![]() |
Citat:
Älskar det franska uttalet : pråpp-ylsiåån:lol: |
Kan bli 5rätt. Åkte i avdelning 2 på nummer 9 och i avdelning 6 på låset 6 och 9.
Sitter med 1.2.4.5.6.10.11.12 i sista |
skit också 4 vann sista
|
Känns som jackpot eller ensam vinnare om 10an hade vunnit. Ska bli intressant att se.
|
3,36 vinnare med 7 rätt. Över 16 miljoner. Undrar vilka de lyckliga är
|
Nu ska jag spendera resten av kvällen med tjejen!
Gott nytt år alla sköna sharpsare :) |
åkt på två målfoton sista veckan.
Solvalla onsdag i andra Eelis ca 600 -1 En vinnare o 48 miljoner på Rafiki Fri |
Satt med spik i sista på Rafiki Fri för 5 sexor :sad44: Igår missar man 50k pga tekniska fel och idag målfoto ifrån att få tillbaka det man missade igår... Inte mycket tur nu. Nya tag nästa år. Gott nytt år alla!
|
Citat:
|
Nån som vet hur det gick för Krukan? Han var jävligt rätt på det i andelskungens POD, sen om han spelade därefter vet jag ej.
|
Citat:
Nästa lopp preparé, sen full till form Prix d'Amérique. Vad skönt ha biljetten klar och bara fokusera 100 % nu. Heja Redén. http://piclair.com/data/7abzw.jpg |
|
Kunde ana det.
Men det är ju så roligt när inte toppkuskarna är med och det körs i loppen. |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Harry Boy ;)
|
Hoppas dom skickar Hans G på vinnarturne till Malta och Tyskland nu för att intervjua dom lyckliga vinnarna.
|
Citat:
|
Tycker det är tragiskt att inte ATG gör något åt det,
|
Det är en skam att ATG inte kan stävja de där robotsystemen (om det nu är det) utanför Sverige.
Det är en skam att ATG inte kan få sin sida att fungera bättre än vad den gör. Hoppas på ett bättre travår 2018! Gott Nytt på er alla Sharpsare! :) |
Citat:
Att det nordiska länderna spelar må vara hänt, där finns en helt annan kontroll på spelet. |
Citat:
|
Citat:
|
Det är väl ingen som vet, förutom ATG, om utlandet förlorar
eller vinner pengar totalt på ett år. Högst troligt att dom vinner, Men man ser ju inte hur mycket dom pumpar in. Man ser bara vinster |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sporttech de Essen heter bolaget i Tyskland där systemet som gav 21,3 miljoner lämnats in och Maltco på Malta namnet på spelbolaget där systemet som gav 20,8 miljoner lämnats in. Hoppas atg har full koll på detta .
|
|
Citat:
|
Det tyska systemet hos sporttech de Essen ska ha kostat 21 000 euro eller över 200 000 kr att lämna in. Det är få av atgs kunder som har råd att lira V75 för 200 000 kr även när det är multijackpot. Ska ha sålts i andelar tydligen.
|
Ja, det är väl inte möjligt att göra andelsspel med 700 andelar varken på tillsammans eller atg.se, jag tror inte att ombud heller kan göra spel med så många andelar..
|
Det som Månprinsen, Helge och Olle säger. Dela ut pengarna på varje omgång i stället. Vi kanske kan behålla jackpot på V86, det är ju lite svårare.....
|
Citat:
|
Citat:
Jackpot-reglerna. Vad som behövs är spelformer som är attraktiva VARJE spelomgång. Inte bara attraktiva ibland i speciella omgångar dit varje-vecka-spelarna samlat ihop pengar. Men ATGs marknadsavdelning klarar inte av något annat än att skrika ut JACKPOTT!!!.....suck! |
Citat:
|
|
Citat:
|
Bara jag som grämmer mig idag med Rafiki Fri där jag känner stöld på 500V/P där jag tycker hästen är först i mål.
|