Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-03, 22:34   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

v64 Åby jackpot


Bästa spik/drag?

Nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 22:49   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56942
Standard

Otroligt dåliga lopp.

Ska kolla mer i morgon men om jag ser rätt är t ex 2/3 av hästarna i dd 2 breddloppshästar, dvs hästar med mindre än 500 startpoäng.

Troligen få tänkbara vinnare i de olika loppen mao.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 23:52   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 40
Sharp$: 2282
Standard

Det är ingen jackpot. Jackpot på Valla igår går till nästa tisdag.
Mattsson74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:11   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Hanna Banker vinner nog sitt lopp. Sedan har jag ett drag i Forza Rapida som jag tror leder runt om. Har sett att någon tidning menar att favoriten är en spik i samma lopp, men det är jag inte så säker på.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:12   #5
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Lite intervjuer från travronden:

Admir Zukanovic:

– Tapiro Jet (V64-1) var fin senast och han borde ha gått framåt tills idag. Han är startsnabb och litet fält är ju bra. Han kan kanske vara bland de tre den här gången också. Kusken fåra avgöra taktiken, men för mig får han gärna elda på.

– Geremi Boko (V64-2) måste vi smyga med. Fram till upploppet är han jättefin, men han är inte så morsk till slut och jag ligger lågt.

– Sono di Pa (V64-5) är startsnabb känns det som och det är bara att skicka iväg honom. Det känns det som att han gått framåt med senaste loppet och man får nog se honom som min bästa chans idag.

– Insert Ecus (V64-6) har varit borta länge och jag har inte kört några snabba tider. Vi får smyga och ta det vi får. Spåret är litet frågetecken eftersom han kan bli överladdad ibland, säger Admir Zukanovic.



Hans Crebas:

– Daydream Rapida (V64-1) har jättebra form. Han var med i tuff öppning senast och det kostade mycket. Hade det var Åby den gången hade vi nog vunnit loppet. Jag tror att han är ännu bättre ikväll och jag kör en bit för att få position. Jag vill inte ha dödens, men jag kör gärna i ledningen och jag tror mycket på honom. 3%

– Forza Rapida (V64-2) är en häst som kommer klättra en bit upp i klasserna. Han har öppnat bra, men ofta haft dåliga spår. Jag vet inte exakt hur snabb ut han är, men vad jag sett är inte de utvändiga speciellt snabba. Kommer jag till ledningen kör jag gärna där. Hästen kanske inte är på topp direkt, men det skulle inte förvåna om han vinner, även om jag tror på mer på min andra häst. Vi får se vad det blir för huvudlag eftersom han var ganska vass inför loppet senast, säger Hans Crebas. 19%



Olle Elfstrand:

– Dalforno (V64-3) är jag väldigt nöjd med och formen känns bra. Han har haft en formsvacka, men verkar klart uppåt nu. Det är ett jämnt och bra lopp och tror att han har lika bra chans som någon annan. Hästen är duktig på att försvara sig och ledningen är en fördel. Jepson är expert på honom och jag är lite optimistisk. Distansen har han gått bra på förut.

– Rightkindoftrouble (V64-5) gör andra starten efter gaffelbandsskada. Han får smyga och jag är nöjd med pengar den här gången, Olle Elfstrand.



– Snow Angel (V64-1) vill jag bara se att hon fungerar. Hon hade borrelia i senast starten och det tog ganska hårt på henne. Det har inte riktigt varit rätta trycket i henne i jobben och vi har bara kört hemma. Vi smyger med och försöker få henne i form, säger Mats Olsson.

Senast redigerad av Spojs den 2018-01-04 klockan 15:19.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:16   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Dokonjo slog jättefavoriten Highspirit dagen före julafton.

Dokonjo är ett fynd till 14 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:20   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hanna Banker vinner nog sitt lopp. Sedan har jag ett drag i Forza Rapida som jag tror leder runt om. Har sett att någon tidning menar att favoriten är en spik i samma lopp, men det är jag inte så säker på.
Hannah Banker definitivt ingen spik för mig med skor. Måste vara ett jätteminus . Hittar inte en enda seger i Sverige med skor på hovarna trots rätt många starter. Smevikens C i samma lopp troligen också klart missgynnad av skor så mest troliga vinnaren för mig Skymaster om amerikansk bike som sist och ev Dalforno, men den är nog för dålig om inte Jepson skulle få för sig att köra i bike ffg.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:22   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Jag får ändra mig om Forza. Så här säger Creabas till ATG:

- 1 Forza Rapida (V64-2) är en bror till Daydream Rapida och har ockås bra kapacitet. Forza Rapida har haft en del problem under åren och jag har gett upp flera gånger för att sedan låta honom börja träna igen. Sista gången tränade jag bara på och han fick tuffare träning och svarade bra på det och vann tre raka segrar. Han fick ett tramp för ett tag sedan och då lät jag honom få en paus och efter det har han tränat på. Jag är nöjd med honom i jobben, men det är inte samma form som i höstas. Han är snabb från start och jag är jättenöjd med läget och hoppas på en plats i första hand.

Det förklarar nog varför Robbans häst spikas lite här och där. Även av Widman.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:24   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hannah Banker definitivt ingen spik för mig med skor. Måste vara ett jätteminus . Hittar inte en enda seger i Sverige med skor på hovarna trots rätt många starter. Smevikens C i samma lopp troligen också klart missgynnad av skor så mest troliga vinnaren för mig Skymaster om amerikansk bike som sist och ev Dalforno, men den är nog för dålig om inte Jepson skulle få för sig att köra i bike ffg.
Kapacitetsmässigt så vinner hon nog det här. Jag kollade lite på barfota/skor, men får för mig att hon inte har några större problem med skorna på. Annars har du ju även Kendra Silvio med.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:26   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

Daydream bästa spiken. Laddad till tänderna sist. Det var det loppet han sabbade min fleris i där jag hade spik på ultimate wine. Rygg ledaren eller liknande lr så cp gasar hans å blir sist
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:27   #11
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Ingen bike på Dokonjo ikväll som senast och vid den imponerande insatsen på Åby.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:29   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Veijo ligger lågt idag på alla utom J.S.Donna Madonna som han ser som en outsider.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:41   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Ingen bike på Dokonjo ikväll som senast och vid den imponerande insatsen på Åby.
Han behöver sidostång - därför ingen bike.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:46   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Få se om de intervjuar Bergh och Flemming ikväll. Det vore intressant att se vad de säger om distanser, balanser och form på hästarna.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-04, 15:58   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Få se om de intervjuar Bergh och Flemming ikväll. Det vore intressant att se vad de säger om distanser, balanser och form på hästarna.
Inga av mina favoriter när det gäller chansvärderingar. Beror troligen på att jag inte tillhör deras inre krets.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td