![]() |
Citat:
3,5 6,8,9 6.ANNA MIX 1,2,3,4,8,11,13 12.SOUTHWIND FEJI 2,3,11 1,2,8,11 Får hoppas att detta är ett gott tecken DOOB:) |
Somnade Jennifer?
|
Citat:
|
Är vi färdiga med Anna Mix?
Synas? Eller vinner med hästlängder? |
Citat:
|
Undrar hur V4 spelarna analyserat Ivan Pavlov A.T nu i lopp 2. Kanske grottat ner sig i ungerska lopparkiven?
|
Citat:
Men ibland får man kapitulera. Anna Mix borde faktisk stå i en klass för sig här. Mötte senast : Bold eagle, Propulsion, Bird Parker, Bellinda Josselyn... Var 5:e handare i det loppet och mer spelad än tex Lionel NO och Ringo starr Treb. Anna mix är ett styrkelejon och gynnas av distansen. Även om Mind your face har form och får spets tror jag Anna Mix bara kör över motståndet här. Hon är 1-2 klasser bättre än dagens motstånd. 46 % spelad är spelvärt. Jag spikar på allt! |
Citat:
Hur bra är hästen/ekipaget den här gången är väl det som är intressant? |
Citat:
Mind Your Face går bäst i spets och Erik envisas att släppa till Kim som trycker på hela loppet (tuff tempo). Vem brukar profitera på det?? Just det, Örjan. Rundar av Anna in på upploppet och vinner med en längd. ;) Så tänkte jag iallafall. |
Blev bara en liten P54a idag. Stor risk att åka direkt då väl i stort vem som helst kan vinna första. Banan verkar väldigt lurig. Bana med en massa snö i materialet brukar ställa till det för många. Spikar Anna Mix och hoppas hon ska funka på banan. Men liten chans att vara med så länge
1. 3,6,7,15 2. 5,6 3. 3,5,6 4. 1,6,8,9 5. Anna mix 96 rader/288 kr |
Någon som vet vad som sägs om Kadetten?
|
Citat:
|
Citat:
|
Maitainability nu tack för chans på V4 !
Var ju grym sist och bara mosade motståndet. |
Citat:
|
Fastlåst hela vägen :-(
|
Citat:
Monte'loppen brukar ju leverera skrällar. Favorit eller 1-5% |
Walmann lämnar klart på Indoor Voices! :)
|
Citat:
|
Citat:
Han verkar inte inse vilket loppningsförlopp hästen kommer få |
Synd att inte Erik vann P54-1 , men helt ok med en 12 procentare på 4 streck, men chansen att klara nästa på två ännu mindre.
|
Slänger upp en liten jävel så får vi se om någon är sugen. Inte avgjort om jag ska spika Nakoda Goj eller Island Life i första. Kan bli att man tar båda och går kortare i 3e.
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-f589d577e81e |
Citat:
|
Citat:
|
Är det fler än jag som har bekymmer med ATG-live sändningen? Den stannar ju var 15:e sekund......
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur orkar ni ens diskutera motbud till Indoor Voices? ALLA såg hur mycket krafter den satt kvar med i rygg senast :p
|
Det gäller att inte lägga för mycket krut i början av loppen idag. Då får man trött häst till slut.
|
Härlig vinnare i P54-2. 13 procentare på två streck. Nu börjar det se spännande ut. Bara 20 tkr i omsättning och en vinstpool på ca 25 tkr.
|
Citat:
Vågar inte logga ur |
Citat:
|
Valborg Marje ser inte rolig ut. Jag tar bort den även om det är dumt att ta bort kusar ibland pga. värmningar.
|
Citat:
|
Där satt LD
Rättningskod FFD TTJ VCC Då får man lira gratis idag, hehe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur kan ATG:s teknik vara så opålitlig? Jag menar, är väl där MAN borde vilja investera pengar om något?
|
Så här blir det idag
Lycka till alla idag ! V75 Inlämnat: 2018-01-20, 16:11 Romme Lördag 2018-01-20 Start: 16:20 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6 (5, 2) 2: 6, 9, 12 (1, 8) 3: 4 Indoor Voices (6, 3) 4: 4, 8, 13 (11, 1) 5: 2, 4, 12, 15 (5, 7) 6: 3, 11 (2, 4) 7: 1, 2, 9, 11 (5, 3) 2x3x1x3x4x2x4 = 576 rader. 576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. Rättningskod: CGF QTJ XMH |