![]() |
Äh! Vad trist, så hoppar Rose Garden på väg mot spets.
|
Citat:
|
Så en gunga till när hästen tog fart. Det såg faktiskt inte så tokigt ut i det läget heller.
|
Rose Garden är ju en mordvinnare utan galopperna, tror t o m den kunde vunnit om den inte slagit på en andra galopp på upploppet!
|
I beg your pardon, I never promised you a rose garden...
Där dog omgången. |
Citat:
|
Citat:
|
Ingves hade kört felfritt och vunnit. Björn är kall.
|
Fattades bara med omstart i lärlings och ungdomsloppet. Kan bli ett rörigt lopp nu med massor av stekheta och i de flesta fall riktigt dåliga hästar för V86.
|
Inte första gången en häst som varit ute för justering vinner när de andra får vänta i fem min ute på banan.
|
Citat:
|
Såna här tattarlopp kan dom köra i andra sammanhang tycker jag.
|
Citat:
|
Kontios bästa styrning på länge.
|
Citat:
|
Citat:
|
Idag sitter biken på . Ska bli spännande att se effekten av första bike på Black Snapper. Spelvärde har spikat den på allt.
|
Miss Pixel som skulle gå all in är anmäld med skor.
|
Kör en tvilling med 6 mot 8,12.
|
Där vill lövgren sitta
|
Citat:
|
Nära att barfotaskrällen jag skrev om tidigare vann.Uappa Di Azzura. Blev för tufft inledningsvis för Black Snapper. Johan har verkligen superflyt idag med styrningarna.
|
Spelvärde briljerar igen..
Dagens mest överspelade: 12 Arsenal |
Spelvärde övervärderar utrustningsändringar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
DD: 14-8. Första loppet är ju rätt öppet, men man får välja en.
|
Lillunter helt magisk. Leker brallorna av dom andra.
|
Johan har lekstuga och får loppet kört i halsen! :claps:
|
Citat:
|
Citat:
4.17 9.14 4.00 3.14 6.96 |
Nog fan ska den också slå på en gunga.
|
Tarzan lär inte vara så nöjd med det där.
|
Citat:
|
Felbeslut av Goop att sitta kvar i rygg med facit i hand.
|
Citat:
|
Positiv insats av Topgear i alla fall.
|
Citat:
|
Nästa onsdag två kallblodslopp från Bergsåker på V86 spelet. Ett Bergsåker som ska drabbas av rejält mildväder på söndag (kan innebära stora problem för Gävles GS75 omgång på söndag) men sen minusgrader igen enligt nuvarande prognoser. Blir säkert därför fortsatt brodd och barfotaförbud där även nästa onsdag.
Tittar man på de 8 loppen på Solvalla /Bergsåker ser det återigen ut som en omgång med rätt dåliga lopp för att vara V86. |