Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Söndag 1 april - Romme V75 Springburst Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31909-soendag-1-april-romme-v75-springburst-jackpot/)

sheriffen78 2018-04-01 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 565808)
Det sägs felaktigt på flera ställen att Well Done La Marc aldrig har gått felfritt i volt. De två första starterna i karriären gick hon felfritt från spår 1 i volt. Hon vann det ena loppet och blev tvåa i det andra. Sedan har hon hoppat i övriga tre voltstartslopp från spår 6 på tillägg, spår 4 och spår 3. Frågan är därför om hon går iväg från förstaspåret på tillägg. Björn tar det lugnt i starten och håller hon sig bara lugn i volten så borde det gå när han undviker att ladda.

Men runda ett fält över kort distans när man tar en lugn start? Inte lätt om dom kan gå en låg 13-tid där framme på en snabb bana

eveton 2018-04-01 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 565811)
Men runda ett fält över kort distans när man tar en lugn start? Inte lätt om dom kan gå en låg 13-tid där framme på en snabb bana

2140 är väl snarast medeldistans.
Jag har personligen ingen feeling alls för favoriten i loppet, men jag är i regel helt snett på det nuförtiden.

Shooter 2018-04-01 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 565811)
Men runda ett fält över kort distans när man tar en lugn start? Inte lätt om dom kan gå en låg 13-tid där framme på en snabb bana

Det är medeldistans.

olle 2018-04-01 13:02

Widman och Hultman i atg live. Puhhhhh. Fruktade att Jari Å och Peter A skulle sitta där.

Shooter 2018-04-01 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 565815)
Widman och Hultman i atg live. Puhhhhh. Fruktade att Jari Å och Peter A skulle sitta där.

Hoppas att Malla är med på tv i alla fall. Det behövs en riktig kallblodsexpert idag för att lösa V75-1.

olle 2018-04-01 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 565816)
Hoppas att Malla är med på tv i alla fall. Det behövs en riktig kallblodsexpert idag för att lösa V75-1.

Dom snackar om jänkarvagnen nu på Månprinsen. Har Gunnar Melander någonsin kört med jänkarvagn? Kan ju ge ruggig effekt om kusken kan få ut effekterna man kan få av biken. Värre om kusken inte bemästrar att köra med den. I voltstart kan ju biken innebära att man är borta direkt.

Shooter 2018-04-01 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 565818)
Dom snackar om jänkarvagnen nu på Månprinsen. Har Gunnar Melander någonsin kört med jänkarvagn? Kan ju ge ruggig effekt om kusken kan få ut effekterna man kan få av biken. Värre om kusken inte bemästrar att köra med den.

Lustigt tilltag i volt och allt. Ska ju inte behövas i det här loppet.

Stekel 2018-04-01 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 565818)
Dom snackar om jänkarvagnen nu på Månprinsen. Har Gunnar Melander någonsin kört med jänkarvagn? Kan ju ge ruggig effekt om kusken kan få ut effekterna man kan få av biken. Värre om kusken inte bemästrar att köra med den.

Kan inte se varför man skulle prova det där. Har hört om det där flera gånger, men vem kommer det ifrån? Låter som snack bara oavsett om det nu skulle vara stallet själv som säger det. Volt och inte det viktigaste loppet för året, kan inte tänka mig att de provar något sånt idag.

Bra att Hultman snackar gardering i första, kanske blir han bara 65%-are till slut! Spelvärde!

Shooter 2018-04-01 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 565820)
Kan inte se varför man skulle prova det där. Har hört om det där flera gånger, men vem kommer det ifrån? Låter som snack bara oavsett om det nu skulle vara stallet själv som säger det. Volt och inte det viktigaste loppet för året, kan inte tänka mig att de provar något sånt idag.

Kanske ett aprilskämt.

olle 2018-04-01 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 565819)
Lustigt tilltag i volt och allt. Ska ju inte behövas i det här loppet.

Känns lite fel tillfälle att Melander ska testa jänkarvagn ffg i V75-1 som allas spik i en omgång med jättejackpot. Hur blir reaktionerna om hästen bara står och studsar i starten från spelarna ?

olle 2018-04-01 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 565821)
Kanske ett aprilskämt.

Troligen. Hoppas verkligen det . Men skrevs ju om det här tidigare i veckan och då var det inte 1 april.

olle 2018-04-01 13:29

Skor på King City. Då minskade nog skrällchansern där rejält . En som jag troligen plockar bort nu. Joketfilen ska ner till 1200-1300 kr. Just nu 1600.

BobGuran 2018-04-01 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 565825)
Skor på King City. Då minskade nog skrällchansern där rejält . En som jag troligen plockar bort nu. Joketfilen ska ner till 1200-1300 kr. Just nu 1600.

Och skoryck fram på Inken känns som körning för vinst,om dem inte slår på dem igen innan start.

LetItRide 2018-04-01 13:43

Satt och funderade på att lämna in Plats 2,4 i Lopp1 men efter mycket om å men så avstår jag.


Lycka till alla med era spel!

Grant 2018-04-01 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av LetItRide (Inlägg 565827)
Satt och funderade på att lämna in Plats 2,4 i Lopp1 men efter mycket om å men så avstår jag.


Lycka till alla med era spel!

Större fält och riktiga travlopp ger nog bättre förutsättningar för bättre spel.

Mvh Uffe :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved