån min fördröjning, blev lite nervös |
Nu kör vi God tur och gott nytt år!!
|
Citat:
|
Pajasomgång
|
Ingen av Jepsons bättre styrningar i avd 1. Banan verkar mycket svår nu.
|
Det gjorde ont att se hur CJH körde... Tur man inte spikade.
|
Perfekt början! :clap:
|
Fan va gött :D Bra åke!
|
Bra jävla start!!
|
Det är klart, Åkes hästar är ju vana att springa på den här potatisåkern.
|
Vilken tur att Bergh vann ett lunchlopp, så man vet att stallet blivit i full form igen direkt! :p
|
Örebro i all ära men missa nu inte dagens största lopp, 16:10.
(kapar tråden igen, sorry) http://piclair.com/data/a22tr.jpg Gott Nytt År på er alla Sharpsare. :cheers: |