![]() |
Citat:
Men rader med 1-2 skrällar ger mycket bättre än svenska streckspel, även om 2-3 norska streckfavoriter vinner. Problemet är att de flesta hästarna ser ut som "lik" i programmet, lol Ändå spelas "lik" med mest d och g i raderna till favoriter - och oftast vinner dom också:omfg: Känns som lotteri och står över |
Citat:
|
Citat:
|
Jävlar vad snabb Flemmings favorit var ur startgroparna. Det var en rejäl uppvisning. Hade man vetat det så ...
|
Omvända roller så hade daydream vunnit
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Troels äger hästen. Så inget konstigt med att han kör. Tror han slutade 09.
|
Den jäveln hade rätt. Jaja, dumt att ta bort hästen, men det brukar skrikas upp hästar som inte duger.
|
Kul...
Har inte lyckats träffa 6 rätt på V64, 7 rätt på V75 eller 5 rätt på P54 på 2 år nu. Jag ska nog lägga ner med detta istället. |
Utrustningsändringar ska som sagt tas på allvar. En häst som varit helt kass bara vinner med nytt huvudlag.
|
trion 574 ggr på tre skrik hästar var bra betalt
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
20 ggr klinket på unibet smakade bra!
Matteus är överlägsen alla andra på Atg-live! |
Citat:
|
Citat:
Utrustningsändringar kan aldrig underskattas. Det viktigaste enligt min mening - Man kommer försöka vinna det aktuella loppet! Tränaren tycker hästen jobbat bra, man anser att man har chans att vinna och gör ändringar för att maximera vinstchanserna . Man går all in ! Svårare att veta om en exempelvis Walmann favorit till 50-70% kommer ens försöka vinna om Örjan inte tycker löpningsförloppett varit passande. Gäller först och främst bra hästar som på pappret borde vinna men har för aktuellt lopp inte maxats i utrustningen. Dvs man gör ett försök om man får loppet gratis, stretar någon emot offrar inte örjan någonting för att vinna- man har antagligen ett viktigare lopp i sikte. |
Citat:
|
Citat:
|
Borde inte Veijo byta namn? ”Vojne” Heiskanen....:evilgrin39:
|
Gött för värdet, men bannar mig att jag slösade fem häst i första.
|
Citat:
|
Kan ju bli kul detta , men 2 Xspik nu V64 , V4 ser väl mer trolig ut.
Spoiler:
L |
Citat:
Man har sett många breddloppshästar som är lika usla med bike och barfota också. Då handlar det nog mer om ett sista desperat försök att få öken att prestera. |
Citat:
Varför man inte tog vara på läge, chans, möjlighet när den fanns? Ja, det står skrivet i stjärnorna.... |
100 kr lagt på Veijos nr 12
|
Bergh kör gunga. Då ska väl Trilly vinna det här utan problem.
|
Vinner mina två spikar på slutet (tillika raka DD-hästar) så känns det ju lite onödigt att ha tagit bort Matteus bjudskräll.
|
Berghs hårt spelade hästar fortsätter att inte leverera i kväll. Frågan är om det ska beaktas på lördag. I Norrland har dom väl vunnit en del på slutet, även om det varit helt annat motstånd än vad det är på V75.
|
Citat:
Lycka till! |
Lät ju betydligt mer uppåt på Perfect Model i sista än på Notre Avenue i sista intervjuerna efter värmning. Skulle dessutom bli vanlig vagn på favoriten och inte bike som var aviserat.
|
Citat:
Får hoppas på femsiffrigt:thumbup: |
Citat:
|
Citat:
Tomas P och hans kolleger var så vana att böja sig framstupa för Bergh och hans ”favoriter” så de bemödade sig inte ens om att titta upp... Blir likadant på lördag. |
Sista torskspelet för ikväll, FJ med 2 Uno Piccolino, 2000VP.
Lycka till. |
Gör ett sista försök, Propserine x Perfect Model som rak dubbel.
|
Hur ska man tolka spelen på 3 o 10 i första DDn.
10 förstår jag för J.Lejon är en mörkar pajas, men 3 har jag noll koll på. Någon?? |
Där kom svaret. Wiman har varit vid spelluckan;);)
|