Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 28 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/32292-v75-aby-28-april/)

mikaels 2018-04-27 08:22

Är det inte bergspets på Ultra Bright?!? och sedan kör Persson där(låter påtagligt uppåt), visst vinner Persson "inte alltid", men från spets och obesegrad där på sju försök(dessutom flugit till front från femte 5 av 5) så måste det väl finnas spelvärde i 6,50 på unibet o 18% på strecken...

Executive 2018-04-27 09:51

För en gångs skull på Åby tycker jag faktiskt att alla sju favoriterna är befogade och de har t o m ganska riktig streckprocent. Frågan är var vi hittar skrällen? Brukar alltid dyka upp minst en storskräll denna dag.

Shooter 2018-04-27 11:15

Det är en svår omgång och jag tror på hög utdelning.

Skaegget 2018-04-27 16:42

BG har nog ställt i ordning till den här omgången. Farouk BR blir min enda spik på V5 iaf.

DavidP 2018-04-27 17:00

Bara jag som har feeling för rushmore face?

Skaegget 2018-04-27 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 568911)
Bara jag som har feeling för rushmore face?

Nä, men är ju lite osäker. Och nu bakspår..... Men det är en riktig häst.

DavidP 2018-04-27 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 568913)
Nä, men är ju lite osäker. Och nu bakspår..... Men det är en riktig häst.

Ludde kör väl framåt och jag tror han knäcker de flesta av dessa från dödes förutom Peters men den borde få en tuff inledning. Tycker han möter enklare nu än senast och han verkar vara på gång nu. Har väl nästan minst pengar men har feeling för en riktig luddevinst med halva upploppet

Kocken14 2018-04-27 18:52

Tror jag hittat en riktig rallarskräll till imorgon.
I tredje tar väl Time Machine spets och lär ju få chansen på OS.
Har ju även två lopp i kroppen
Jag streckar den tidigt.

DavidP 2018-04-27 19:11

Någon som har tillgång till tränarintervjuerna på aftonbladet? Ger rikligt med sharps för ett pm om kommentarer om rushmore face

Magnus 2018-04-27 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 568943)
Någon som har tillgång till tränarintervjuerna på aftonbladet? Ger rikligt med sharps för ett pm om kommentarer om rushmore face

Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans

Skaegget 2018-04-27 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Magnus (Inlägg 568954)
Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans

Det där är intervjuerna till Umåker......förra veckan.

DavidP 2018-04-27 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av Magnus (Inlägg 568954)
Är det dessa kanske:http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Sorry förra veckans

Hittade kommentar från Ludde men tack för försöket, ebbes är seg denna fredag

Basse 2018-04-27 21:16

Har en kompis som ville göra mig en tjänst och ge mig 2 spikar till imorgon.

Han sa att :
12 Double Exposure är klar i femte avdelningen
Och
7 Magic Gwin skulle tydligen vara "klar" i sjätte.

Sen ringde en annan gammal polare upp och påstod sig ha 2 andra mer spelvärda spikar än min första "informatör" . Enligt polare 2 skulle:

4 Eelis spinga 8:or runt morgondagens motstånd( han måste ha nallat på spriten? )
Och
4 Ringo Starr Treb fanns det ingen som kunde hota ( ett något sundare spikförslag enligt mig)

Får se om någon av dem får in sina spikar :-)

Mina egna tidiga tankar i de loppen:

Avd 4) 7 bandit brick förstahäst, men 3 Man of Steel blir hyperintressant om man lättar balansen och sätter på helstängt huvudlag.

Avd 5) 12 Double Exposure är väl förstahäst men ingen spik från bricka 12 på Åby.
Ev Bfro ffg på 1 Southwing Feji . Och med 5 Ultra bright och 8 Unique Juni känns loppet heltäckt. lutar åt 4 streck.

Avd 6) Tycker Magic Gwin inte såg som bäst ut senast och vann pliktskyldigt men knappt senast. När kapabla hästar som 2 Blue Star champion och 12 Dani Boko är streckade på 2 respektive 1 % känns det som befogat med helgardering här.

Avd 7) kanske ryggar spikförslaget på 4 Ringo Starr Treb här. Hästen är fruktansvärt kapabel och blir nog inte favorit då många är "förblindade" av Day or Night in:s senaste insats. Cruzado känns spelvärd också om den stannar under 10%

oggeb 2018-04-27 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 568986)
Har en kompis som ville göra mig en tjänst och ge mig 2 spikar till imorgon.

Han sa att :
12 Double Exposure är klar i femte avdelningen
Och
7 Magic Gwin skulle tydligen vara "klar" i sjätte.

Sen ringde en annan gammal polare upp och påstod sig ha 2 andra mer spelvärda spikar än min första "informatör" . Enligt polare 2 skulle:

4 Eelis spinga 8:or runt morgondagens motstånd( han måste ha nallat på spriten? )
Och
4 Ringo Starr Treb fanns det ingen som kunde hota ( ett något sundare spikförslag enligt mig)

Får se om någon av dem får in sina spikar :-)

Mina egna tidiga tankar i de loppen:

Avd 4) 7 bandit brick förstahäst, men 3 Man of Steel blir hyperintressant om man lättar balansen och sätter på helstängt huvudlag.

Avd 5) 12 Double Exposure är väl förstahäst men ingen spik från bricka 12 på Åby.
Ev Bfro ffg på 1 Southwing Feji . Och med 5 Ultra bright och 8 Unique Juni känns loppet heltäckt. lutar åt 4 streck.

Avd 6) Tycker Magic Gwin inte såg som bäst ut senast och vann pliktskyldigt men knappt senast. När kapabla hästar som 2 Blue Star champion och 12 Dani Boko är streckade på 2 respektive 1 % känns det som befogat med helgardering här.

Avd 7) kanske ryggar spikförslaget på 4 Ringo Starr Treb här. Hästen är fruktansvärt kapabel och blir nog inte favorit då många är "förblindade" av Day or Night in:s senaste insats. Cruzado känns spelvärd också om den stannar under 10%

Snygg mörkning!

mackpeter 2018-04-27 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 568988)
Snygg mörkning!

Oggeb - vilken mörkas? Jag fattar inte:popcorn:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved