![]() |
Wilhelm paal har sagt att varken bold eagle eller propulsion tar ner ringostarr ifrån spets och riordan säger att han ska släppa om bold eagle/proppen kör till ledningen. Tro det är ett misstag att släppa Örjan måste ju bara sätta sig försiktigt i dödens sedan vet man ju inte om någon kör till rejält ifrån start typ pastore Bob?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tycker det är intressant med blandade spelomgångar där inte alla har exakt samma form för det gör det mer intressant på flera sätt. Sen är det ju upp till var och en om vi vill spela den aktuella omgången :) |
Citat:
Att stå över löser hela problemet för mig personligen. Det är de mer långtgående konsekvenserna och den bild det ger av spel på trav som oroar mig. |
Volstead tvåa i försöket. Väljer spår som nr 3 i dragningen. Tar spår 5. Stenklar till 17-20ggr fläsket.
|
Citat:
Ibland är det jobbigt att tänka. Mvh Uffe :) |
...
|
Citat:
|
Citat:
|
Jackpot
Tillfällig justering av regler som styr utbetalning av Jackpots på V75. Från den 26 maj till den 12 augusti 2018 sätter ATG undan 20 % av värdet på alla skapade jackpots på V75 för att därefter tillföra detta belopp till 7-rättspotten lördag 25 augusti 2018. Samtliga skapade jackpots på V75 mellan den 14 augusti till den 24 augusti kommer att utfalla lördag 25 augusti 2018. Detta hade jag missat |