Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Momarken Norge 17 mars (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31661-v75-momarken-norge-17-mars/)

travlife 2018-03-17 18:51

Yes 7 rätt;)

mackpeter 2018-03-17 18:51

Pastore Bob var så bra som Johan sagt och som han visade senast.:claps:
Antonio Trot var trött redan 400 m kvar.:cheers:

trance_error 2018-03-17 18:54

Vad ligger Påsk jackpotten på just nu med dagens jackpott?

olle 2018-03-17 18:56

Jackpot idag, jackpot igår, jackpot i morgon

18 milj i extra jackpotpengar idag. Skarplöth konfiskerade 28 miljoner .......

Manprinsen 2018-03-17 18:57

Malla bortrest över påsken. Alltid nått positivt...

mackpeter 2018-03-17 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 563770)
Var det samma häst vi såg?

Vi var många som satte 7 rätt ändå. Men jag tyckte man kunde hålla tummarna för en av Shapsmedlemmarna ägd häst.

Om du menar huruvida Antonio Trot var samma häst som vi såg i de tre senaste starterna är svaret NEJ.

jAnman 2018-03-17 18:59

Tycker inte att han skulle bli trött så tidigt.
Jag skriver lite senare i dagarna när jag vet något. Tyckte att han inte fick fäste, får lyssna varför han skoddes om!

olle 2018-03-17 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 563775)
Malla bortrest över påsken. Alltid nått positivt...

Men på onsdag ska Robin vara programledare och Malla tipsexpert i atg live sändningen. Då får man överväga att välja tv12.....

oggeb 2018-03-17 19:11

7 rätt och en dubbel. Alltid något. Tråkigt med jackpot varje omgång dock!

Billman 2018-03-17 19:25

Två idiotstyrningar av Ludde i vanligt ordning. Drar och drar. Man undrar faktiskt om han psykologiskt är rädd för de andra kuskarna/hästarna eftersom han drar utan att få tryck. Känner sig obekväm om någon närmar sig. Han har ju klaustrofobi att sitt invändigt bland hästar och krockar sig ut när han gör det, men i spets?

En gång är ingen gång. Två gånger är Gong-gong. Lär han sig aldrig(efter första torsken?)

cochise 2018-03-17 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 563776)
Vi var många som satte 7 rätt ändå. Men jag tyckte man kunde hålla tummarna för en av Shapsmedlemmarna ägd häst.

Om du menar huruvida Antonio Trot var samma häst som vi såg i de tre senaste starterna är svaret NEJ.

jag spelar inte på trav nuförtiden, men brukar följa travsändningarna.
vad kul att ni har en egen häst! jag kan hålla tummarna åt er....vad heter kusen?

SO 2018-03-17 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 563743)
Då vill jag gratulera dig - det var duktigt. För någon hjälp på traven med tips av Björn fick åtminstone inte vi spelare utanför Björnkretsen. Grattis!

Tänkte samma sak. Som hästarna visade idag, nog kunde Björn ha uttryckt sig annorlunda i Björnkollen. Det var dålig reklam för Björnkollen. Hade kunnat bli tvärtom. Inget att lita på tyvärr.

Dahle 2018-03-17 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av Billman (Inlägg 563780)
Två idiotstyrningar av Ludde i vanligt ordning. Drar och drar. Man undrar faktiskt om han psykologiskt är rädd för de andra kuskarna/hästarna eftersom han drar utan att få tryck. Känner sig obekväm om någon närmar sig. Han har ju klaustrofobi att sitt invändigt bland hästar och krockar sig ut när han gör det, men i spets?

En gång är ingen gång. Två gånger är Gong-gong. Lär han sig aldrig(efter första torsken?)

Ludde kanske tror fortfarande att han kör Viking Kronos :lol::lol:

oggeb 2018-03-17 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 563782)
Tänkte samma sak. Som hästarna visade idag, nog kunde Björn ha uttryckt sig annorlunda i Björnkollen. Det var dålig reklam för Björnkollen. Hade kunnat bli tvärtom. Inget att lita på tyvärr.

Det räcker att man tittar 3 sändningar för att konstatera att det han säger om sina egna styrningar är skitsnack eller mörkande. Jag vet av erfarenhet då jag har häst i träning hos honom.

Espo 2018-03-17 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 563784)
Det räcker att man tittar 3 sändningar för att konstatera att det han säger om sina egna styrningar är skitsnack eller mörkande. Jag vet av erfarenhet då jag har häst i träning hos honom.

Tycker ni är hårda. Han säger att han kör 3tänkbara spikar. Att han sen ligger lite lågt med 4e hästen är inga konstigheter. Vad ska han säga? Spika alla 4hästar jag kör? Hur många gånger har någon kusk tidigare vunnit 4lopp på samma V7? Går att räkna på en hand...