![]() |
Visst går 3 bra i spets .Men senast fick han ge sig mot Swish lane som gick i dödens.
1.14.5 500/1000 inte märkligt tempo.(1.14.3 i mål) Southwind till dödens via 3-4 spår i 1:a kurvan senast satt lugn och bara stack iväg med allt kvar 1.13.8 . Har öppnat 1.07 (utan att kusken ens petade på hästen) 1:a 500m. stack då undan och vann med 4-5 längder o vann på 1.13.3 M (J 28/10 ) Skulle vilja fälla men efter tittat i lopparkivet så måste hästen bli sjuk eller galopp/störning för att torska(vilket såklart går att spela på) Lycka till! Mvh , L |
Citat:
Sauron är nere i andraspår med full fart efter 250 meter! Karlstedt ska vara Stålmannen på V75 menar du? Den sopan ser ett andrapris på V75 som en vinst i Olympiatravet så när Unter kommer ångande och visar pondus ska du se att han drar i tömmarna och släpper! Inte minst när det finns OS också! Om hästen ens går felfritt... Jösses folk glömmer lätt att det är ENORM skillnad på kuskar/tränare på V75! Övervärderar sopor och clowner.... Varsågod! Inte mig emot! :hattenav: Gällande Its Showtime Zaz undrar jag vilka hästar var mycket sämre i förra starten jämfört med dagens motstånd?? Om du tycker förra startens motstånd liknade ett lunchlopp undrar jag om du inte har tagit fel på startlista? Minnet kan ju svikta... Men även om hästen nu skulle ha mött sämre motståndare (vilket jag inte håller med om) så måste vi ha sett samma häst? Intrycket! Oj oj oj.... Jag är glad att folk inte kan låta bli spriten på lördagar... :thumbup::clap::drunk::whistling::cheers: |
Citat:
Well problemet med "clowner o sopor" är att dom kan toksvara spets med 1%re.....nu kör Karlstedt favoriten. Så hade tex Goop kört favoriten hade jag varit mer benägen att tro att han skulle släppa. Håller absolut med om att Sauron är bästa hästen och 1:a strecket. L |
Citat:
|
Kan Forsgren sluta stöna i micken?
|
Vad i helvete....
lade just in en V4 . Pengar drogs men hittar inte kupongen under "mina spel" eller i transaktioner ??? ATG ?? what.. |
Tydligen ingen bike på Ronzon Face. Trist.
|
Citat:
Mest tror jag på 10 Iago Zon, bakom denna 5 och 7. |
Ja blir väl skitutd som vanligt el så vinner tyskarna hela skiten. Kör v5 med en spik för att öht va med..
Goop vinner väl, men sett den mannen strula bort självklara hästar förr dock.. Ja spika Marje el inte. Lägga alla ägg i samma korg som bärs av en "galopphäst", nej tack Va fan någon gång kommer den falla. Åby, spår 7 å 1640. Tar nog chansen för lite mer utd Två utländska där bakom som kommer ta för sig när de självklara ska köra skiten ur varandra el syssla med galopp. Ja sägs att Timo är lika nöjd med Volocity som med Zenit. Men klass 1 å spåret, ingen höjdare dock Avd 1: 9 Zenit Brick (3, 8) 2: 1, 6, 8, 9, 12, 13 (10, 14) 3: 1, 3, 5, 7 (2, 9) 4: 1, 3, 5, 6, 7, 9 (2, 8) 5: 1, 2, 4, 9, 12 (7, 8) |
|
|
Nu dök det upp...
aldrig varit med om detta. Sys: blir knappast stora pengar och flerbong kanske hade varit smart..men lite spelpengar kanske: V4 Inlämnat: 2018-02-03, 14:39 Åby Lördag 2018-02-03 Start: 14:45 Kostnad: 70,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Even's First Boy (3, 6) 2: 1, 4, 5, 6, 7 (8, 10) 3: 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 1) 4: 15 Julia af Solnäs (2, 13) 1x5x7x1 = 35 rader. 35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr. Totalt: 70,00 kr. Rättningskod: DHV JHF........................ |
Blir veijo upp på friends of nature i första enligt Lutfis Twitter för 5 min sedan
Oops var tvåa på bollen såg jag. Minna var blixtsnabb :D |
Varför blev det ingen bike på Ronzon? Vad är det frågan om?
|
Citat:
Att slå en halvblöt Jaques Noir är väl ändå lite skillnad mot att slå en Rushmore i spets, eller håller du inte med? Sauron har dessutom BG innanför sig som knappast ger bort nåt gratis. Hur som helst, lycka till med spelet och glöm inte att kopiera in bongen här efter slutfört spel. |
Kör det här jättesystemet, kanhända blir ett till...
V75 Inlämnat: 2018-02-03, 15:15 Åby Lördag 2018-02-03 Start: 16:20 Kostnad: 6,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Tudor Kronos (6, 10) 2: 7, 8, 12 (4, 11) 3: 9 Zenit Brick (8, 6) 4: 6 Iris Palema (8, 13) 5: 3, 7 (2, 5) 6: 5 Nakoda Goj (3, 6) 7: 1, 4 (12, 9) 1x3x1x1x2x1x2 = 12 rader. 12 x 1 x 0,50 kr = 6,00 kr. Totalt: 6,00 kr. Rättningskod: FLT LHJ CPR |
Citat:
|
Citat:
|
Ping! Varför ingen bike på Ronzon?
|
Citat:
|
Citat:
|
http://piclair.com/data/72uin.jpg
Så hinner köra ett lopp idag med lite tur, det sista. http://piclair.com/data/fkso1.jpg |
Ahhhrg ..glömt att räkna på kanin faktor...
|
Hmmm, hade ju funderingar på att gå in och utgånga Friend of nature. Frågan är om det är plus eller minus med bytet till Veijo. Svårbedömt, varken eller säger vi!
|
Citat:
|
Citat:
Hatkusk nummer 1 hos mig. |
Jag bestämde mig för att helgardera kallisloppet på V4. Jag tog alla som kunde vinna, 8 stycken. Självklart hade jag inte med vinnaren...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det positiva med Lufti är att han alltid är offensiv och kör för vinst.. Men det är otaliga lopp jag sett där han tokpressat med en häst som i flera fall är kanske bästa hästen ,alt att Ludde tror att det är den bästa. trött 300 kvar.. Eller sitter i ledningen och kör 100m för tidigt och blir nedspeedad av den i rygg.. Nej nej .Bra tränare= Ja! ..kusk ??? |
Citat:
|
doob har du gjort ett system gärna få se
|
En liten reminder!
Rushmore Face har vunnit ETT (!!) lopp i livet med prissumma 100.000 kr eller mer.... Just sayin.... Tillfällighet? Tror inte det! |
På tal om Veijo hoppas jag han sätter dit Edindy nu för rätt LD :-)
|
Hatar när man är borta direkt pga galopp!
Man får inte se om man var rätt ute eller inte och har ingen aning om hur man skall behandla hästen i nästa start... Följt Edindy ett tag och tyckte den var spelvärd på LD |
Citat:
|
Väntar på värmning på Valborgs M. i V75:4 ..ser han bättre ut än i de 2 senaste så blir det spik..
|
Citat:
|